1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Saab Skeldar

Diskurzus a(z) 'Pilóta nélküli légi jármûvek (UAV/UCAV)' témában - Tcat által indítva @ 2013. május 17..

  1. Tcat

    Tcat Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  2. hiryu

    hiryu New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Sikeresen tesztelték a Skeldar V-200-at
    khmm
    emlékeztem rá az aranysasból:

    A pilóta nélküli eszközöket már szinte a világ összes fejlett iparral rendelkező országa saját maga akarja biztosítani a nemzeti haderejüknek. Ezalól nem kivétel Svédország sem, a linköpingi mérnökök szintén dolgoznak pilóta nélküli eszközökön. A Skeldar V-200-as helikopter fejlesztése 2005 óta folyik, több célra is használhatják majd. A feladatnak megfelelően modulárisan lehet cserélni a felszerelést. Nappali és éjjellátó kamerákkal megfigyelést végezhet, egy rádióval pedig kommunikációs átjátszóállomásként funkcionálhat, a megfelelő berendezéssel elektronikai felderítésre alkalmazható. Ezeken kívül lézeres távolságmérővel, célmegjelölővel, hangszóróval, reflektorral, lokátorral látható el opcionálisan. A teheremelő horoggal szállításra használható, egy körbezárt katonai egységnek esetleg magaslatra lőszert vagy egyéb ellátmányt vihet. A hossza 4, a rotorátmérője 5,2 m, a legnagyobb felszálló tömege 230 kg, ebből 40 kg lehet hasznos terhelés. A csúcsmagassága 4500 m, és 5 óráig maradhat a levegőben, a legnagyobb sebessége 130 km/h.

    40 kg???????????,, hasznos terhelés?
     
  3. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Helikpternek nagyon kicsi. Ennek előnyeivel, és hátrányaival.
     
  4. GrGLy

    GrGLy Active Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    @gacsat

    Mit értesz ez alatt?
     

Ezen oldal megosztása