Scramjet

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
18 730
29 094
113
A hírt itt már elkezdtük megvitatni itt:

http://htka.hu/kozosseg/discussion/48402/lockheed-martin-sr-72#latest
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
10 954
4 058
113
A másik:

hiryu kolléga rámutatott a legfőbb problémára: Hogy nyitnak ajtót egy ilyen bombázón? Már csak azért, mert zsanér legyen a talpán, ami azt megtartja... meg olyan anyag kell, ami nem párolog el az extrém esúrlódástól. (Kis kémia: kisebb anyaghalmaz halmazállapota könnyebben változtatható.)

Másik: Ha már az anyagtudományok, akkor új borítás kell a rakétáknak/bombáknak, hogy a lefékeződés alatt képződő extrém hőt elviselhessék. (Mondjuk én ezt oroszosan parafával oldanám meg....ugyanis az orosz űrtechnikában valamelyik visszatérő egységen parafa külső borítást alkalmaztak, ami elégett, és megvédte az acélkonzervben ülő Ivánokat.)
Befelé.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
10 954
4 058
113
Parafa-kecskebőr..
Pórusokon át elpárologtatsz 10 liter vizet, és késsz. Alkoholos víz még jobb.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
17 382
10 214
113
A SABRE hajtómű átment az amerikai légierő megvalósíthatósági / üzemeltethetőségi tesztjén.
http://www.gizmag.com/sabre-engine-afrl-feasibility-study/37092/