1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Szuhoj PAK-FA (T-50) / FGFA / Szu-57

Diskurzus a(z) '5. generációs, vagy afölötti vadászbombázók' témában - GrGLy által indítva @ 2012. december 28..

  1. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    A repülőgép hajtóművének a szívócsatornája.
     
  2. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Úgy tudtam, csak hét PAK -FA van. Lassan bele kell törődnötök, hogy az egy oroszos selejt kabintető. Ugyanott, ahol a tömérdek buborék látszik, látszik az is, hogy annyira torzít, hogy ha egy autón lenne, elzavarnának a műszaki vizsgáról.[​IMG]
    https://ae01.alicdn.com/kf/Hebdcd14...-Bubble-inside-PMMA-Plastic-Bar-LED-Light.jpg
     
  3. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Legalábbis alapból nincs kívül.
     
  4. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Tehát nem tudod, hogy mennyi gép van, de abban tuti biztos vagy, hogy ez egy "oroszos selejt" kabintető. OK. Nyilván nem tesztelték le, ahol,ha tényleg selejt lett volna, tönkremegy. Ez a gép nagy eséllyel sokat töltött már jóval 10 000 méter felett is. Miért nem csattant szét a tető,ha tényleg selejt?
     
    endre, fishbed, fip7 and 1 other person like this.
  5. boki

    boki Well-Known Member

    gacsat
    Rengetegszer le volt írva, képekkel illusztrálva, hogy 10 repülési protó van:
    51,52,53,54,55,-első szakasz gépei
    56, 58,509,510,511-második szakasz gépei
     
    fip7 and sidewinder12 like this.
  6. luperator

    luperator Well-Known Member



    Bizonyos részeit láttam itt egy március végi videóban, aztán lehet nektek ez már nem mond újat.
     
    ghostface likes this.
  7. boki

    boki Well-Known Member

    Ebből a videóból már kivágták az RVV-MD indítását.
     
    luperator likes this.
  8. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Akkor a abban a rajzban nem egy Su-57 van
     
  9. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    [​IMG]
     
  10. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Akkor azt a rajzot te nem tudod olvasni. Jobban konkretizálom: a repülőgép jobb hajtóművének a szívócsatornája van az egyes rajzon 13-assal jelölve. Pont olyan helyzetben, ahogy a ghostface által belinkelt fotó mutatja a gépet.
    A második rajzon az egészet térben elforgatva látjuk szemből. Ott viszont a bal hajtómű szívócsatornáját láthatjuk "ha szemben ülünk a tv-nek, már pedig gondolom,hogy szemben ülünk" (Palik László).A 14-es a második képen, pedig az elkülönítési távolságot jelzi,ami létrejön a a lelökést és az indítást megelőző kibocsátáskor az indítandó rakéta, és a hajtómű szívócsatorna között.
     
  11. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Úgy nézett ki, mint egy Jaguár oldalról.
     
  12. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Amit látok, azt tudom. Ennyi. Látnád te is, ha nem akarnád nem látni.
     
  13. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    OK, legyen. Én hétnél lemaradtam. Meg az elégettnél. meg a lezuhantnál.
     
  14. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Bocsi, de ez nem "legyen" kérdés... 10-et gyártottak le, 1 égett, de helyrehozták, szóval maradt a 10 proto. Ami lezuhant, az nem proto volt, hanem az első széria példány. Bocsi, Molnit idézem, tényekkel vitázol.
     
    cinikus, fishbed, fip7 and 1 other person like this.
  15. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Látod. A 10 db repülési tesztekre épített PAK-FA állományt mégsem láttad teljes egészében. Nem azt mondom, 100% az,hogy nincs igazad, hanem azt nem értem,ha az a fent nevezett kabintető tényleg selejt, akkor hogy a bánatban nem robbant fel, egy olyan igénybevétel után, amit egy szuperszonikus vadászbombázón történő repkedés jelent?! Pont az épsége az, ami miatt inkább a védőfólia felviteli hibára gondolok én is, ahogy itt sokan mások, köztük valódi szakemberek.
     
    fip7 likes this.
  16. dudi

    dudi Well-Known Member

    Hitéleti vitába kezdtél...
     
  17. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Mint láthatod, nem vitázom. felőlem aztán lehet tíz. az meg, hogy a lezuhantat minek nevezik, az se izgat fel.
     
  18. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Neked sem kell mindent értened. Főleg úgy, hogy alig tudsz az egész programról valamit. Elég ha mérnökök tudják, a pilóta meg bevállalja, mint Komarov.
    Biztos az se baj, hogy úgy torzít, hogy ha borotválkozó tükör lenne, már kidobtam volna.
    Persze hitéleti érveléssel nem tudok mit kezdeni. Én látom, hogy selejt, te meg hiszed, hogy nem. Ennyi. Engem csak akkor győzhetnél meg, ha a többi kilenc is pont ugyanilyen lenne. Én meg nem is akarlak semmiről meggyőzni.
     
  19. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  20. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Elég vicces a kommented, hogy te mint műszaki antitálantumként vagy itt ismert. Emlékeim szerint oroszul sem tudsz.
    Majd nagy pofával osztod sidewinder12-őt, aki képben van az orosz technikával és tudtommal orosszal több, mint jól elboldogul.
    Fel nem fogom, hogy határtalan önbizalmad miből táplálkozik itt a HTKA-n.
    Ronival, blogennen együtt kommentjeitek kb. nálam nagyrészt valahol a paródia és a közröhej között vannak félúton...
     
    cinikus, fip7, koppany and 1 other person like this.

Ezen oldal megosztása