1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Warthunder

Diskurzus a(z) 'Szimulátorok' témában - SirHiggins által indítva @ 2020. július 23..

  1. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Nem tudom mennyivel könnyebb, vagy másabb nekem a notebook csak ultra-low-on bírja...
    Mondjuk egyszer furcsálltam, hogy melléküldtem KV-2-vel ~600m-ről a Pz IV-nek és mögötte robbant az meg felém nézett majd lőtt tovább oldalra miközben röpke 40mp alatt újratöltöttem :D

    Felraktam PS4-re is, de új account kellett volna hozzá, úgyhogy hagytam a búsba.
     
  2. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    Itt egy gyönyörű orosz videó, hogy milyen bugokkal van teleszórva a Gaijin által a WT. Amit a legelején mutat néha random nem regisztrálja az ATGM találatot, máskor a lövedék modellje buggol be és az átütés helyett lepattanást jelez pedig az adatok alapján biztosan átmenne, néha egyszerűen eltűnik a kilőtt lövedék és van amikor meg a parancsnokod simán túléli azt ha egy 152 millis malac telibe keresztülmegy rajta. 8:51-nél megtudhatjuk, hogy az AH-1G simán ellenáll egy 122 millis lövedéknek majd 9:40-nél egy Il-2 röhögi telibe az ATGM-et
     
  3. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Ok, ahogy arcade , de azért ATGM vs repcsi esete elég vicces, hogy maga a rávezetés megy.
     
  4. L.O.B

    L.O.B Active Member

    az realistic vót.
     
    nyugger likes this.
  5. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A WT ezen a beállításon is arcade szint szimulátoros szemmel nézve...
     
  6. blaze

    blaze Active Member

    Helikopterek rendszerint túlélik az APFSDS lövedékeket, akkor is ha a hossztengelyén keresztül át lőtted. Abszolút nevetséges.

    Bár ettől függetlenül általában helikopterezni elég nagy szívás, néha van 1-2 meccs ahol nincs az ellenségben értelmes SAM / jet user és akkor nagyokat lehet tarolni, viszont ha hamar spawnolsz helibe és lelőnek akkor kb. bukta a meccs.
     
