1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Szállítógépek váltása a MH-nél

Diskurzus a(z) 'Szállító repülőgépek' témában - Batka által indítva @ 2013. február 17..

  1. kamm

    kamm Well-Known Member

    Azt nem tudom, mit takar. :D

    Komolyra forditva, en nem vagyok ellene a megszokottol eltérő megoldasoknak, sot, szerintem (a remek hazai oktatasom mellett) ennek is koszonhetem a sikeres karrierem idekint, de ahhoz tényleg nyitott agy kell, no meg nagyon biztos szakmai alapok (=nem tudnak megvezetni.)

    Ez itt viszont egy nagyon limitalt verseny ill piac, itt nem tudom, hogyan operalnak, de ha van alku, akkor, gondolom, a diszkrécio itt is kritikus...
     
    LMzek 2.0 likes this.
  2. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Röviden összefoglalva erre fele az unortodox gondolkodásmód és a nagyon limitált (szabad szemmel alig látható)versenyhelyzet szorosan összetartozó fogalmak:)
     
    kamm likes this.
  3. kamm

    kamm Well-Known Member

    Megneztem ujra, itt van a Benkos resz a vegerol:

    "Jo utemben haladunk, a technikai eszkozok cserejevel kezdtuk es az oktatas es kikepzes hazai bazisra hozatalaval, ugyanakkor meg hatravan a legvedelmi rendszereknek a beszerzese, raketalegvedelmi rendszerrol beszelunk. Olyan eszkozoket kivanunk beszerezni, amely teljes Magyarorszag legteret kepes biztositani es lefedni."
    Benko Tibor hozzatette, a novekvo nemzetkozi katonai szerepvallalasok is szuksegesse teszik a legiero fejleszteset.
     
    Wilson likes this.
  4. Wilson

    Wilson Well-Known Member

  5. Ocses

    Ocses Well-Known Member

  6. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Én óvatos vagyok addig míg hivatalosan be nem jelentik:).A fiúk még ebben a helyzetben is képesek meglepetést okozni:)
     
  7. Ocses

    Ocses Well-Known Member

    Hát résztvesz a gyártásban.
    Volt már Brazil elszólás.
    Járt a gép Pápán.
    Kivonták az utolsó an26-ost ahol Benkő kinyilatkozta nemsokára új gépek lesznek, másnap vesznek egy gyárat.
    Nem szeretek konteózni:rolleyes: de most nem tudom megállni. :cool:

    Amúgy én azt hittem egy ilyen gyár min százmilliárdos tétel. Mégha veszteséges is.
    Valaki nem tud valami reális számot?
     
    tindalos likes this.
  8. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Ez az új nyolclapátos légcsavarral szerelt Hercules kéne:

     
    fishbed and formosa1 like this.
  9. Ocses

    Ocses Well-Known Member

    tindalos and SilvioD like this.
  10. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

  11. kamm

    kamm Well-Known Member

  12. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Bár nekem az A400-s a favorit:)de ha Herky vagy KC-390-s lesz akkor sem leszek csalódott,az a lényeg,hogy ne Spartant vagy 235-t vegyünk,mert akkor csak adtuk a ...........egy pofont.
     
    Masztiff, alfa74, borisz and 2 others like this.
  13. kamm

    kamm Well-Known Member

    Ehh, ez nem jelent semmit, az Airbus beszallitoja is.

    Az egyetlen döntő ok, amiért a C-390-re eshet a választás, az ára.
    A piac összeomlott, elképzelheto, hogy bitang diszkontaron odaadnak parat hirtelen - akkor nem is nagyon huznam a szamat a turbofanra mrg a kozepes teherkepessegre, ha mondjuk harmat elhoznak annyibol, amennyit szantak ra elso korben (75 milliard, kb $245M manapsag), az felerne egy zseniális sakkhuzassal, plane a környező orszagokhoz képest.
    Na jo, itt be is fejezem az almodozast. :)
     
    alfa74 likes this.
  14. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Ne legyenek illuzióink,hogy ki a nagypályás játékos ebben a buliban is.Azért van valami jó is ebben mivel úgy döntöttek,hogy csak vadonatúj technikai vesznek amint meghozta a főni a döntést, már nincs apelláta csak a gyártón és a mi ütemezésunkön múlik mikor ér ide a cucc.
     
  15. beta

    beta Well-Known Member

    Na de szállítási igény jelenleg is van a honvédségnél, nem? Akkor most Ancsa nélkül bérlés lesz vagy mi?
     
  16. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Igen bérlés, azt nyilatkozta Benkő,hogy ha kell vesznek még repidőt a pápai C-17-z az átmeneti időszakban.
     
    beta likes this.
  17. K.Atti63

    K.Atti63 Active Member

    Szerintem az A400 M a legnagyobb esélyes,csak abból kifolyólag,hogy már onnan vettünk 36 helikoptert. Megint meg lett említve,a nehéz dolgok szállítása misszióba. A második a KC390-es, gondolom ezért a 2 gépért most nem tolonganak a vevők, a harmadik a C130-as; de erre nem raknék nagy tétet. A C2-re max 1%. Mindenesetre akármelyiket válasszuk, a térségünkben király kategória lenne. Most azt hagyjuk, hogy melyik mennyire megbízható, de azért egy-két kicsi használt gép nem ártana ide a közelbe repkedni.
     
    tonyo, kamm and Blitz97 like this.
  18. kamm

    kamm Well-Known Member

    Ezen amugy azota filozom en is, miota a csehek ujabb C-295-ket rendeltek: mivel tutira nem egyszerre jon harom Atlas vagy Millenium, par kisebb gep, olcson, hasznaltan, boven elfer majd melle, a kis utakra stb.
     
  19. K.Atti63

    K.Atti63 Active Member

    Igazad van csak pl használt C-295 röl nem tudok monjuk C-235-lehetséges.
     
  20. Negan

    Negan Well-Known Member

    Továbbra is azt mondom,hogy felesleges pénzszórás egy nagy rámpás.Sokkal fontosabb dolgokra kell a pénz,mint felesleges faxméregető nagyrámpás vételére.Minek?Ahányszor ténylegesen kell nagy rámpás nekünk,egyszerűen nem érdemes.C17,meg esetleg besztállni a közös A400 ezredbe,de nem venni 3 fehér elefántot.
     

Ezen oldal megosztása