1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Västergötland-/Södermanland-/Archer-osztály

Diskurzus a(z) 'Dízel-elektromos meghajtású vadásztengeralattjárók' témában - GrGLy által indítva @ 2013. május 2..

  1. GrGLy

    GrGLy Active Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  2. Littlejohn

    Littlejohn Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Harcra kész az RSS Swordsman
    Kíváncsian várom Kuruc véleményét.... Ezer éve nem láttam itt.......
     
  3. Kuruc71

    Kuruc71 New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Harcra kész az RSS Swordsman
    Szia LJ

    Tudod a tengereken ritkan van terero ;-)

    Amugy a Szingapuriaiaknak van mit felteniuk mert a terseg sot a vilag egyik legmeghatarozobb gazdasagi penzugyi kozpontja aminek "elestevel" vagy ellehetetlenulesevel ertelem szeruen a kinaiak vennek at ezt a poziciot.
    Emelett Szingapur a kelet Gibraltarja. Olyan elhelyzkedese van ami altal gyakorlatilag uralja a a terseg osszes tengeri forgalmat es ez szinten csiphati masok szemet.

    Ami erdekesse teszi a dolgot hogy igen igen jelentos meghatarozo a kinai kissebbseg aranya szingapurban es eszuk agaban sincs a nagy kinanak behodolni.


    Amugy amig egy tengeralalatjaro kultra kialakul az bizony sok penz es evekbe telik.
     
  4. Littlejohn

    Littlejohn Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Harcra kész az RSS Swordsman
    Köszi, és vigyázz a tengerekkel... Nagyon folyékony :) :)
     
  5. Kuruc71

    Kuruc71 New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Harcra kész az RSS Swordsman
    Ja folyekony, es meg milyen nedves ! Azt te el sem tudnad kepzelni.

    No meg rohadt sos !

    :)
     
  6. dudi

    dudi Well-Known Member

    <a title="Profile" rel="nofollow">Kuruc71</a>

     

    Nem meginni hajózni kell a vízen :)
     
  7. hiryu

    hiryu New Member

    na...a német tengeralattjáróipar annyi megrendelést kapott, elvive a kuncsaftokat másoktól hogy pld a svéd tengeralattjárógyártás komoly bajba került:
    http://www.thelocal.se/20131015/50812
     
  8. Kuruc71

    Kuruc71 New Member

    Ha jol tudom a tulajdonosi hatter ugyan az. ( nem vagyok biztos benne ) Az az a nemetek tulajdonoljak a Sved gyarat, es ott retegmodelleket akarnak gyartani. Jelenleg a felfuto erdeklodes melett a nemeteknek minden kapacitasra szukseguk van lesz.

    Raadasul a svedek is sajat tengot akarnak azt is le kell gyartani valahol szoval szerintem nem olyan rossz a helyzet.

    Mas erdekesseg. Anno mikor a svedek megnyertek a Collins class ausztral tengo projektjet az elsot ok magul gyartottak le ( szerzodes szerint ) svedorszagban. Ez lett a nevado egyseg. A tobbi 5 ot meg Au ban gyartottak le. Ami meglepetes volt hogy a sved tengo heggesztesi es szerelesi munkai voltak a legroszabbak annyira hogy szekciokat kelett ujrahegeszteni.

    Ha mas minoseg. Meglepett es nem kicsit hogy a mostani nagy flottamustra alatt a hegesztesi munkak minosegi sorrendje a kovetkezo volt a legjobbal kezdve.

    Holland-Ausztral
    USA
    Francia-Brit
    .
    .
    .
    .
    .
    .India

    Az az Ausztral hegesztes es egyebb femmunkak a holland melett kimagaslott a tobbi kozul.
     
  9. hiryu

    hiryu New Member

    igen, a svédek leányvállalat
     
  10. Kuruc71

    Kuruc71 New Member

    Szerintem a huzavona abbol fakad hogy a sved K+F kapacitast nagyon leepitettek az az attol fugg a sved gyar amit a nemetek adnak neki gyartani onalloan nem tudnak piacra lepni .
    Ebbol kifolyolag valoban oda a fuggetlenseg ( akkor nem sirtak mikor a zsetont megkaptak ??? ) de a gyartokapacitasra tovabbra is szukseg van plane most.

    Sajat K+F reszleg nelkul persze a prosperitasnak igen csak szuk resze jut nekik.
     

Ezen oldal megosztása