Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Akik szerint azért kell a SUV mert az tágas....
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A klasszikus kombikban/egyterűekben általában több a hely ;)
 
  • Tetszik
Reactions: svajcibeka
Akik szerint azért kell a SUV mert az tágas....
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A klasszikus kombikban/egyterűekben általában több a hely ;)

Szerintem van egy ilyen vonzereje a SUV-nak, hogy magasan akarok ülni... meg megvéd, mint egy tank.
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD
Mert ott dolgozom te meg nem értett zseni?
Mennyire kell hülyének lenni ahhoz, hogy Kelenföldön dolgozva mondjuk Üllőre költözzek, Gödöllőre vagy máshova?

Ez a baj, hogy Kelenföldön kell dolgozz, és nem közelíthető meg városon átmenő vasúton mondjuk az Infopark, bárhonnan az agglomerációból is akár. Talán mire kész lesz a sok vasútfejlesztés...
Szerintem már nyugodtan át lehetne végleg helyezni csomó szellemi munkát home office-ba, max. egy-két heti személyes mítinggel, nem? Közben meg építik még mindig az irodaházakat... az egész koncepció hibás, számos üres irodatér lesz pár éven belül világszerte, amire sosem lesz bérlő, max. meg lehet próbálni átalakítani lakásokká, bár nem épp ideálisak rá főleg az egyterű irodák. Persze behúzhatnak majd gipszkarton válaszfalakat, konyha, wc meg közös, hehe. :D

Bp-n évtizedek óta nem laknak kétmillióan, alig 1.6 misi. Pont ez baj. Kihúzott mindenki 1990 óta az agglóba, az útfelület szinte változatlan, de cserébe mindenki autózni akar.

Azt teljesen megértem, ha pláne családos emberek kihúztak az agglóba, gangos bérháznál vagy lakótelepnél azért jobb egy kertes ház, mint az amerikai filmekben. Azért ott sem véletlenül húzta a szuburbanizációt magával a motorizáció.
Autó nélkül pedig egy családi nagybevásárlás is eléggé lehetetlen az "agglóban" vagy faluban. Főleg, hogy a zemberek az olcsó multis láncoknál, hiperekben akarnak vásárolni, nem a helyi kisbótban, ahol majdnem mindenen van némi felár, akár másfélszeres vagy több. Előbbi meg sokszor jó esetben a szomszéd vagy kettővel odábbi településen van csak.
 
Ez a baj, hogy Kelenföldön kell dolgozz, és nem közelíthető meg városon átmenő vasúton mondjuk az Infopark, bárhonnan az agglomerációból is akár.
Már ne dolgozok Kelenföldön 2+ éve. Csak mielőtt beköltöztem a Csepel szigetről nem volt semmiféle közvetlen elérése Dél Budának. Tömeggel úgy mentem haza, hogy 103-as buszhoz séta és HÉV. Optimális esetben volt 25+ perc, amíg a HÉV elindult velem haza. Bringával ekkor már Lakihegy táján jártam... De a csúcs az volt, amikor a 103-as busz 30+ perc alatt ért át a Vágóhídhoz... 45 perc volt a HÉV-ig. Akkor mondtam azt, hogy elég. Ez fos.

2013-ban beköltöztem és kb. talán 1-2 évvel utána már lett buszjárat, átszállás nélkül.
Persze reggel az is áll a dugóban, de legalább már van.
Sőt, éjszakai járat is van már Miklósra.
Szerintem már nyugodtan át lehetne végleg helyezni csomó szellemi munkát home office-ba, max. egy-két heti személyes mítinggel, nem?
Terjed. Nem mindig előnyös, mert új munkaerőt így megtanítani dolgokra nem tudom, hogy hogyan lehet.
Nekem mindig, ha kérdésem volt, akkor csak megfordultam a széken és kérdeztem a munkatársaktól, vagy átsétáltam ahhoz, aki kompetens volt HO-ban ez nem egészen így megy.
Közben meg építik még mindig az irodaházakat...
Én sem értem. Egyes cégek kifejezettem HO ellenesek.
Úgy, hogy most is adnak rá korlátozottan lehetőséget, a meló el van végezve, de dafke csak azért sem.
az egész koncepció hibás, számos üres irodatér lesz pár éven belül világszerte, amire sosem lesz bérlő, max. meg lehet próbálni átalakítani lakásokká, bár nem épp ideálisak rá főleg az egyterű irodák. Persze behúzhatnak majd gipszkarton válaszfalakat, konyha, wc meg közös, hehe. :D
Ez "ingatlanbefektetők" gondja.

Azt teljesen megértem, ha pláne családos emberek kihúztak az agglóba, gangos bérháznál vagy lakótelepnél azért jobb egy kertes ház, mint az amerikai filmekben. Azért ott sem véletlenül húzta a szuburbanizációt magával a motorizáció.
Ööö, félreértés ne essék, az aggloban is sokan az ottani lakóparkokba és akár szoci lakótelepekbe költöztek be.
Nem 100% családi ház.
Tudom, mert Miklóson láttam a folyamat 30 évet.

Autó nélkül pedig egy családi nagybevásárlás is eléggé lehetetlen az "agglóban" vagy faluban.
Ez a nagybevásárlás mantra számomra felfoghatatlan. Ez tényleg csak a kistelepüléseken kellhet.
Hárman voltunk tesók és a büdös életbe nem toltuk kocsival a bevásárlást. Ok, az utca végén séta távolságban ott volt a Penny Market 1996 óta.
Pedig kocsi is volt 1991 óta. Soha nem jártunk "nagybevesárolni" se TESCO-ba, se sehova máshova.

