Szuhoj Szu-27, -30, -33, -35 "Flanker"

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
8 901
28 023
113
És akkor most megint ismétlem magamat. Ez a videó már sokszor volt ebben a topikban az elmúlt években. Vjacseszlav Averjanov (aki azóta is repül, berepül és demót repül, főleg géppárban a saját fiával) második nyugat európai megmutatkozása. Az első még Viktor Pugacsov váltópilótájaként, Farnborough-ban volt a 703-as Szu-35-össel, ez pedig Valerij Sendrikkel a hátsó ülésben zajlott, 1999-ben Le Bourget-ban.
A gép a leges-legelső, 01-es oldalszámú Szu-30MKI prototípus, leánykori nevén piros 58-as Szu-27PU.
Ebben a gépben az AL-31FP hajtóművek prototípusai voltak, ugyanakkor a sárkány némiképp könyebb volt. Ez meg is látszik a mozgásán.
A rövid startot követően egyből függőlegesen indul meg a gép, majd egy ferde félbukfencet követően egy vezetett orsót beiktatva jön egy olyan manőver, amit azóta nem látni. Ez a mai Stoper őse. Napjainkban a Szu-30SzM, Szu-35Sz és Szu-57-es gépek (de a finn F/A-18C Hornet és az F-35A is!) azt csinálja, hogy egy dinamikus ugrást követően függőleges vezetett orsót hajt végre, amiből egyből egy szűkített looping közbeni átesés során, mikor talpra visszajön a gép, erőteljesen belépik a gépet, hogy az vezetett lapos dugóhúzóval lifteljen lefelé. Ez a nagy nemzetközi koreográfia.

Itt ennek még egy több lépcsős kombinációját látjuk, ami amúgy szemre nem is rossz. Kár, hogy ami utána jön, az hazavágta az oroszok mutatványát...

 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
10 706
3 629
113
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
9 575
16 790
113
És akkor most megint ismétlem magamat. Ez a videó már sokszor volt ebben a topikban az elmúlt években. Vjacseszlav Averjanov (aki azóta is repül, berepül és demót repül, főleg géppárban a saját fiával) második nyugat európai megmutatkozása. Az első még Viktor Pugacsov váltópilótájaként, Farnborough-ban volt a 703-as Szu-35-össel, ez pedig Valerij Sendrikkel a hátsó ülésben zajlott, 1999-ben Le Bourget-ban.
A gép a leges-legelső, 01-es oldalszámú Szu-30MKI prototípus, leánykori nevén piros 58-as Szu-27PU.
Ebben a gépben az AL-31FP hajtóművek prototípusai voltak, ugyanakkor a sárkány némiképp könyebb volt. Ez meg is látszik a mozgásán.
A rövid startot követően egyből függőlegesen indul meg a gép, majd egy ferde félbukfencet követően egy vezetett orsót beiktatva jön egy olyan manőver, amit azóta nem látni. Ez a mai Stoper őse. Napjainkban a Szu-30SzM, Szu-35Sz és Szu-57-es gépek (de a finn F/A-18C Hornet és az F-35A is!) azt csinálja, hogy egy dinamikus ugrást követően függőleges vezetett orsót hajt végre, amiből egyből egy szűkített looping közbeni átesés során, mikor talpra visszajön a gép, erőteljesen belépik a gépet, hogy az vezetett lapos dugóhúzóval lifteljen lefelé. Ez a nagy nemzetközi koreográfia.

Itt ennek még egy több lépcsős kombinációját látjuk, ami amúgy szemre nem is rossz. Kár, hogy ami utána jön, az hazavágta az oroszok mutatványát...



Ezt biza csúnyán benézte a pilóta,jól megúszták,a nézők még jobban...:eek:
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
8 901
28 023
113
Terven felüli volt a félorsó? Vagy túl nagy varioval kezdtek bele és azt nézték el?
Komoly zavar volt ott a fóniában, a franciák állítólag beszóltak, hogy a Szuhoj azon nyomban rövidítse le a programját. Ehhez amúgy a joguk megvolt.
Mind a mai napig kérdés, hogy egy profi bemutató és berepülőpilótát ez miképp zavarhat meg úgy, hogy eggyel több palástorsót visz a mutatványba, amivel túl alacsonyra kerül.
De legyünk objektívek, lehet, hogy a beviteli magasság nem volt rendjén és a három orsó az pont a kűr része volt.
Valami nagyon félrement, de szerencsére csak a technika látta kárát.
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
34 108
43 574
113
Erősen fotóbolt szagú, főleg úgy, hogy minek repülne mellette úgy MiG-25.

Komoly zavar volt ott a fóniában, a franciák állítólag beszóltak, hogy a Szuhoj azon nyomban rövidítse le a programját. Ehhez amúgy a joguk megvolt.
Mind a mai napig kérdés, hogy egy profi bemutató és berepülőpilótát ez miképp zavarhat meg úgy, hogy eggyel több palástorsót visz a mutatványba, amivel túl alacsonyra kerül.
De legyünk objektívek, lehet, hogy a beviteli magasság nem volt rendjén és a három orsó az pont a kűr része volt.
Valami nagyon félrement, de szerencsére csak a technika látta kárát.
Ha a franciák hibája is volt az oroszok szerint, nem nyújtottak be kártérítést erre vonatkozólag? Vagy simán lezárták azzal, hogy "oroszok, eltolták, csá, lehet menni"?
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
5 281
4 762
113
Erősen fotóbolt szagú, főleg úgy, hogy minek repülne mellette úgy MiG-25.


Ha a franciák hibája is volt az oroszok szerint, nem nyújtottak be kártérítést erre vonatkozólag? Vagy simán lezárták azzal, hogy "oroszok, eltolták, csá, lehet menni"?
Aki orosz, az alkoholista és pont. Ami orosz, az meg folyton elromlik. ez köztudomású, nem is kell bizonyítsák.