T-X tender

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

ulippo

Well-Known Member
2015. május 10.
7 850
967
113
Szerintem egymásra hasonlít a Golden Eagle, a Master és a 400-as modell is inkább mint a Talonra. Még a Boeing T-X is inkább ezekre hasonlít a dupla függőleges vezérsíkot leszámítva. Mindegyik tömzsibb a Talonnál aminek a hosszú és vékony formája adta meg a kecsességét. De hát ez csak szubjektív esztétikai szempont, emiatt nem érdemes erőltetni a régi sárkányt, az új típusoknak biztos jobbak a képességei, de akkor se néznek ki olyan jól.
 

ms07

Well-Known Member
2012. október 19.
2 643
2 541
113
KAI-Lockheed gépében van a legkisebb kockázat, az alapváltozat már repül több helyen. Ami hátrány lehet nekik, hogy a Loccheed eléggé zsírosan elvan az ötödik generációs rendelésekkel, nem hinném, hogy még egy nagy projectet ők kapnak. Ha Trump tényleg inkább befelé fordul, akkor én a Northrop 400-ra szavazok
 

weasel007

Well-Known Member
2011. július 15.
3 521
6 490
113
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

ms07

Well-Known Member
2012. október 19.
2 643
2 541
113
Boeing says are ‘not prototypes, but production aircraft.’

Szerintetek ezt hogyan kell érteni? Nem proto, csak kb techdemo gép?
 

Phoenix

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
466
310
63
Boeing says are ‘not prototypes, but production aircraft.’

Szerintetek ezt hogyan kell érteni? Nem proto, csak kb techdemo gép?

Marketingblabla. Azt akarják érzékeltetni, hogy nem kísérleti gép, hanem akár már így is mehetne sorozatgyártásra. (Hogy ne legyenek hátrányban a tenderen az M-346-ossal és a T-50-essel szemben.) Ez azért elég erős kijelentés annak fejében, hogy már akkor is ezt hangoztatták, amikor még nem repült a gép, most is csak 1 óra tapasztalatuk van vele. Ha nyüstölték több ezer órát és nem jön elő konstrukciós hiba, gyerekbetegség, stb, akkor ki lehet jelenteni, hogy sorozatgyártásra alkalmas. Addig lehet hangoztatni, de óriási pofáraesés lesz, ha mégis módosítani kell rajta ezt-azt.
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 628
3 636
113
https://htka.hu/2017/03/23/beelozne-tobbieket-lockheed-martin/

Nem igazán vannak "többiek". A korábbi résztvevők is komolytalanok voltak, ha szuperszonikus kiképzőgép az igény továbbra is. A Northrop-é elég bénán nézett ki (bár ez nyilván nme sokat árul el a valós képességekről), a többi meg nem volt szuperszonikus. Szóval a két igazi jelölt eddig is a Lockheed-é, meg a Boeing-Saab-párosé volt. Én személy szerint az utóbbinak drukkolok. Mert kinézetre innovatívabbnak tűnik és a Saab mégis csak európai gyártó és így akár közvetve még nekünk is jobb lenne, na meg a Lockheed-nek amúgy is van megrendelése (F-35 pl.) amúgy is bőven.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti