Vízi közlekedés

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 714
37 311
113
Bulgáriában, a tengeren utaztam szárnyashajón. Csoda klassz volt, bárt enyhén dobált. A WC-ben annyi kapaszkodó volt beszerelve, hogy csak ámultam. A viharosabb időben biztos szükség is volt rá, hogy be lehessen találni a lyukba. :D

Én Nápoly és Capri között egy szovjet gyártmányú szárnyashajón (szerintem Meteor volt az is) még 2000-ben.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 899
26 821
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo and jani22

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 899
26 821
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 899
26 821
113
Szivesen nézem az Oceanliner Designs-t.
ő is jókat csinál, szakmaibbak, mint az O.Lineresek szvsz
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 899
26 821
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 946
62 006
113
ő is jókat csinál, szakmaibbak, mint az O.Lineresek szvsz
Nekem ö túl hosszú, túl részletes. 30 percnél hosszabbat nem tudok végignézni..
Az El Faro esetében megdöbbentö volt a hanyagság, spórolás, rossz karbantartâs ... Nem kellett volna elsülyedjen.
Mg azt sem èrtem, mièrt mennek amerikaiak ilyen tragacsra dolgozni. Van elég más hajó, gondolom.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 899
26 821
113
Nekem ö túl hosszú, túl részletes. 30 percnél hosszabbat nem tudok végignézni..
Az El Faro esetében megdöbbentö volt a hanyagság, spórolás, rossz karbantartâs ... Nem kellett volna elsülyedjen.
Mg azt sem èrtem, mièrt mennek amerikaiak ilyen tragacsra dolgozni. Van elég más hajó, gondolom.
ha a kapitány nem f@sz, akkor megúszták volna. Gondolom a hajó később lecserélésre került volna,
ahogy frissült a hajópark, ez meg jóleszazaddig.

Vannak rövidebb videói is amúgy.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 899
26 821
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 899
26 821
113
470216344-1006898171467756-820941297965782924-n.jpg
470230802-1006898371467736-7055190585560683252-n.jpg
470197864-1006898238134416-2975348916395437329-n.jpg
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 899
26 821
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Sunlight56

Well-Known Member
2022. március 1.
2 585
20 762
113
Ismét egy pesti, hajós baleset a Dunán (igaz nem tudom h ki volt a kapitány..)

Talált, süllyedt.. ? ismét egy ukrán elkövető.. a nagy fényárban nem látta elég jól a lábát azaz a híd lábát.., vagy köd volt? :

 
  • Tetszik
Reactions: fip7