Shenyang J-31

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
12 095
6 534
113
Eddig az volt a gond, hogy nincs a képeken több mint négy gép. Most meg az, hogy nincs 8. Ha lesz 10, akkor miért nincs 12?

Ezt is elmondtam már az elején hogy ők csak akkor hiszik el ha egy képen látnak 10 -nél is több gépet.
Ez alapján annyi f-35 van amennyit a láttunk egyszerre a képen.
Csak ennyi f-35 van :)
Ez tudod mire utal Mackensen? Arra hogy nincs mibe már belekötni a j-20 kapcsán .
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 050
9 492
113
Szerintem elég jól érthető, amit eddig írtam a j-20-al kapcsolatban. Egy majd' 10 éves gépnél már túl kellene lenni a "szörfösök" és "spoterek" általi szivárogtatáson.
Szovjet időkben még ilyen szivárogtatás se volt. Amerika esetében voltak fehér, szürke és teljesen fekete programok. Ők most ezt így kommunikálják le. Írj nekik, hátha változtatni fognak a szokásaikon.
 
Last edited:
  • Tetszik
Reactions: Roni

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 080
14 998
113
Arra hogy nincs mibe már belekötni a j-20 kapcsán .
Maradjunk inkább abban, hogy MÉG nincs mibe belekötni vagy mit elhinni róla, mert annál többet mint hogy néhány példányban létezik az égvilágon semmi konkrétumot nem tudunk róla. Csak találgatások meg célozgatások, amit elhihet aki akar. De szerintem meg hinni a templomban kell ... ;):D
 
  • Tetszik
Reactions: misinator and fip7

ghostface

Well-Known Member
2010. június 20.
2 323
4 702
113
Szovjet időkben még ilyen szivárogtatás se volt. Amerika esetében voltak fehér, szürke és teljesen fekete programok. Ők most ezt így kommunikálják le. Írj nekik, hátha változtatni fognak a szokásaikon.

Nem az ő szokásaikkal van ám a baj. ;) Az olyan, amilyen. Mondhatnám, hogy tipikus kínai. :)
 

zotyek78

Well-Known Member
2013. március 26.
2 616
1 003
113
Én sem értem, hogy mi ez a mennyiségen lovagolás... Ennél jóval többet is simán elhinnék.
Az már más kérdés,hogy mi működik és hogyan a gépen... Az már megint a "nem tudhatjuk" kategória.
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
1 606
4 071
113
Ezt is elmondtam már az elején hogy ők csak akkor hiszik el ha egy képen látnak 10 -nél is több gépet.
Ez alapján annyi f-35 van amennyit a láttunk egyszerre a képen.
Csak ennyi f-35 van :)
Ez tudod mire utal Mackensen? Arra hogy nincs mibe már belekötni a j-20 kapcsán .

A bibi csak az, hogy arányba kell hozni a képességeket a látható propaganda célokkal.
Kína nagyjából a Szovjetunió hozzáállást tolja - a legnagyobbak, legerősebbek, legfejlettebbek vagyunk, stb... vagyis saját meglévő képességeit felnagyítja. Kommunista diktatúra nyitott piaccal, de ennyi. Agyban ugyan azok.

Egyrészt aki egy rohadás hajtóművet nem tud egyedül legyártani, az hallgasson.

Másrészt MINDEN tudásuk lopott, megvett. Saját innováció nulla - ami tök jó, amíg a többiek alatt vagy - de ha elérted a szintjüket (+ már nem hagyják, hogy lopj), akkor megreked a fejlődés. Elég csak megnézni, mit könyörögnek a Boeingnek, hogy csinálja meg a szar utasszállítójukat. Persze azok hülyék lennének komolyan beleállni, mivel konkurenciát csinálnának - vergődik is az egész.

Harmadrészt nem nyitott ott a semmi. Amolyan MiG-25 szerű nekem ez a J-31/20 vonal -csak szuperlatívuszokat tudunk - aztán lehet 500 óránként be kell vontatni nagyjavítani (mert hol van nekik évtizedet hi--tech gyártás-üzemeltetés tapasztalatuk?). Ha az F-22/35 esetében csak a gyanúja felmerül valami hibának, címlapon van mindenhol - Kínában bármi hasonló dologról infó zéró, ergo negatív hírek a gépekkel kapcsolatban semmi. Ez pedig az egybites nyugatgyűlölők agyában ki is hozza az áhított keleti felsőbbrendűséget.

