Simán lehet ez is. Azt is látni kell, hogy ahogy az évtizedek során a Mach 3-ról leadták a tervezők a végsebességet Mach 2.5-re, majd Mach 2+-ra, majd ezután kiderült, hogy a gépek a gyakorlatban még ezt a sebességet se érik el, úgy nőhetett meg a kabinszekció mérete bűntetlenül..
.
Elkepzelhetö, hogy a viszonylag azert nem kicsi digitalis sisak miatt kell a nagy kabintetö? Hogy a pilota tudjon kenyelmesen körbefordulni a sisakkal a fejen?
Egyszerűen csak nem ehhez van szokva az ember szeme, mert a sugárhajtású, azon belül isa szuperszonikus katonai repülés az nem a gyakorlati maximális, hanem az elvi maximális végsebességhez megfelelő aerodinamikai formákat adta ki idáig és mi ehhez a látványhoz "szocializálódtunk".
Már az F-35-ösön is látszik, hogy csak azért, mert a gépet Mach 1.6-ig tervezték, a kabinszekció jóval nagyobb, mint a többi gép esetében. És ez még csak nem is jelenti azt, hogy csak a kabinkeresztmetszet miatt ne tudna a gép ennél gyorsabban is repülni, hanem csak arról van szó, hogy az F-35-ös esetében a teljes berepülési tesztsorozatot Mach 1.6 sebességig maximalizálták, az előzetes kalkulációk alapján, így sem a borítás hőtűrése, sem a szárny flatterhajlama, sem a hajtómű viselkedése nem lett feltárva Mach 1.6 felett.
Elképzelhető, hogy a kabin maga még bírná is, de ennek valójában nincs gyakorati jelentősége.
És valószínű, hogy ugyanígy jártak el a koreai és török tervezők is, ezért néznek ki így a gépek.