1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Shenyang J-31

Diskurzus a(z) '5. generációs, vagy afölötti vadászbombázók' témában - Phoenix által indítva @ 2013. március 26..

  1. Roni

    Roni Well-Known Member

    Ezt is elmondtam már az elején hogy ők csak akkor hiszik el ha egy képen látnak 10 -nél is több gépet.
    Ez alapján annyi f-35 van amennyit a láttunk egyszerre a képen.
    Csak ennyi f-35 van :)
    Ez tudod mire utal Mackensen? Arra hogy nincs mibe már belekötni a j-20 kapcsán .
    [​IMG]
     
  2. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Én készséggel elhiszem, hogy 9 év alatt sikerült 4 gépet építeni.
     
    sidewinder12 likes this.
  3. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Mindenki azt hisz el amit csak akar.
     
    zsolti likes this.
  4. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Szerintem elég jól érthető, amit eddig írtam a j-20-al kapcsolatban. Egy majd' 10 éves gépnél már túl kellene lenni a "szörfösök" és "spoterek" általi szivárogtatáson.
     
  5. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Szovjet időkben még ilyen szivárogtatás se volt. Amerika esetében voltak fehér, szürke és teljesen fekete programok. Ők most ezt így kommunikálják le. Írj nekik, hátha változtatni fognak a szokásaikon.
     
    Last edited: 2019. február 21.
    Roni likes this.
  6. emel

    emel Well-Known Member

    Maradjunk inkább abban, hogy MÉG nincs mibe belekötni vagy mit elhinni róla, mert annál többet mint hogy néhány példányban létezik az égvilágon semmi konkrétumot nem tudunk róla. Csak találgatások meg célozgatások, amit elhihet aki akar. De szerintem meg hinni a templomban kell ... ;):D
     
    misinator and fip7 like this.
  7. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Nem az ő szokásaikkal van ám a baj. ;) Az olyan, amilyen. Mondhatnám, hogy tipikus kínai. :)
     
  8. zotyek78

    zotyek78 Well-Known Member

    Én sem értem, hogy mi ez a mennyiségen lovagolás... Ennél jóval többet is simán elhinnék.
    Az már más kérdés,hogy mi működik és hogyan a gépen... Az már megint a "nem tudhatjuk" kategória.
     
  9. Roni

    Roni Well-Known Member

  10. Roni

    Roni Well-Known Member

  11. Roni

    Roni Well-Known Member

    Mit jelenthet?
    [​IMG]
     
  12. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Valami ünnepi üdvözlet
     
  13. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Pocok75 likes this.
  14. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  15. angelsoul

    angelsoul Well-Known Member

    A bibi csak az, hogy arányba kell hozni a képességeket a látható propaganda célokkal.
    Kína nagyjából a Szovjetunió hozzáállást tolja - a legnagyobbak, legerősebbek, legfejlettebbek vagyunk, stb... vagyis saját meglévő képességeit felnagyítja. Kommunista diktatúra nyitott piaccal, de ennyi. Agyban ugyan azok.

    Egyrészt aki egy rohadás hajtóművet nem tud egyedül legyártani, az hallgasson.

    Másrészt MINDEN tudásuk lopott, megvett. Saját innováció nulla - ami tök jó, amíg a többiek alatt vagy - de ha elérted a szintjüket (+ már nem hagyják, hogy lopj), akkor megreked a fejlődés. Elég csak megnézni, mit könyörögnek a Boeingnek, hogy csinálja meg a szar utasszállítójukat. Persze azok hülyék lennének komolyan beleállni, mivel konkurenciát csinálnának - vergődik is az egész.

    Harmadrészt nem nyitott ott a semmi. Amolyan MiG-25 szerű nekem ez a J-31/20 vonal -csak szuperlatívuszokat tudunk - aztán lehet 500 óránként be kell vontatni nagyjavítani (mert hol van nekik évtizedet hi--tech gyártás-üzemeltetés tapasztalatuk?). Ha az F-22/35 esetében csak a gyanúja felmerül valami hibának, címlapon van mindenhol - Kínában bármi hasonló dologról infó zéró, ergo negatív hírek a gépekkel kapcsolatban semmi. Ez pedig az egybites nyugatgyűlölők agyában ki is hozza az áhított keleti felsőbbrendűséget.

    Egyik repül bevetéseket, a másik meg nem. Összehasonlítások innentől nedves álmok kielégítéséről szólnak.

    Amúgy vicces adalék, hogy míg büszkén újságolják, hogy mindenki micsoda cool 5.th gen gépen dolgozik, az USA R&D már csak mellékesen foglalkozik a témával, mivel letudták. Fejlesztik, up to date programok, de a a fókusz már 30+-on van. A gap nem csökkent, csak van egy újabb jelentkező is (Kína).
     
    fishbed likes this.
  16. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    A J-31 per pill gyári projekt. Mindenféle utalás, meg találgatás kering, hogy majd a haditengerészet, vagy a pakisztániak, vagy mittoménkicsoda rendszeresíti, de egyelőre semmi konkrétum.
     
    gacsat and Roni like this.
  17. Roni

    Roni Well-Known Member

    Kár a gőzért. Egyelőre nekem döglöttnek tűnik a j-31.
    Vagy ahogyan írta meckensen a gyár saját szakállra csinálta.
     
  18. Celebra

    Celebra Well-Known Member

    Hm.Elég kitartóan fejlesztik.Saját hajtóművet fejlesztenek hozzá.Ez nem egy olcsó exportgép.Túl sokba kerül ez a program ahoz,hogy csak egy gyári saját szakállas fejlesztés legyen.És tulságosan passzol a kinai igényekhez.
     
  19. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    A saját hajtómű WS-13 egy másik nagyon régi sztori. Majd meglátjuk.
     
  20. Celebra

    Celebra Well-Known Member

    Nekem nem tünik döglöttnek.A koncepciótervtöl lassan eljutnak a sorozatgyártható modellig.Az F35 fejlesztése a 80as években kezdődött.Hány évig is tartott,mire sorozat gyártható lett?
     

Ezen oldal megosztása