Lehet hogy volt már valamelyik másik topikban....

"Comparison" between F-35A and J-31


Egyik repül bevetéseket, a másik meg nem. Összehasonlítások innentől nedves álmok kielégítéséről szólnak.

Amúgy vicces adalék, hogy míg büszkén újságolják, hogy mindenki micsoda cool 5.th gen gépen dolgozik, az USA R&D már csak mellékesen foglalkozik a témával, mivel letudták. Fejlesztik, up to date programok, de a a fókusz már 30+-on van. A gap nem csökkent, csak van egy újabb jelentkező is (Kína).
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 050
9 492
113
A J-31 per pill gyári projekt. Mindenféle utalás, meg találgatás kering, hogy majd a haditengerészet, vagy a pakisztániak, vagy mittoménkicsoda rendszeresíti, de egyelőre semmi konkrétum.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat and Roni

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
12 095
6 534
113
A bibi csak az, hogy arányba kell hozni a képességeket a látható propaganda célokkal.
Kína nagyjából a Szovjetunió hozzáállást tolja - a legnagyobbak, legerősebbek, legfejlettebbek vagyunk, stb... vagyis saját meglévő képességeit felnagyítja. Kommunista diktatúra nyitott piaccal, de ennyi. Agyban ugyan azok.

Egyrészt aki egy rohadás hajtóművet nem tud egyedül legyártani, az hallgasson.

Másrészt MINDEN tudásuk lopott, megvett. Saját innováció nulla - ami tök jó, amíg a többiek alatt vagy - de ha elérted a szintjüket (+ már nem hagyják, hogy lopj), akkor megreked a fejlődés. Elég csak megnézni, mit könyörögnek a Boeingnek, hogy csinálja meg a szar utasszállítójukat. Persze azok hülyék lennének komolyan beleállni, mivel konkurenciát csinálnának - vergődik is az egész.

Harmadrészt nem nyitott ott a semmi. Amolyan MiG-25 szerű nekem ez a J-31/20 vonal -csak szuperlatívuszokat tudunk - aztán lehet 500 óránként be kell vontatni nagyjavítani (mert hol van nekik évtizedet hi--tech gyártás-üzemeltetés tapasztalatuk?). Ha az F-22/35 esetében csak a gyanúja felmerül valami hibának, címlapon van mindenhol - Kínában bármi hasonló dologról infó zéró, ergo negatív hírek a gépekkel kapcsolatban semmi. Ez pedig az egybites nyugatgyűlölők agyában ki is hozza az áhított keleti felsőbbrendűséget.

Kár a gőzért. Egyelőre nekem döglöttnek tűnik a j-31.
Vagy ahogyan írta meckensen a gyár saját szakállra csinálta.
 

Celebra

Well-Known Member
2017. április 7.
5 514
2 521
113
A J-31 per pill gyári projekt. Mindenféle utalás, meg találgatás kering, hogy majd a haditengerészet, vagy a pakisztániak, vagy mittoménkicsoda rendszeresíti, de egyelőre semmi konkrétum.
Hm.Elég kitartóan fejlesztik.Saját hajtóművet fejlesztenek hozzá.Ez nem egy olcsó exportgép.Túl sokba kerül ez a program ahoz,hogy csak egy gyári saját szakállas fejlesztés legyen.És tulságosan passzol a kinai igényekhez.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 050
9 492
113
Hm.Elég kitartóan fejlesztik.Saját hajtóművet fejlesztenek hozzá.Ez nem egy olcsó exportgép.Túl sokba kerül ez a program ahoz,hogy csak egy gyári saját szakállas fejlesztés legyen.És tulságosan passzol a kinai igényekhez.
A saját hajtómű WS-13 egy másik nagyon régi sztori. Majd meglátjuk.
 

Celebra

Well-Known Member
2017. április 7.
5 514
2 521
113
Kár a gőzért. Egyelőre nekem döglöttnek tűnik a j-31.
Vagy ahogyan írta meckensen a gyár saját szakállra csinálta.
Nekem nem tünik döglöttnek.A koncepciótervtöl lassan eljutnak a sorozatgyártható modellig.Az F35 fejlesztése a 80as években kezdődött.Hány évig is tartott,mire sorozat gyártható lett?