  7. SirHiggins

    SirHiggins New Member

  8. Pogány

    Pogány Well-Known Member

    Elég sokat mentem a játékban. Régen a wot után egy végre jó játék volt, aztán mikor a wotot kicsinálták a mindennek a szétcseszésével, akkor átment a warthunderbe a sok kis pistike, akik miatt a wotot szétkúrták. Először ott sírtak fel hogy a németek túl erősek, ezért a wotban középmotorsak lettek a német tankok, viccesen papír páncélzattal, amire aztán jöttek még nerfek, amik elviselhetetlenné tették. Onnantól ha fizettél, jó voltál, ha nem, akkor szopó lett. Na, én inkább thundereztem, aztán megjelentek ezek a kis psitikék, akik még fizetve is bénák voltak és elsírták magukat, mert túl jó volt a játék, tehát értelemszerűen túl nehéz nekik. Szóval azóta, mivel általuk akkor megugrott a játékosszám, elkezdték patchről patchre szétbaszni az egészet. Gyakorlatilag mára miután vissztértem bele kb két év kihagyás után, azt kellett tapasztalnom, hogy olyan szinten nincs már a játékosnak köze a csatái 75%-hoz, kivéve, ha minden fizethetőt fizet és néha még akkor is beszopatja, hogy elhatároztam, hogy amíg a silver tart, néha megyek egyet, aztán megszűntetem a fiókot is. Egyrészt ugye begyűrűzött a wotos alapprobléma ebbe is, a vh-s tankok cold war era ellen, a cold war era modern warfare ellen és már az mm hányinger, ha kilencven százalékban uptiert megy az ember. Ehhez jön az ebben is bevezetett RNG amiért meg kellene ölni aki kitalálta ezekbe a játékokba a használatát. A bugok mellett gyakorlatilag ezen múlik a lövéseid hatékonysága. Lehetsz jó játékos, jó tankos, ha egyszer nem tudod átütni akkor sem, ha megőrülsz, ő meg rádköhög és elszállsz. Mondjuk tizedjére. :D Rohadt élvezetes. Persze egy jó helyezkedéssel ezt még meg lehetne szívatni mert a jó tankos újra tud lőni, de gondolom ennek a kiküszöbölésére vetették be amit azóta tapasztalok, hogy pár hete megint játszani kezdtem vele, mert hát, hátha jobb lett. Nem lett. A megfigyelésem, hogy egy algoritmus figyeli a járművek egymástól való távolságát és a menetteljesítményeket, illetve a fegyverzet mozgását annak megfelelően befolyásolja, amit az rng eldöntött, vagy maga ez az algoritmus, hogy kinek milyen meccse lesz. És csak mész és mész, hiába van spot, hiába tudod, honnan mire számíts, a tankod nem fordul csak kínkeservesen. Eléred a frontot, meglátod az ellent, fogcsikorgatva fordítod rá a lövegedet, de mivel nem osztott killt neked a játék, pont kilövik mire befogtad rendesen. Ezt egymás után simán ötven meccsben is megtapaszthatjátok. B verzió, neked osztotta a killt a meccs, ugyanott ahol szenvedtél, hirtelen tökéletesen fordulsz, RB-ben árkád tempóval mész, sitty-sutty odaérsz pont jókor pont tökéletesen hogy kilődd az ellent, ő meg közben anyázik mert nem ment és fordult a gépe. Ha mást nem tud tenni a játék, mert már annyira tudod, hogyha balra fordulsz jobbról kapsz váratlant, ha jobbra akkor balról és emiatt olyan útvonalakat válastasz ahol sokat kell dolgoznia a proginak és felborítod az addig kiszámolt halálodat, akkor kapsz egy lövést a semmiből amit pont annyi ideig javíthatsz, amennyi idő alatt odaér másodpercre pontosan kilőni valamelyik ellen. Volt akit olyan tank szedett ki, ami nem is volt bent a játékban. :D Korábban ezt a lövéstől pont addig szerelsz dolgot erőltették mindig, de túl nyílvánvaló lett, szóval átálltak a találkozás manipulálására. Ahol aztán ha mondjuk német géppel tolod, mindegy melyikkel, egy lövés bárhonnan, bárhová és vitte a tornyot, löveget, a következő pedig over. Nagyon nagyon jó játék lehetne, szeretem a légvédelmet is benne, nem sírok, bár anyázok a sok repcsi miatt, de hosszú évek munkájával a profitmaximalizálás megölette ezt a játékot is a készítőivel.
     
    nyugger likes this.
  9. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Mint a Wargame ALB és RD. Detto ugyanez.
    Amikor Jugoszlávia jobb harckoicsival bír, mint az USA...
    Ott tettem le. Ott is esküdtek, hogy mi nem lesz soha. Oszt beletettek pl a cbu rocket arty-t...
     
    Pogány likes this.
  10. Pogány

    Pogány Well-Known Member


    Néha elmerengek rajta, hogy lehetne egy normális ilyet csinálni, ötleteim is vannak, csak hát kicsi vagyok ehhez. :D
     
  11. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A RD összes hulyesege fixalhato lenne az ALB rendszethez visszatéréssel de a jo fejlesztések adaptalasaval. Log chain, kétéltű hadviselés marad, de unicorn egysegek es es buffolt statokat is vissza kéne csinálni...
     
  12. Pogány

    Pogány Well-Known Member

    Végső soron mindegyiknél annyi lenne a jó játék alapja, hogy lehetőleg törekszik a legteljesebb realizmusra és hagyja hogy a játékos érvényesüljön a tudásával. Ez is megoldható lenne úgy, hogy bevételt nyújtson a játék a fejlesztőknek, de inkább elszarják őket. Szomorú, hogy ennyire képes a kultúra.
     
    molnibalage likes this.

Ezen oldal megosztása