Szu-34 / Su-34 Fullback (Szuhoj)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
46 786
75 819
113
<a title="Profile" rel="nofollow">molnibalage</a>

 

F-15E-re kérdezett Roni.Elméletileg lehetséges a 8 tonna és itt nem gyakorlati érték számított hanem az elmélet.Végigi teljesen megpakolt(8 tonnával függetlenül ennek értelmétől)F-15E-ről írtam így nincs értelme előjönni a fegyvertelen F-15-tel.Kicsit túlgondoltad ezt a dolgot."Igénytelenül" kérdezett Roni így "igénytelenül"(ha konkrétan,részletesen kérdez nem is válaszoltam volna) feleltem.
 
M

molnibalage

Guest
Nincs egy kategóriában a Szu-34 az F-15E-vel, ha azonos keró és fegyverzet van rajtuk...
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 726
80 534
113
Ma újabb 3 gépet adtak át az orosz légieronek( Nyugati katonai korzetnek) Novoszibirszkben. A gépek Voronyezsbe indultak.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 726
80 534
113
A 3 gép , a voros 28,29,30- as Baltomorba(Voronyezs) valo érkezése.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mgbpaeyz1B4#at=88
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 726
80 534
113
A Baltimori reptéren....
113284.jpg
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 726
80 534
113
A legújabb Szu-34-es még festés nélkul (augusztus 15) a Novoszibirszki repulotéren.
CqhDu.jpg
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 726
80 534
113
Az 5. idei Szu-34-es (voros 31) A tegnapi (festés és szám nélkul) a 6. idei gép.
733041_original.jpg
 

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 816
2 512
113
Hát azért ezeket az orosz műszakiakat nem irigylem! Repülőképes állapotban tartani ezt a sok, csillag garázsban álló gépet nem egyszerű meló lehet! Gondolok itt a jól ismert orosz időjárási körülményekre többek között.
 

igla

Member
2010. június 20.
80
0
6
Szép mennyiség, ezek szerint vagy rend lett a "futószalag" mellett, vagy eddig sok mellékes dolog gátolta a sorozatgyártást. Mindenesetre ezek a számok tisztességes mennyiségi termelésre utalnak.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 083
60 162
113
Azt mindenképpen hozzá kell tenni, hogy egy gyártás felfutása sosem megy egyik pillanatról a másikra. Hogy mást ne mondjak, az alvállalkozóknak is el kell érniük egy bizonyos volument és minőséget egy időben, na meg az ő alvállalkozóiknak is. Csak a tényleges darabszámok ismeretében tud bárki is tervezni. Egy hajtóműnél ráadásul az összeszerelést és a teljes rendszerpróbát jelentősen meghaladja például a turbinalapátok gyártási ideje, melyre a rendelést tehát jó előre, időben kell leadni. És csak bizonyos darabszám mellett kezdődhet meg az előállítás. A metallurgiai folyamatok sajátossága miatt törekedni kell a nagy tételben történő szériák gyártására. Ezután be kell őket szállíttatni, ellenőrizni, majd mehet az összeszerelés és a hosszadalmas próba, Ezután lehet szállítani a hajtóműveket a repülőgépgyárba, beszerelésre. Ami nyilván nem történhet darabokban, hanem csak megint egy bizonyos kontingens összeállítása után. Emellett ott van a radar és a többi komplex avionika beérkeztetése, ami hasonló történet. Amíg pár próbadarab készült egy a gépekből és még a csapatoktól se jöttek visszajelzések, szándékosan alacsony a gyártási volumen. Ezután azonban valakinek ki kell mondani az "áment", hogy fel lehessen pörgetni a termelést.
 

therob

Active Member
2012. december 26.
923
248
43
Nagyon zavaros ez az orosz számozás vörös 01, 02, 03 már jó pár éve át lett adva még eredeti kamoval. Most már van szürke vörös 01 is....
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 726
80 534
113
therob
Igen ezek még 2006-ban voltak legyártva.
O1TKB.jpg

dudi
Addig amíg a szurke festék el nem fogy...... (Koltséghatékonyság )
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
46 786
75 819
113
Azt én is tudom,hogy addig lesznek szürkék a gépek amíg el nem fogy de az mikor lesz?
 

maxim

Active Member
2011. március 8.
138
222
43
Elvileg harom uj gepet adtak at:

http://ria.ru/defense_safety/20131118/977749662.html

(szurke: valahol olvastam, az uj T-50 5ik peldanya is hasonlo szurke festest kap, mint a 35S-esek, kivancsi leszek)