WARNO (Eugen Systems)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

M

molnibalage

Guest
Hát, én félig csalódott vagyok.
Az RD legnagyobb játékmeneti ökörségei közül túl sokat látok átörökölve.

Eugen azt mondta nem lesz unicorn egység.
A 2K22 akkor meg mit keres benne...?
 

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
2 425
10 236
113
Milyen baki? Ez sajnos feature... :(
Pont u.a., mint RD ezen a téren úgy tűnik sajnos.
16:33-nél eszement kerekes egység sebesség látható...

Füstgránát hk-n.

19:27
Sajnos cluster arty van...

F-111E + Mk-82.
Túl nagy terület, de végre gyorsan esnek a bombák. De miért ilyen hülye grafikával?
A sebességet lehet orvosolni javitó patch ekkel, ezt csinalták a WRD ban is.
Valamelyik videoban láttam asszem egy bradleyt amelyik vagy 80 rongyolt az erdöben, Na ez azért kemény.
A grafika számomra is érdekes, a promó anyag szerint látványos és élethü, engem inkább a Hollywoodi filmekre emlékeztet :)
A cluster nem zavar különösebben, a füstgránát vetö a jármüveken sem.
Reméljük hogy "nagy" játékosok, akik egyenlöbbek az egyenlöknél, értelmes és építö kritikát fognak megfogalmazni, amit aztán az Eugen figyelembe vesz.
Hajrá Balázs irjál te is nekik;)
Az ATGM probléma nem lett megoldva, sem a sebesség sem a hatótáv. A Tow2 2625 m a HELLFIRE 2825m. Ellenben mintha lefaragtak volna a SAM ek lötávjából legalábbis ami a helikopter elleni lötávot illeti.
Lesz még tennis való
 

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
2 425
10 236
113
Hát, én félig csalódott vagyok.
Az RD legnagyobb játékmeneti ökörségei közül túl sokat látok átörökölve.

Eugen azt mondta nem lesz unicorn egység.
A 2K22 akkor meg mit keres benne...?
89 ben játszódik úgyhogy lehet. Az unicorn egységeket szerintem csak a tervezö asztalon vagy ott sem létezö egységekre értik. Ahogy én kihámoztam a szövegböl , minden lesz ami 89 ben volt
 
M

molnibalage

Guest
A sebességet lehet orvosolni javitó patch ekkel, ezt csinalták a WRD ban is.
Ujjak keresztben.
Valamelyik videoban láttam asszem egy bradleyt amelyik vagy 80 rongyolt az erdöben, Na ez azért kemény.
Az.
A grafika számomra is érdekes, a promó anyag szerint látványos és élethü, engem inkább a Hollywoodi filmekre emlékeztet :)
Ott semmi hiba nincs.

A cluster nem zavar különösebben,
Engem nagyon.
a füstgránát vetö a jármüveken sem.
Az pozitívum listán van.
Hajrá Balázs irjál te is nekik;)
A Sins of Eugen után szerinted nem fogok? :)
Az ATGM probléma nem lett megoldva, sem a sebesség sem a hatótáv.
A sebesség különösen fontos lenne ilyen eszement unit speed mellett. Meg a füstgránátok miatt is.
A Tow2 2625 m a HELLFIRE 2825m. Ellenben mintha lefaragtak volna a SAM ek lötávjából legalábbis ami a helikopter elleni lötávot illeti.
Lesz még tennis való
Igen, ez hülyeség.
A 2K22 viszont kb. Hellifével azonos.
De bakker egy 4 km vs 8 km egység között azért legyen már ennél markánsabb difi.
Főleg lásd fent, a land unit speed függvényében.
89 ben játszódik úgyhogy lehet. Az unicorn egységeket szerintem csak a tervezö asztalon vagy ott sem létezö egységekre értik. Ahogy én kihámoztam a szövegböl , minden lesz ami 89 ben volt
Csapatoknál NDK-ban nem volt 2K22M.
Egy darab sem tudtommal, ahogy Tor sem.

Viszont egy másik videóban nem volt vadászgép.
Az A-10 késleltetése több volt, mint a gyorasabb gépeké.

Ez lehet még nagyon jó, de nagyon sokat kell vele még dolgozni.
 
