Ez úgy tévedés, ahogy van. A bibi pont az, hogy a valóban harcba küldhető Raptor alig 100 db. Kinaval ma nemigen tudnának ma mit kezdeni a szárazföld felett. 25 eve meg a szart is kiverték volna beloluk. Lényegében iraki szintén voltak minőségileg. Vagy meg ott sem. Az első szu-27 és Sz-300pmu valtoztatta ezt meg.
70 milliárd dollárt értettemA meg lássátok van ott pénz hisz most írnak alá egy 56 db-os 4 gen gépre szóló szerződést ahelyett hogy a szu57sbe fektetnek.
Minden esetben.És milyen esetben kell F-22 a Kínai szárazföld fölé?
Felőlem gépágyúzhatták is volna a felkelőket vele, az én gondon nem a bevetés, hanem a belőle levont következtetések. Sokan ebből a bevetésből azt vonják le, hogy a gép készen van és teljes értékű.
Részemről ok, de akkor is túlzás azt a következtetést levonni belőle, hogy a gép készen van.Van aki meg azt nem fogja fel, hogy ezek a bevetések a fegyverintegrációs tesztek részei voltak. Csak itt nem a biztonságos hazai légtérben egy lőtéri "célojjektumra" lőtték ki az irányított fegyverzetet, hanem idegen környezetben, egy háborúban.Ráadásul egy olyan légtérben, ahol komoly nyugati jelenlét is van. Valószínűleg a jövőben sem fognak felhívni téged (ahogy engem sem), azért,hogy megkérdezzék, hogy: mikor, hol,mire és milyen fegyverzet kerüljön alkalmazásra a Szu-57 fedélzetéről.
A gép nincs kész, a közelében sincs, ez teljesen egyértelmű. Viszont bizonyos részei, részben már bevethetőek. Ennek egy részét letesztelték Szíriában, nem kell ezt túl misztifikálni, viszont lebecsülni sem. Kivitték, háborús körülmények között üzemeltették, bevetettek pár fegyvert, és kiporszívóztak vele mindent, amit értek (meg őket is persze). Azért legyünk korrektek, manapság ebben mi a meglepő? Az F-35 ugyanebben a cipőben járt pár éve (kiterjedtebb berepülési programmal a háta mögött, előrébb is tart mérföldekkel minden szempontból), sőt, jár még több téren ma is. És egy pillanatra se higgye azt senki, hogy a J-20 kulcsrakész. Nagyon jól működik a kínai PR, csak a protokat láttuk, meg a gyári új gépeket a gyár repterén, aztán a lefestett gépeket a századukban, semmi negatívum, semmi rossz hír... Persze. Az a gép is maximum egy langyos IOC, a tervezett képességei egy részének a birtokában. Égető szükség van rá, átnyomják izomból, aztán majd felhozzák a készebb, kész gépek szintjére.Részemről ok, de akkor is túlzás azt a következtetést levonni belőle, hogy a gép készen van.
Így látom én is.A gép nincs kész, a közelében sincs, ez teljesen egyértelmű. Viszont bizonyos részei, részben már bevethetőek. Ennek egy részét letesztelték Szíriában, nem kell ezt túl misztifikálni, viszont lebecsülni sem. Kivitték, háborús körülmények között üzemeltették, bevetettek pár fegyvert, és kiporszívóztak vele mindent, amit értek (meg őket is persze). Azért legyünk korrektek, manapság ebben mi a meglepő? Az F-35 ugyanebben a cipőben járt pár éve (kiterjedtebb berepülési programmal a háta mögött, előrébb is tart mérföldekkel minden szempontból), sőt, jár még több téren ma is. És egy pillanatra se higgye azt senki, hogy a J-20 kulcsrakész. Nagyon jól működik a kínai PR, csak a protokat láttuk, meg a gyári új gépeket a gyár repterén, aztán a lefestett gépeket a századukban, semmi negatívum, semmi rossz hír... Persze. Az a gép is maximum egy langyos IOC, a tervezett képességei egy részének a birtokában. Égető szükség van rá, átnyomják izomból, aztán majd felhozzák a készebb, kész gépek szintjére.
Eltörölték Irán elenne a fegyverszállítási tilalmat. Már régebben jelezték, hogy azonnal vennének 100 Szu-30ast. Vajon lehet ebből valami?
Szóval nincs dollár,nincs Szuhoj
Homokot sivatagba?Fizettek már olajjal is az oroszoknak élelmiszerért...
Homokot sivatagba?
A perzsák kifejezetten Szu-30ast akarnak. Nyilván a példásan karbantartott, mégis végletesen kivénhedt Tomcatek helyett.Kína majd szállít nekik, pont leszarják az embargókat. Olajból nekik sosem elég.
Én is sok mindent akarok, aztán a realitás rendszeresen szembejönA perzsák kifejezetten Szu-30ast akarnak. Nyilván a példásan karbantartott, mégis végletesen kivénhedt Tomcatek helyett.