Szuhoj PAK-FA (T-50) / FGFA / Szu-57

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
1 439
3 227
113
Azért a Northrop távolról sem járt rosszul.
Látszólag elbukott mindent, hiszen bukta az YF-23-ast, míg a McDonnell-el közös másik projektjüket, mint harmadik opciót a Lockheed X-35 és a Boeing X-32 után már eleve be se választották a JSF tenderbe.
Ekkor esett meg az, hogy a McDonnell csődöt jelenett és beolvadt a Boeing-be, aki a Lockheed legnagyobb alvállalkozója volt az F-22-es Raptorok gyártásában. De elbukta az X-32-essel a JSF-et. Vagyis a McDonnell egy olyan Boeing-be olvadt bele, amelyiknek előbb csúnyán megvágták a Raptor-bizniszét (ekkor redukálta le a Pentagon kb felére a Raptor flottát), majd elvesztette a következő évszázad első évtizedeinek legnagyobb ügyletét.

És a Northrop? Azon túl, hogy a hetvenes évek közepén elbukta az YA-9-est, a végén az YF-17 Cobra-t, a fővállalkozó McDD ronda módon (elég szemét pereskedés zajlott ez ügyben) elorozta a szárazföldi bázisú ügyfelek piacát a hajófedélzeti F/A-18-asokkal (a Northrop saját F-18L projektjével szemben), elvesztette az F-20-as Tigershark potenciális piacait a General Dynamics F-16A és későbbi C gépeivel szemben, bukta az ATF tendert, minimálisra redukálták a B-2-esek számát (de a gyártósort és a beszállítókat 100 gépre kellett felkészíteni), a JSF-ig el se jutott...

...ma a Lockheed Martin legnagyobb alvállalkozója az F-35-ös programban!

És mindenféle tender nélkül megkapta a nex gen bombert, a B-21 feljlesztését, amivel költségeken és határidőn belül vannak úgy, hogy már a protót építik. Na ez utóbbi ma egy brutális fegyvertény. A gépből 100 rendelve, de már most többet akarnak (mert muszály).
És amint az repül, az NGAD tender egyik csapatának vezetője lesz, az LM bűvkörének ellenében - pont, mint az ATF tenderen (jelenleg csak a Northrop és az LM prezentált kész heat management soultiont, mint vezető tervezők).
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon and fishbed

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
618
2 106
93
Hát elhiszem, főleg innen nézve, ahol már emberemlékezet óta nem volt rendes repülőnap:(
Az a másik. Vagy 6 év szünet után hallottam újra utánégetős sugárhajtóműveket. Nagyon hiányzott a hang is. Az MSZ-21 és az Airbus A-350XWB kivételével azért volt hang is rendesen :) Időnként érezni is lehetett,mintha a talajt remegtetné az ember lába alatt. Ami még különleges volt,hogy a Sztrizsi kötelék MiG-29-esei szinte nem is füstöltek a magyar gépekhez képest, a lengyelekhez képest meg egyáltalán nem.
Elvileg jövő július 19-én kezdődik a MAKSZ-2021. Csak lehessen utazni.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
37 197
29 922
113
Ahtyubinszk, 2020. június

 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
11 927
6 295
113
https://lenta.ru/news/2020/08/04/okhotnik/

A szirában lévő török tartályos kamionokat amelyeknek az a céljuk hogy a szíriai olajat törökországba szállítsák lopakodó gépek bombázták mivel a török légvédelem nem észlelete .A bolgár hadsereg szerint az oroszok voltak a az oknyotik drónnal ami 2024-ben áll szolgálatba
 

Capslock27

Well-Known Member
2017. október 30.
796
803
93
A kínai szabadalom (ahogy a tudományos publikáció is) szítokszó a nemzetközi porondon (kamu vagy lopott a többség).
.
.
Kiváncsian várom, mi lesz, amikor valaki elkezd majd kinai terméket másolni pofátlanul. Biztos vagyok benne, hogy a kinaiak tele pofával fognak felháborodni.
(Pedig ahogy a mondás tartja, tolvajtól lopni nem bűn. :) :) )
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
11 927
6 295
113
Ez még csak nagyon teszt gép lesz ,emlékezzünk hogy járt tavaly decemberében az első .