M

molnibalage

Guest

Counter battery smart order van.
Kíváncsi vagyok hogyan működik, ha egyszerre több és eltérő kaliberű ellen tüzérség is működik.

Valaki azt íta, hogy ő úgy látja, hogy előrefelé és hátra nem azonos a sebesség. Remélem igaza lesz.
Holnap első dolgom lesz csekkolni egy rakás dolgot.
 

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
2 425
10 236
113
Kipróbáltad @molnibalage ?
Elég vegyes a fogadtatása, föleg hogy egyelöre csak az USA es a Szovjet fél játszható, 30 euroert ez nem tùl sok
 
M

molnibalage

Guest
Hát skacok, ha alapvető dolgokon nem változtatnak, akkor ez így minium vicces...

  • A kétéltű képesség szőrén szálán eltűnt.
  • A tüzérség szórása távolságfüggetlen. Anyád...
  • Az egységek előrefelé pont olyan gyorsan még mindig, mint hátra. Anyád no.2
  • A modellező értékek főleg a légvédelem terén annyira placeholderek, hogy beszarok. Ez változhat, de a 4 km és 8 km RL range között most is van 175 méter difi. Hoooogyne...
  • A statisztikai értékek nem értelmezhetőek, a legdurvább M1A1HA-val a 3XP 97%, de 1800 méterről mellélőttek az inf-nak többször is. Ez pontosság szempontjából ok, reális, csak bakker akkor a játékos hogyan és mit értelmezzen?
  • Még mindig benne van a vadászoknál, hogy 2x4HE-s rakéta. Ami semmire sem jó, nem lehet vele killt elérni.
Ebből lehet még jó, de jelen formájában ez kb. annyira bárdolatlan, mint ALB/RD-s szemmel nézve volt az EE.
Ha ezen területeken nem lesz jelentős előrelépés, akkor nálam ez nem lesz tartós semennyire.
De az is érdekes megközelítés, hogy a 4xAGM-114-es AH-64 az 400CP, a full hydra rakétás meg 80.
 

gorkamorka

Well-Known Member
2021. május 13.
1 299
2 214
113
Ha nem jönne be ez a játék, akkor még mindig ott van a Combat Mission Cold War... Az nem tűnik rossznak. Bár elég ronda grafikája van, és a kampány brutálisan nehéz.
 
M

molnibalage

Guest
dM60cYT.png


Hivatalos válasz Madmat-tól.

qA73pFw.png
 
M

molnibalage

Guest
Nah, a véleményem. Ezen release alapján nem lehet épkézláb véleményt alkotni.
Hónapok múlva esetleg lehet.

Amit tudnék mondani, hogy 2016 táján játszottam a WG EE-vel, amikor már régen elavult volt, de az volt a kész WG EE.
Az ALB és RD-hez képest ott a kész termék tűnt betának. Aztán lett egy fegetegesen jó, de messz enem tökéletes ALB igen hamar.

Szóval a remény nincs elveszve.
Csak tonnányi munka van még ezzel.
 
M

molnibalage

Guest
2. pöcs
 
  • Tetszik
Reactions: Lator

Lator

Well-Known Member
2017. március 7.
2 425
10 236
113
2. pöcs
Mindenesetre biztató hogy foglalkoznak vele. Remélem az összes jármüvet lelassitjak és joval több egység lesz lehivhato/kártya
 
M

molnibalage

Guest
Mindenesetre biztató hogy foglalkoznak vele. Remélem az összes jármüvet lelassitjak és joval több egység lesz lehivhato/kártya
A cohesion speed bonusszal most sem tudok kibékülni. Hülyeség. Lassabb kormányzás ok, de hogya jármű SEBESSÉGE tőle függ...?
 
  • Tetszik
Reactions: Lator
M

molnibalage

Guest
Meg a t80 automata töltöjének nö a tüzgyorsasága ha nagyobb szintü az egység, ez is komoly
Az ilyen hülyeségeket egész egyszerűen nem értem. Azon folyamatokra legyen a cohesion hatással, ami nem ennyire gépészeti.
Ilyenkor nem értem, hogy az EUGEN hogyan lehet ennyire buta. Főleg úgy, hogy a WG-ben ez pont jó volt...
 
M

molnibalage

Guest
Patch 3
 
M

molnibalage

Guest
Roadmap