Már ezt is graffitizik.Utánam csak csend….
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Már ezt is graffitizik.Utánam csak csend….
Utánam csak csend….
Igen. Most ott hevernének az ócskavastelepen......Vehettunk volna párat a hindekhez, kiegészíto felszerelés gyanánt.
Ahogy elnéztem mind az első két tengelypár és mind a hátsó három tengelypár elfordul kanyarodás közben. A középső háromban nem vagyok biztos, hogy azok is kormányozottak vagy fixek.Ezek benga TEL-ek méretükhöz képest mennyire jól kanyarodnak már!
És az is mekkora már, hogy mondjuk otthon héderelsz a panelban erre egy ilyen csapásmérő ezred elvonul az ablakod alatt..
Első három és utolsó három tengely kormányzott.Ahogy elnéztem mind az első két tengelypár és mind a hátsó három tengelypár elfordul kanyarodás közben. A középső háromban nem vagyok biztos, hogy azok is kormányozottak vagy fixek.
Ezek benga TEL-ek méretükhöz képest mennyire jól kanyarodnak már!
És az is mekkora már, hogy mondjuk otthon héderelsz a panelban erre egy ilyen csapásmérő ezred elvonul az ablakod alatt..
Ami itt elvonult, egy nagyobb európai ország ellen elég lenne. Vajon ezek vezetésére kell külön vizsgázni.Ezek benga TEL-ek méretükhöz képest mennyire jól kanyarodnak már!
És az is mekkora már, hogy mondjuk otthon héderelsz a panelban erre egy ilyen csapásmérő ezred elvonul az ablakod alatt..
Naná! Van is gyakorló jármű, hogy ne az éles rakétassal kelljen ügyetlenkedni.Ami itt elvonult, egy nagyobb európai ország ellen elég lenne. Vajon ezek vezetésére kell külön vizsgázni.
Viszont ha ezt túlélte a rakéta test, akkor lehet mégse molnibalagééknak van igaza hogy végfázisban minimális a manőverezőképessége egy hiperszonikus fegyvernek.Közelebbi felvételen az indítás;
De ami igazán èrdekes a már linkelt Arkhangelsk térségeből készített felvétel. Ezen a rakéta végfokozata látható amint szokatlan nagy manővereket tesz.
Érdemes kikockázva is megnézni, mert tényleg látható, hogy a fokozat hirtelen mintha több nagy kitérő forgó manővert hajtana végre. Ugyanakkor a repülés ezen szakaszán már indokolatlan, ráadásúl szinte azonnal vége is a hajtómű működésenek.
Hivatalos forrásból még nem kommentálták a dolgot, de több fórumon utána nézve is hasonlóan meghibásodó fokozatra következenek.
Hajlok afelé, hogy itt valóban egy meghibásodást láthatunk. Ugyan hasonló "plum" látható alkalmasint rakéta fokozatoknál de azok jellemzően folyékony hajtóanyagúak, és/vagy "cold gas" manőverező fúvókák eredménye.
Itt pedig ugye szilárd hajtóanyagú fokozatról van szó amiknek eleve sokkal kisebb a fúvóka kitèrési szöge, illetve látható hogy ez még az aktuálisan működő fő hajtómű eredménye.
A hiba akkor jelentkezhetett amikor mintegy egy oldalon "uszonya" lessz a füst csíknak, ami nem sokkal utánna ki is billenti az egyensúlyból. A fokozat próbál ellen korrigálni - ezt látjatjuk. Aztán vége is.
Annak ellenére, hogy nemrég állították hivatalosan szolgálatba, a legutóbbi két indítás így kuka!