Vízi közlekedés

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 596
36 971
113
Bulgáriában, a tengeren utaztam szárnyashajón. Csoda klassz volt, bárt enyhén dobált. A WC-ben annyi kapaszkodó volt beszerelve, hogy csak ámultam. A viharosabb időben biztos szükség is volt rá, hogy be lehessen találni a lyukba. :D

Én Nápoly és Capri között egy szovjet gyártmányú szárnyashajón (szerintem Meteor volt az is) még 2000-ben.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 232
26 178
113
Szivesen nézem az Oceanliner Designs-t.
ő is jókat csinál, szakmaibbak, mint az O.Lineresek szvsz
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 717
61 005
113
ő is jókat csinál, szakmaibbak, mint az O.Lineresek szvsz
Nekem ö túl hosszú, túl részletes. 30 percnél hosszabbat nem tudok végignézni..
Az El Faro esetében megdöbbentö volt a hanyagság, spórolás, rossz karbantartâs ... Nem kellett volna elsülyedjen.
Mg azt sem èrtem, mièrt mennek amerikaiak ilyen tragacsra dolgozni. Van elég más hajó, gondolom.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 232
26 178
113
Nekem ö túl hosszú, túl részletes. 30 percnél hosszabbat nem tudok végignézni..
Az El Faro esetében megdöbbentö volt a hanyagság, spórolás, rossz karbantartâs ... Nem kellett volna elsülyedjen.
Mg azt sem èrtem, mièrt mennek amerikaiak ilyen tragacsra dolgozni. Van elég más hajó, gondolom.
ha a kapitány nem f@sz, akkor megúszták volna. Gondolom a hajó később lecserélésre került volna,
ahogy frissült a hajópark, ez meg jóleszazaddig.

Vannak rövidebb videói is amúgy.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 232
26 178
113
470216344-1006898171467756-820941297965782924-n.jpg
470230802-1006898371467736-7055190585560683252-n.jpg
470197864-1006898238134416-2975348916395437329-n.jpg