Ott volt három fiú gyerek, volt hozzá izom, hogy hazavigyük,m amit kell, ha tényleg nagyon sok minden kellett.
Három hátizsákba elfért lazán 20 kiló cucc és ha csak mindenki egy szatyrot vitt elég volt.
Nem éreztük derogálónak ezt csinálni.

A fater és muter az utca végére ment el kocsival, mert 60 felett azért kényelmes volt.
Kb. akkor vásároltak be kocsival, ha mondjuk ruhatisztítóból hoztak valamit el, akkor volt egy nagyobb adag, de ennyi.

Főleg, hogy a zemberek az olcsó multis láncoknál, hiperekben akarnak vásárolni, nem a helyi kisbótban, ahol majdnem mindenen van némi felár, akár másfélszeres vagy több. Előbbi meg sokszor jó esetben a szomszéd vagy kettővel odábbi településen van csak.
Bp-n meg ezekből sétatávolságban van, vagy max bringával 2 km.

Értem én, hogy egyesek szeretnek vezetni.
Én örököltem egy kocsit és nem akarom használni, csak ha nagyon muszáj.
Mert nyűg a vezetés, iszonyatosan stresszes és bármit törik a kocsin, te csak szophatsz rajta, akkor is, ha nem te vagy a hibás. Kész anyagi csőd.

A minap du. fél öt fele a Mester utcán végigtekertem és bakker kocsiban halálfélelmem lett volna azon, amit a ott a forgalomban műveltek egyesek.
Totál káosz, ami ma az utakon van. Lassan ott tartunk, mint a messzi ázsai országok videóban látható.
És lényegében minden úton ez megy ma már. Idegbaj a köbön. Nekem ehhez rohadtul nincs kedvem.
Elutazni messzebbre ok, de hogy rendszeresen kocsit használjak, attól a hátamon feláll a szőr. Viszont úgy meg hogyan lesz gyakorlata az embernek?

Ördögi kör.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo
hogy rendszeresen kocsit használjak, attól a hátamon feláll a szőr. Viszont úgy meg hogyan lesz gyakorlata az embernek?

Ördögi kör.

Először sajátítsd el a kocsi fizikai kezelésének a rutinját. Kezdve ott, hogy tudsz ügyesen parkolni, kézifékest indulni, max gázzal elindulni, satufékezni.
Utána vezess vidéki utakon, vagy nagyon csúcsidőn kívül a városban. Aztán ha a kihalt utakon komfortos a vezetés, csak akkor merészkedj bele a város sűrűjébe... Addig nem érdemes, sőt, veszélyes mindenkire nézve.
 
Először sajátítsd el a kocsi fizikai kezelésének a rutinját. Kezdve ott, hogy tudsz ügyesen parkolni, kézifékest indulni, max gázzal elindulni, satufékezni.
Utána vezess vidéki utakon, vagy nagyon csúcsidőn kívül a városban. Aztán ha a kihalt utakon komfortos a vezetés, csak akkor merészkedj bele a város sűrűjébe... Addig nem érdemes, sőt, veszélyes mindenkire nézve.
Olyan ez is, mint a biciklizés meg a szex...
 
A felvétel alapján ez szándékos gázolásnak tűnik...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Dühítő
Reactions: fishbed
A felvétel alapján ez szándékos gázolásnak tűnik...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Bólint az az autó (fékez). Lehet váratlanul elé ment és lassított a biciklis az autós meg azt hitte, hogy elfér. De lehet tévedek. Amúgy vagy az autó van igen rossz helyen, vagy a bicajos.
 
Egy kicsit előbb besorolt mint kellett volna. Tartósan a kerékpársávot használta.
Senki. A Király utcai lefordulóhoz be lehet sorolni. Ott a tábla is.
Csak a kocsi nem indexelt, hogy kanyarodna. Bár az előtte haladó sem.
Az sem egészen világos, hogy miért akkor jön ki erősebb páralöket, amikor a bringás elment mellette. Csak nem gázt adott?
 
Csak a kocsi nem indexelt, hogy kanyarodna. Bár az előtte haladó sem.
Az sem egészen világos, hogy miért akkor jön ki erősebb páralöket, amikor a bringás elment mellette. Csak nem gázt adott?
Nem indexelt, mert nem akart 10 percet állni ha 200m múlva fordul, úgyhogy kijött előbb, hogy 1 perc múlva fordulhasson, és majd ott indexeljen?

Fékezett, és visszaváltott az automata váltó, ami automatikusan gázfröccsöt adott, hogy rev-matchelje a fordulatszámot?
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
Az nem Mercedes volt, hanem egy Honda Accord. És láthatóan a gázra lépett, mielőtt elcsapta a bringást. Hogy szándékos volt-e, azt senki nem fogja tudni megmondani (=gondolatolvasás kategória).

más:
Gyakorlatilag az összes Golf VIII-t visszahívják.
Az autóipar egyik bástyája omlik le a másik után…
 
Csak a kocsi nem indexelt, hogy kanyarodna. Bár az előtte haladó sem.
Az sem egészen világos, hogy miért akkor jön ki erősebb páralöket, amikor a bringás elment mellette. Csak nem gázt adott?

Aki ott lemegy abba a sávba azért megy hogy leforduljon a Király utcába.

A gyerek meg tekerve bepréseli magát az épp gázt adó (a Mercire felzárkózó) Accord mellett, majd valamilyen okból holttérből bevág a gyorsuló kocsi elé És abbahagyja a tekerést, lassul, a Honda meg gyorsul, paff.

Magára vessen az ilyen, a kárt meg fizesse meg.