1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Szuhoj PAK-FA (T-50) / FGFA / Szu-57

Diskurzus a(z) '5. generációs, vagy afölötti vadászbombázók' témában - GrGLy által indítva @ 2012. december 28..

  1. Roni

    Roni Well-Known Member

    Boki valaszat továbbra is varom nem a tieteket ami nem is valsz a kérdésemre.
     
  2. koppany

    koppany Well-Known Member

    Az ugye megvan, hogy boki mit kért tőled.
     
  3. Roni

    Roni Well-Known Member


    Ne tereljétek, én válaszoltam neki ! Most ő jön !
     
  4. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    A céziumlámpa az aktív védelem. De már a téglás is az.
     
  5. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Az oroszok a technikai és főleg gazdasági lemaradásukat mindig nagyotmondással ellensúlyozták. Az meg rég bevált gyakorlat náluk, hogy a még nem is létező technikájukat rég elavult 20-30 éves nyugati rendszerekkel hasonlítják össze. Legjobb példa erre a PD-14, ami, ha egyszer elkészül, akkor egyenértékű lessz a jó 20 éve gyártásban levő amerikai hajtóművekkel.
    De ez a Szu-57es is egy állatorvosi ló.
     
    formosa1 and Capslock27 like this.
  6. koppany

    koppany Well-Known Member

    Rendben agysebész úr.
     
  7. Capslock27

    Capslock27 Well-Known Member

    .
    .
    Ugye nem azt akarod mondani, hogy F-22 + 35 = 57? :)
    .
    Szerintem simán maradtak a Szuhojnál valamiért kedvelt hetes vonalon, Szu-7, 17, 27. Azután volt prototipus Szu-37 és Szu-47 néven is, igy a következő szabad hetes az 57 volt.
     
    fip7, arbalest, sidewinder12 and 2 others like this.
  8. boki

    boki Well-Known Member

    Nem egészen...

    Ugye a tervező-fejlesztő cég a Szuhoj volt-így Szu, 5. generációs =5, Szu-27- ből lett a 7 mint egyik legsikeresebb gép. Végeredmény Szu-57.

    Ha valaki megkérdezi... :) (általános haditechnikai müveltség)
     
    sidewinder12 likes this.
  9. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Kapufa. Volt eddig a Szu-27. Aztán volt egy példányban a Szu-37 "Terminator", megint egy példányban a Szu-47 Berkut. Vagyis logikusan az 57-es szám kellett jöjjön a sorban.
     
  10. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Megvan, és sikerült neki annyit felfognia belőle, mint amennyit egy magyarul nem beszélő japán turista is megértett volna..
     
    Roni likes this.
  11. Roni

    Roni Well-Known Member

    Bokinak válaszoltam amit olvastam angol oldalokról is hogy 35+f-22 összegyúrva szu-57.

    De ha így adják elő maguk a tervezők is akkor ?

    Hol van a pakfa gépről a eots es a vontatott csali? Hisz ez a kettő szukseges a szárazföldi támadásra es annak kivédésére ;)
     
    gacsat likes this.
  12. boki

    boki Well-Known Member

    Ez egy komolytalan válasz volt. 35+22 az egy kamu dolog, vicc volt az angolszász sajtóban.
     
  13. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Attól hogy ne látjuk, még lehet.
     
  14. Roni

    Roni Well-Known Member

    EOTS ha eddig nem volt akkor már nem lesz a sorozat gyártott gépen sem .
     
  15. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Hm-hm.
     
  16. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    A Szu-57 az nem azért Szu-57, mert F-22+F-35. Aki egy kicsit is követi az oroszok, különösen a Szuhoj számozási rendszerét, nekik a 7-es egy gyakran ismétlődő, mondhatni legendás szám. Szu-7, Szu-17, ezek egy tőről fakadnak. A Szu-27, majd ennek egyik, rövid ideig létező leszármazottja a Szu-37-es után a Berkut a Szu-47-est kapta és a neves elődökre való tekintettel a T-50-es program nem Szu-51 lett (A Szu-49-es szuperszonikus gyakorlógép, igaz, hogy csak makettként, de már foglalt volt), nem is Szu-53, vagy 55, hanem értelmeszerűen Szu-57-es.
     
    endre, fishbed, fip7 and 3 others like this.
  17. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    7 kabintető 11 gépre?Igaz, legyen csak 10,mert a legelső prototípus kabintetején középen végigfut egy vastag fém merevítő. Viszont így is kevesebb a kabintető, mint a gépek száma. Vagy cserélgetik őket? Mivan, ha meglepetésszerűen Aktyubinszkba látogat az Elnök, és meg akarna tekinteni egy 10 gép részvételével zajló gyakorlatot. Akkor azt mondják neki, hogy ne haragudjon Elnök Úr, várni kéne júniusig, mert Kolja, Szása, és Gena fáznak kabintető nélkül?! Szerintem inkább védőfólia lesz az.
     
  18. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Fölső ábra,az oroszul nem tudóknak: "направление полета" = repülési irány.arra megy a repülőgép.
    5-ös: a fix sötét színű rész amikor a "pukliban" helyet foglaló rakétát tartó vezetősín behúzott, nyugalmi helyzetben van. A szaggatott vonalas rész, amikor a pukliból kinti helyzetbe kerül a rakéta és a vezetősín az indítást közvetlenül megeleőzően.

    A második ábrán az 5-ös és a 8-as számú rész a leglényegesebb. Sötéttel látjuk, ahogy ott van a puklin belül a rakéta az 5-ösnél. A szaggatott vonalas rész mutatja a kinti helyzetet. A 8-as szám a pukliban lévő fegyvertartó bekötési pontjának képzelet beli meghosszabbítása. A 8-as és 9-es szaggatott vonalak közti alfa szög jelzi, hogy milyen szögben lett beépítve a pukliba a fegyvertartó/kilökő szerkezet.
     
    fishbed, fip7, arbalest and 1 other person like this.
  19. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    A 13-as az micsoda?
     
  20. boki

    boki Well-Known Member

    Ez egyébként a hivatalos - UAC(OAK) verzió.
     
    sidewinder12 likes this.

Ezen oldal megosztása