Szuhoj PAK-FA (T-50) / FGFA / Szu-57

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 407
3 213
113


Nekem ez a szín jön be a legjobban, ha egyszínű gépről van szó.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 956
24 016
113
Military Watch szerint Saturn 30-nak fogják hívni az izdelie- 30 hajtómüvet

Szerintem meg AL-51F lesz. Lehet, hogy eredetileg a Szaturn tervezte, de a fő fejlesztési munkákat már az UMPO végzi, azonkívül kétlem, hogy csak mert a gyártmány szám 30-as, a típusjelölési rendszer megváltozna.
Eddig se nevezték az AL-31F-et “Szaturn 99-nek”, vagy az AL-31FM-1-et “Szaljut 42-nek”.
Ahogy az AL-41F-1Sz se lett “Szaturn 117Sz”.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
37 743
31 528
113
Szerintem meg AL-51F lesz. Lehet, hogy eredetileg a Szaturn tervezte, de a fő fejlesztési munkákat már az UMPO végzi, azonkívül kétlem, hogy csak mert a gyártmány szám 30-as, a típusjelölési rendszer megváltozna.
Eddig se nevezték az AL-31F-et “Szaturn 99-nek”, vagy az AL-31FM-1-et “Szaljut 42-nek”.
Ahogy az AL-41F-1Sz se lett “Szaturn 117Sz”.
A logika azt diktálja. Nem hiszem, hogy az MW-nek pontos információ lennének.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
37 743
31 528
113

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 956
24 016
113
Ez egy viszonylag új fotó Zsukovszkijból.
Érdekes, hogy a nagy sebességű földi kigurulásnál nem az eddig látott módon, a függőleges vezérsíkok szimmetrikus szétterpesztésével és a vízszintes vezérsíkok húzott helyzetével oldják meg az aerodinamikai fékezést, hanem a LERX-et hajtják le véghelyzetig.
Ez hasonló a Gripenek vízszintes vezérsíkjainak kitérítéséhez: