L-39-esre van szakszolgálati engedélye. Az F-18-assal pedig vitték(kétülésessel értelem szerűen), és benne ült, ahogy a többi színész is, akik aktív pilótákat alakítottak a filmben. Pont ezért emelkedik ki a többi film közül. Nem zöld vászon és CGI, hanem amit csak lehetett, lerepülték élesben. Az F-18-asok kabinjaiban a telepített kamerákat a színészek kezelték (ki és bekapcsolás). Pontosan ugyanezért tartom filmtörténeti jelentőségű alkotásnak ezt a filmet, ahogyan a Kihívás is az lesz szerintem. Mindkettő csak akkor lehetne még komolyabb látványvilágú, ha IMAX 3D-ben készültek volna. Azonban valószínűleg sem az F-18-asok, sem a Szojuz űrhajó és az ISS fedélzetén sem voltak ehhez megfelelőek a feltételek. Plusz a Kihívásnál még annyival kiegészül az egész, hogy ott Sipenko volt az operatőr. Anton Skaplerov űrhajós a lábánál fogva húzkodta őt keresztül-kasul az állomáson, hogy a felvételek készítése közben semmit se rúgjon le a falról.minden tiszteletem Tom C é azért F5-tel repkedni nem kis kiváltság és az azért még most is odakúr. e miatt is lehetett ilyen jó felvételeket készíteni mégha F14/18-at nem is engedték vezetni.