1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Szuhoj PAK-FA (T-50) / FGFA / Szu-57

Diskurzus a(z) '5. generációs, vagy afölötti vadászbombázók' témában - GrGLy által indítva @ 2012. december 28..

  1. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Sose lessz elég F-35ös. A körömnyi Szerbia tönkretételéhez az eu NATO légierő harmada kellett, úgy, hogy vissza se lőttek.
     
    Capslock27 likes this.
  2. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Meddig tartja magát még ez a hülye téveszme...?
     
    Python and notaricon like this.
  3. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    Több mint a harmada kellett ? :eek:
     
  4. notaricon

    notaricon Well-Known Member

    Nem.
     
  5. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Legfrissebb kép a 052-es Szu-57LL-ről, azaz a 30-as hajtómű elviekben repülő próbapadjáról Zsukovszkijból.
    Most már kb negyedik hónapja mutatkozik a gép a 117-es hajtóművekkel szerelve, a 30-asnak nyoma sincs, tavaly óta nem került elő kép a teszteléséről. Mi lehet ezzel a programmal?

    [​IMG]
     
    ghostrider, Python, wolfram and 4 others like this.
  6. dudi

    dudi Well-Known Member

    Reszelik(lehet,hogy szó szerint).
     
  7. Roni

    Roni Well-Known Member

    Még hogy a hajtómű az semmi !Mert azzal csak 2023-tól kezdik el szállítani a gépekhez .Persze jogos hogy semmit újat nem mutattak belőle azóta sem .
    Na de hol vannak a még proto szinten sem létező új generációs air-air fegyverek? És azok kellékei? o_O
    A gép hiába lesz a szu-35 hajtóművel még akkor is jobban fog repülni mint a szu-35 a külső függesztmény hiánya miatt .


    Ha az f-22-be beraknánk az f-15 hajtóművét akkor is halomra gyilkolná akármelyik 4 gen gépeket.
     
    gacsat likes this.
  8. Capslock27

    Capslock27 Active Member

    .
    .
    Mesélj! Hány gép vett részt a Juguszlávia/Szerbia elleni akcióban? Ez mekkora hányada volt az összes rendelkezésre állónak? Ennyi géppel napi hány bevetést repültek?
     
  9. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Lehet, hogy hibát találtak az új hajtóműben. Kicsit vagy nagyot, nem lehet tudni. De akár az is lehet, hogy most földi tesztpadban pörgetik.
    Viszont ahogy látom a 055-ös gép használta a gépágyúját.
     
    zolkas and gacsat like this.
  10. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Hanyadjára válaszoljam meg? A napi maximális bevetés emlékeim szerint nem volt 500 gép felett. 24 óra alatt. De ebbe az összes túlbiztosítás benne volt, a legutolsó tanker, SOJ, SARCAP heli és A-10, ami levegőben volt készen állva. És egy gép több bevetést is repülhet egy éjszaka. Meg az is bevetés, ha felszáll, majd a körülmények miatt lefújják és mennek haza harctevékenység nélkül.

    Hpasp is basszus hányszor linkelte be a légi harcok leírását, ahol láthattad, hogy 2v2 F-15C vs MiG-29 is volt és nem valami eszement aktuális túlerő volt. De elég volt.
    Értem én, hogy egyeseknek kedves szívüknek olyan hülyeségeket írni, hogy 1000+ gép randalírozott...

    https://books.google.hu/books?id=vl...=onepage&q=allied force total sorties&f=false

    https://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/kosovo/etc/facts.html

    · Total allied aircraft at beginning of Kosovo conflict, March 1999: 344 (214 US, 130 other allies)
    · Total at end of Kosovo conflict: more than 1031 (731 US, at least 300 other allies)
    · Length of Kosovo air campaign in days: 78
    · Number of days poor weather impeded bombing: 54
    · Total NATO sorties flown: 38,004
    · Total NATO strike sorties flown: 10,484


    https://www.ausairpower.net/oaf-analysis.html
    With about 50% of the total Allied force sortie counts being HARM shooters, jammers, tankers and other supporting assets

    Igazából tök mindegy, hogy mennyi volt a 300 gép feletti mennyiség, abszolút számban túlerő volt.
     
    Pocok75 likes this.
  11. Capslock27

    Capslock27 Active Member

    .
    .
    Hpasp, te, vagy bárki más is biztos sokszor beirta már az évek során másoknak, nem olvastam. Ettől függetlenül, amit a te mostani irásod is mutat, a konfliktus végére már ezer feletti (1031) gép állt rendelkezésre, egy kis, és csak korlátozott mértékű ellenállást kifejteni képes ország ellen, tehát gacsatnak (bár szimpatikus módon lehülyézted ezért) voltaképpen számszerűen igaza volt.
     
  12. boki

    boki Well-Known Member

    5 gép repked mostanában Zsukovszkijban: 051,052,053,054 és 055. Gyakorolnak a MAKSZ-ra.
     
  13. boki

    boki Well-Known Member

    Egyébként beharangozták a Szu-57 statikus bemutatóját is, illetve a Szu-57E-t
     
    gacsat likes this.
  14. Roni

    Roni Well-Known Member

  15. papajoe

    papajoe Well-Known Member


    Mindig lenyűgöz,ahogy a hajtóművön kívül,kis gyűrűkben ég el a kerozin utolsó cseppje is.:)
     
  16. torsen

    torsen Well-Known Member

    Egyszer egy megfelelő helyen rákérdeztem a gyűrűkre. Akkor a válasz valami olyasmi volt, hogy a "hiperszonikus sebességű áramlásban kialakuló interferenciák" miatt van. Azóta se tudom, hogy mi az igazság. Vannak itt repülési szakemberek, szerintetek?
     
  17. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Szerintem ez az igazság. A szinük is a nyomásváltozás miatti hőmérsékletváltozás miatt alakul ki. Ezek állóhullámok.
     
  18. wolfram

    wolfram Well-Known Member

    Azok az úgynevezett "sokkgyémántok". Itt írnak a jelenség okáról:

    http://www.aerospaceweb.org/question/propulsion/q0224.shtml
     
    zeal and torsen like this.
  19. torsen

    torsen Well-Known Member

    wolfram likes this.
  20. boki

    boki Well-Known Member

    MAKSZRA gyakorolnak

     
    wolfram, fishbed and zotyek78 like this.

Ezen oldal megosztása