Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Őszinte részvétem ...Ez egy ilyen hobbi.... ez is benne van.
Die Flugvorführungen der Schweizer Luftwaffe auf der Axalp-Ebenfluh von Mittwoch, finden aus Witterungsgründen nicht statt.
Őszinte részvétem ...
Ez akár magyar is lehetne......
Nem Block 30-ból készült az N változat?Ez egy igen jó repülőnap lehetett:
NAS Miramar 1987.
Az F-16N, amelyiknek a tömege az F-16A, a hajtóműve meg a 20%-al erősebb első generációs F110GE100-as. Pár lépéses nekiszökkenés után felmegy a Holdba.
Az F-14A demo. Ezek a manőverek később nem így, vagy nem ilyen sorrendben lettek végrehajtva. Jól látszik, hogy a TF30-as hajtómű nem volt egy nagy tolóerőbajnok, de a pilóta még így is sűrűbb és látványosabb bemutatót repült, mint bármelyik USAF F-15-ös pilóta előtte, ezidőtájt, vagy akár utána is.
Kezdve azzal, hogy a felszállásból lecsavar egy elég agresszív perdületű orsót -ezt később más Tomcat-nél nem nagyon csinálták. Azután látszik, hogy a bemutatója első szakaszában nem is használ utánégetést, mindent lendületből, de mégis energikusan old meg.
Külön kiemelendő a szintén nem gyakori ilyen nagy állásszögű lassú áthúzás ezzel a madárral, mégpedig komplett leszálló konfigurációban. Érdekesség, hogy más negyedik generációs géppel ellentétben itt a némileg tolóerőszegény jelleg miatt ezt a manővert végig teljes fáklyával csinálja meg a gép. Így legalább jó zajos.
Külön produkció volt a "Top Gun" légiharc bemutató egy F-14A, egy A-4-es Skyhawk és egy F-5-ös előadásában. Megjelent még egy SR-71-es is, nomeg a Blue Angels.