1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Saab B18

Diskurzus a(z) 'Második világháborús vagy azelőtti repülőgépek' témában - magalenin által indítva @ 2012. december 16..

  1. magalenin

    magalenin New Member

    Ez igazán kellemes cikk volt!
     
  2. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Ők csinálják jól. Csak az a haderő ér valamit, ami többségében saját gyártmányokat használ. Még így is rövid pórázon van aki nem áll gazdaságilag stabil lábakon.
     
  3. tallking

    tallking New Member

    Kedvenceim ezek a légcsavaros dugattyúmotoros masinák.
     
  4. Nightstalker

    Nightstalker Member

    De mi volt a forradalmi az orrfutoban? A kepeken mintha nem is lenne. Az mondjuk eleg forradalmi.
     
  5. Hornet102

    Hornet102 New Member

    Köszönöm mindenkinek aki vette a fáradtságot hogy elolvassa és hogy megjelenhtett!

    Nighstalker!
    Amikor a gépet kezdték tervezni, akkor Európában még forradami dolognak hatott, hogy egy bombázót orrfutóval tervezzenek/építsenek meg. A "mintát" szolgáltató Do-17 is farokfutóval készült. Az orrfutós bombázók inkább Amerikában voltak jellemzők: B-24/25/26, A-20 Havoc, az angoloknál is volt egy két motoros orrfutóva, ami szakasztott mása volt a B-25-nek, ami ugyan kivétel volt a sorban, de az most nem ugrik be, hogy melyik is - bocsánat. Az angol, német, olasz és az orosz bombázók többsége hagyományosan farokfutóval készült. Ha van kivétel írjátok meg nyugodtan! Megköszönöm!
     
  6. Unio

    Unio New Member

    Még egy számomra ismeretlen típus, amit megismertem. A Svéd gépekről amúgy is keveset tudok, leszámítva a Gripent ugye:). Köszönöm ezt a kis könnyed írást Hornet, és gratulálok hozzá, öröm volt olvasni;).
     
  7. Hornet102

    Hornet102 New Member

    Én köszönöm, hogy elolvastad!
     
  8. GrGLy

    GrGLy Active Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  9. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

Ezen oldal megosztása