Szuhoj Szu-27, -30, -33, -35 "Flanker"

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 956
24 016
113
Konkrétan olyan, mint valami gimis csaj, akit rommá photosoppoltak. Sehol egy hiba a gépen.
Jóideje figyelem a flickr-en a nagy felbontású képeket orosz szpotterektől és látni határozott minőségbeli javulást a KnAAZ Szu-35Sz gépein, de várjuk meg, hogy mennyire lesz tartós ez a festés. Félreértés ne essék, az F-22-esek is csúnyán leamortizálódtak, főleg a típus-secifikus karbantartás miatt, hiszen ott minden kisebb-nagyobb borítólemez megbontást foltozás követ.
Ami a festéstől független, az a vízszintes vezérsíkon a festetlen titán lemezfelület minősége. Az első széri gépein ökörhugyozás volt a panelvonalak struktúrája. Az nem volt világos nekem, hogy az a vonalheggesztés utólagos síkba csiszolása volt, vagy a szegecselésé, de nekem úgy fest, hogy az a felület is sokat fejlődött.
Itt van egy ugyanebből a szériából származó péládny. Másik szög, más fényviszonyok, más helyszín, más fotós.
Tegyük fel, hogy Ilja Szolovjev szereti szétfotosoppolni a képet, de Valentyin Lozovik képén is hasonlóan jól néz ki a másik, ugyanebből a szériából való gép:

 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
1 489
3 445
113
Ez a sárga alapréteg ugye a korrózióvédelem? Ezt galvanizált réteg?

Ez Edge Primer, vagy más alapozó - korrózióvédő. A festék erre kerül és együtt védik a fémet a korrózió legtöbb fajtájától. Ezt főleg a külső és nagyobb felületeken használjuk és kell rá fedőfesték. Belül főleg Dinitrol-t kenünk, ami pont ugyanerre szolgál, az barna és piszok ragacsos.
 

Capslock27

Well-Known Member
2017. október 30.
828
850
93
.
.
Nagy jó fotók, le is mentettem őket, nagyon szép gépek. Nagyon komoly fejlődésen ment át gyártás, rendkivül igényesen néznek ki. Emlékszem, 89 körül, amikor a MiG-29 berobbant a nyugati repnapokon, a Newsweekben mértékadó szakértő meditált a cikkében azon, hogy a hepehupás lemezelés valószinűleg direkt olyan igénytelen, és a szintén hepehupás golflabdához hasonlóan segit felhajtóerőt termelni. (kb nem hitte el, hogy a 80-as évek végén a szovjet ipar nem képes normális lemezmunkára)
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
37 743
31 528
113
.
.
Nagy jó fotók, le is mentettem őket, nagyon szép gépek. Nagyon komoly fejlődésen ment át gyártás, rendkivül igényesen néznek ki. Emlékszem, 89 körül, amikor a MiG-29 berobbant a nyugati repnapokon, a Newsweekben mértékadó szakértő meditált a cikkében azon, hogy a hepehupás lemezelés valószinűleg direkt olyan igénytelen, és a szintén hepehupás golflabdához hasonlóan segit felhajtóerőt termelni. (kb nem hitte el, hogy a 80-as évek végén a szovjet ipar nem képes normális lemezmunkára)
Egyiptomi Szu-35Sz gépek Zsukovszkijban fotózva most februárban a 9214 oldalszámú.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 956
24 016
113
Állítólag ez a kék 72-es oldalszámú haditengerész Szu-30SzM az első, amelyiket a Szu-35Sz gépek AL-41F-1Sz hajtóművével már felszereltek.
Itt, ezen az egészen új képen épp Zsukovszkijban tesztelik:



Mivel nekem nem egészen világos, hogy pontosan mi is a különbség (már ha van egyátalán) a Szu-30SzM flottát érintő kétféle, Szu-30SzMD (dorabotannij, átdolgozott) és Szu-30SzM2 program között, így nem tudom, hogy a kettő közül melyik jelölés a korrekt.
Minden esetre egyszerre van szó csak a hajtóművek és a hajtóművek, plusz a radar, MAWS és a többi Szu-35Sz-specifikus rendszer átvételéről is.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed