1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Szállítógépek váltása a MH-nél

Diskurzus a(z) 'Szállító repülőgépek' témában - Batka által indítva @ 2013. február 17..

  1. kamm

    kamm Well-Known Member

    Pont az ellenkezoje.
    Egy 15" meg ertekelhetoen lehet akar horizontalisan is ketteosztani avagy 60/40, akarmi, egy 12" mar max vertikalisan es az is hasznalhatatlan kicsi lesz.
     
  2. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Well-Known Member

    Ja, csak a kisebből meg több van és nem kell osztani szoval ugyanott vagyunk.
     
  3. kamm

    kamm Well-Known Member

    Kiveve, hogy hasznalhatatlan barmire, ami meghaladja az egyes kijelzok egyeni meretet, ugye. Azaz pont ott vagyunk, ahol mondtam: a sok 15" kijelzo hasznalata modernebb, felxibilisebb, jobban konfiguralhato es ahogy a technologia halad elore az ezzel parhuzamosan generalt sokkal tobb informaciot kenyelmesen meg lehet jeleniteni rajta, megfelelo felbontasban es meretben.
     
    wolfram likes this.
  4. wolfram

    wolfram Well-Known Member

    Tényleg tetszetős gép, de ezt sajna egyáltalán nem tervezték burkolatlan pályáról történő üzemeltetésre (nem megerősített futómű és relatíve alacsonyan lévő hajtómű).
     
  5. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Well-Known Member

    Tipikus bullshit duma, a konkrétumok teljes hiányával.
    Ahogy a technika halad előre egyre több információ helyett pont hogy egyre kevesebbet igyekszenek megjeleníteni egy időben, csökkentendő a piloták terhelését.
    De sorolj már fel csak pár dolgot ami az elmúlt egy-két évtizedben került be a teherszállító vagy csak simán nagyobb gépek cockpitjének kijelzőjére. Vagy miaz amire használhatatlan, egy kisebb kijelző?
    Egy 20 éves gép cockpitje is simán hozza egy mai nagyképernyősét, és minden információt képes megjeleníteni. A különbség csak a méretben van. Attol, hogy nagyobb a kijelző onmagában nem lesz technológiailag modernebb, max csak nagyobb méretben nézhetnek egy radarképet, kb ugyanabban a felbontásban.
     
    formosa1 likes this.
  6. kamm

    kamm Well-Known Member

    Egeszen konkretat irtam, ha valamit nem ertesz, kerdezz batran, szivesen segitek a kevesbe szerencseseknek..

    Ugyan dehogy. Komplexebb es sokkal teljesebb kepet kapnak inkabb, nem egyedi kijelzoket kell leolvasnbi es ertekelgetni. Szamszeruleg kevesebb egyedi kijelzo van, de adatbol valoszinuleg sokkal nagyobb mennyiseg van, csak azt nem kell igy mar allando, dedikalt kijelzon tartani.

    Nezz mar ra a kepekre, komolyan, ehhez nyolc altalanos eleg. Pl az otodik 15" kijelzo alul eppen negyfele van osztva, de barmikor fele-felere is kapcsolhatjak avagy ket negyed-egy fel, de egy poccentessel full screen lesz a terkepnek, akarminek.
     
  7. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Well-Known Member

    Egy az állításaidra feltett kérdésre sem sikerült válaszolni, ez azért teljesítmény!
    Igen tudjuk hogy a nagyobb valamivel kényelmesebb és osztható.

    De azért mégegyszer próbáljuk meg.
    Tehát mi az amire használhatatlan egy kisebb képernyőkkel rendelkező gép kijelzője?
    És miaz a technikai ujjítás ami ne lenne megjeleníthető a kissebb kijelzőn?
     
  8. kamm

    kamm Well-Known Member

    Jezusom.
     
  9. vasszekely

    vasszekely Well-Known Member

  10. vasszekely

    vasszekely Well-Known Member

  11. vasszekely

    vasszekely Well-Known Member

  12. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

  13. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

  14. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    2019 szeptember 25-i hír volt. Itt ment róla a találgatás hogy mi lehet ez.




    "A minisztériumnak a hazai ipar támogatásáról szólva a miniszter elmondta, hogy Magyarország, egy közép-európai ország, amely nemrégiben társult a NATO-hoz, a következő ország lesz a KC-390 bevezetése. Már már másnap, amikor ez a hír eljutott a Twitterre, az európai újságírók gyorsan cáfolták ezt a tényt, mivel Magyarország része lesz egy európai többoldalú logisztikai megállapodásnak, amelyet a német Luftwaffe hozott létre tíz A400M-es tételekkel. Az egyik lehetőség az, hogy a KC-390-et tárgyaló ország Csehország, nem pedig Magyarország, amely a program négy ipari partnerének egyike."


    Ezekről két hete volt szó ugyanebben a topikban és a KC390 topikban.

    A miniszter csak annyit mondott, hogy Magyarországgal tárgyalnak és közel állnak a megegyezéshez.
    A többi az már újságírói találgatás.
     
    vasszekely and rudi like this.
  15. kamm

    kamm Well-Known Member

    Mar az önmagában mindent elárult a (del-amerikai?) újságíró totális fogalmatlansagarol, hogy szerinte Magyarország (avagy akár a csehek) "nemrégiben társult a NATO-hoz" - miközben ugye a legelső körben, a csehekkel és a lengyelekkel léptünk be több mint 21 évvel ezelőtt (áprilisban lesz 22 éve), a NATO 50. évfordulóján, azaz jövő aprilisban a 72 éves történetéből 22 éve leszünk tagok.
     
    Parapitecus and SilvioD like this.
  16. vasszekely

    vasszekely Well-Known Member

  17. vasszekely

    vasszekely Well-Known Member

  18. Gaudi

    Gaudi Well-Known Member

    arcas, alfa74, Zapp Brannigan and 6 others like this.
  19. Parapitecus

    Parapitecus Well-Known Member

    Zapp Brannigan and tonyo like this.
  20. Parapitecus

    Parapitecus Well-Known Member

Ezen oldal megosztása