Szuhoj PAK-FA (T-50) / FGFA / Szu-57

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 910
23 782
113
Pont most ezzel a képpel próbál érvelni az isten barma, hogy de...
Ez egy nem repülőképes példány. Más fotókon jól látszik, hogy a kabintető kerete csak egy vékonyabb lemezelés, nem merevít, nem tömít semmit.
Benne vannak ugyan az új hajtóművek, meg is lehet őket külső tápforrásról mozgatni, ahogy a gép FbW-jét és a hidraulikáját is.
De csak földön, teszt célból.
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
11 957
6 354
113
Gondolom ha jövőre megkapják a gépek a lopakodó bevonatot az más festésű lesz
 

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
5 715
7 959
113


 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
11 957
6 354
113
"A szu57 új hajtóműve a világ legerosebb hajtóműve lesz az 5 gen gépeknél. 5++ generációsak is lehet tekinteni" élettartama pedig 30 50 év. Akkor 22 tonna toloero? F35 21 van
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 910
23 782
113
"No other engine in the world produces such specific thrust." ( Forrás )

Most nem tudom, hogy az angolra fordítás ilyen, vagy tényleg ezt mondta. De még ha úgy is értelmezzük, hogy csak az 5. generációs gépekre értette, akkor is furcsa a kijelentése...
Hja kérem a specific thrust az más tészta. Az a hajtómű saját tömegére vetített tolóereje. Ebben most igen jó helyezést ért el az EJ200-as, a P&W F119PW100-as és az F135PW100/400-as is (a 600-as már nem ilyen jó a mozgatható fúvócső extra tömege és a csökkentett tolóerő miatt, de még az is meghaladja a negyedik generációs gépek hajtóműveinek zömének fajlagos tolóerejét).

Szóval az simán lehet. hogy a 30-as hajtómű lesz a világ legnagyobb fajlagos tolóerejű hajtóműve. Korábban az oroszok is rebesgették, hogy valamiképp, de ők a bűvös 10-es értéket is meg fogják haladni.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
37 680
31 344
113
Meg kell nézni és hallgatni a Vojennja Prijomka "Orosz Hajtómüvek" 2. részét, amelyben ez elhangzik.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
10 604
3 486
113
"A szu57 új hajtóműve a világ legerosebb hajtóműve lesz az 5 gen gépeknél. 5++ generációsak is lehet tekinteni" élettartama pedig 30 50 év. Akkor 22 tonna toloero? F35 21 van
18t egyenként. Pontosabban kezdetnek 17,5, később 19t a cél. Tömegadatot nem találtam.
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
8 777
14 040
113
Ez tonna mint mértékegység azt jelenti, hogy az adott hajtómű 10 tonna tolóerőt ad le, akkor 10 tonnát tud fuggolegesen felemelni talajszinten?
Gondolom nagyobb magasságban kevesebb a tolóerő.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
27 937
22 809
113
Ez tonna mint mértékegység azt jelenti, hogy az adott hajtómű 10 tonna tolóerőt ad le, akkor 10 tonnát tud fuggolegesen felemelni talajszinten?
Gondolom nagyobb magasságban kevesebb a tolóerő.

Nem többet tud felemelni mint a tolóereje.