1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Sikorsky S-65/CH-53 Sea Stallion, CH-53E Super Stallion

Diskurzus a(z) 'Szállító és egyéb vegyes feladatú helikopterek' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    En ugy tudom, hogy a hajtóművek darabjai 7500 lóerősek, nem összesen. Ez a gép olyan erős, mint a Mi-26-os, de három hajtóművel. És nem emel 20 (25) tonnát. Viszont majdnem képes lesz rá és valamivel sokoldalúbb lesz.
     
  2. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    [​IMG]
    CH-53K King Stallion FullHD
     
  3. Luthero

    Luthero Well-Known Member

    Nagyvvaasssssss :D

    https://www.youtube.com/watch?v=rxjvtqibj2E
     
  4. Luthero

    Luthero Well-Known Member

    Ajtó lövészet.

    https://www.youtube.com/watch?v=BIeBRWCSsz0
     
  5. Pocok75

    Pocok75 Well-Known Member

  6. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    CH-53 AH-1-t cipel
    [​IMG]
     
    fishbed likes this.
  7. Luthero

    Luthero Well-Known Member

    Ez már szerelem. :rolleyes:
     
  8. Pocok75

    Pocok75 Well-Known Member

  9. Sharid

    Sharid Well-Known Member

  10. Luthero

    Luthero Well-Known Member

    De szíííppp.
     
    anonim999 likes this.
  11. Sharid

    Sharid Well-Known Member

  12. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  13. Ratamahata

    Ratamahata Well-Known Member

    Jó hír biztos boldogok....de legalább nem volt olcsó..... a Németek ha így halad a program tovább kétes hogy rendszerbe állítják. Egy ilyen gép árából kijön minimum 2 NH90... annak is van baja, de azt házilag javítják. Amúgy nem értem mi szükség van egy ekkora böhöm gépre. Oké rámpás, meg deszant, meg APCt viszhuszat, de ki lenne használva?
     
  14. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    A CH-53K King Stallion három új fejlesztésű, méregdrága hajtóművel, új reduktorral, új komplett forgószárnnyal, digitális FbW-vel most eljutott oda, hogy azonos tengelyteljesítmény mellett még így is négy (!) tonnával kevesebbet emel, mint a két hajtóműves, kipróbált, több, mint negyven éves Mi-26-os. Bár, ha a mammutos sztorit is idevesszük, az akkor megemelt 25 tonnához képest a diffi már kilenc tonna!
    A most drágán kifejlesztett nagy hatásfokú reduktor dizájn a Mi-26-osban már a kezdetektől megvolt.
    Hiába régebbi a CH-53-as család a Mi-26-osnál, ez egy új fejlesztésű gép.
    Tud mindent, vagy még annál többet is, de valóban szükség van az ennyire sokoldalúságára?
    Azt meg végképp nem látom be, hogy hol hasaltak el a repülési teljesítménnyel.
    És akkor a Mi-26-os új hajtóművei és lapátjai majd még csak most jönnek...
     
  15. Ratamahata

    Ratamahata Well-Known Member

    És mindezt mennyiért is?? 100 milla környékén?? Annyiba fáj mint egy F35! Durva!!
     
    borisz and svajcibeka like this.

Ezen oldal megosztása