Valamit tudhatnak a török tervezők a stealth-ről, máskülönben egy ennyire ronda orrkialakítást nem csináltak volna egy olyan géphez, amit szuperszonikusnak szánnak.
A koreaiakhoz hasonlóan ők is aránytalanul hatalmas kabintetőt konstruáltak, biztosra veszem, mind a ketten jó okkal tették ezt.
Csak nem tetszik, habár ez szubjektív.
Én még leragadtam ott, hogy ha egy gép gyors is, akkor a gép legyen hegyes és a szükséges rossz kabintető legyen arányaiban a lehető legkisebb, mint a MiG-25-ösnél.
De még az ötödik generáció is tartja magát úgy-ahogy ehhez, lásd az F-22, Szu-57, vagy J-20 arányait.
De ez a török meg koreai gép akkora túlméretes bumfordi kabinszekcióval rendelkezik, mintha direkt akarnák tolni a levegőt.
Nem kétlem, hogy a fejlett aerodinamikai modell talán jobban ért ehhez, mint én, de egyszerűen bántja a szemem.
Az orról nem is beszélve.