F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

A lopakodó érzékelő radarjaikat lebombázták F-35ösökkel... :D
A drónjaikra panaszkodtak az irakiak, de SA meg pár másik arab aktívan használják őket és annyira nem panaszkodnak. Vadászgépet nem exportálnak, a gyártási kapacitásukat leköti az átfegyverzés.
JF-17?
 
Afrikába elég sok mindent kiprobáltak már a kínaiak vagy kiprobáltattak a vevőkkel. olyan konfliktusokba amikről mi itt európába épp hogy csak hallotunk. de attól még azok a konfliktusok létező konfliktusok.
 
A lopakodó érzékelő radarjaikat lebombázták F-35ösökkel... :D
A drónjaikra panaszkodtak az irakiak, de SA meg pár másik arab aktívan használják őket és annyira nem panaszkodnak. Vadászgépet nem exportálnak, a gyártási kapacitásukat leköti az átfegyverzés.
Nem most kapta meg Pakisztán a J-10-et?
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
Itt az új számvevőszéki jelentés: F-35 Joint Strike Fighter - A költségnövekedés és az ütemezési késések folytatódnak




 
Itt az új számvevőszéki jelentés: F-35 Joint Strike Fighter - A költségnövekedés és az ütemezési késések folytatódnak




Az F-15EX mellett bármiféle költségnövekedés számomra az értelmezhetetlen szaron rugózás kb.
Egy F-35A EOTS + hajtóművel 80 misi, F-15EX MAWS és félig EW rensdszerek és TGP nélkül 130 misi vagy mennyi.
Úristen, ha picit drágább lesz az F-35A.
Meh, whatever.
 
FRvIrTWWYAIW6xD


According to the Danish Defence Command (Forsvaretdk), the first four F-35A Lightning II joint strike fighters have flown 1000 hours out of Luke Airbase, USA.

The Royal Danish Air Force expected that first F-35As are expected to arrive in Denmark in 2023. It will be based at Royal Danish Air Force’s Fighter Wing Skrydstrup.

Denmark joined the F-35 Joint Strike Fighter program in 2002 during the System Development and Demonstration phase and has influenced technical elements of the F-35. In October 2008, they delivered a Danish F-16 to the JSF 461st Flight Test Squadron at Edwards AFB as part of the RDAF’s partnership with the F35 program and the F-16 served as a chase plane for the F-35 Development, Test & Evaluation program through Dec. 2016. In June 2016, Denmark confirmed plans to procure 27 F-35As.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Ha minden igaz, olasz és holland gépeket gyártanak most az olaszoknál. A svájci gépekből csak 24-et fognak az olaszoknál gyártani, ha jól emlékszem. A német gépekről még semmit nem tudunk.

Az olasz gyár kapacitása 24 gép/év. Az amerikai gyár kapacitása 156 gép/év, de voltak tervek évi 170 és 200 gépre is.

Azaz van évi 180 db gépre gyártási kapacitás és abból a következő évben csak 61 db lesz amerikai gép (USAF, USN, USMC).

Az alábbi 2008-as táblázat szerint évi 231 gép lett volna a maximum gyártási kapacitás:

file.php


Talált valaki ennél frissebb táblázatot, ami pontosabban tartalmazza 2020 - 2030 közötti időszakra vonatkozóan, hogy kinek mikor mennyit fognak gyártani?

A távol-keleten nincs valami összeszerelő üzem?
elvileg Japánban van egy működő összeszerelő sor, de az csak havi 1-2 gépre jó egyenlőre, és még a növelt Japán rendelés leszállítására sem nagyon képes emberi időn belül.....
 
A lopakodó érzékelő radarjaikat lebombázták F-35ösökkel... :D
A drónjaikra panaszkodtak az irakiak, de SA meg pár másik arab aktívan használják őket és annyira nem panaszkodnak. Vadászgépet nem exportálnak, a gyártási kapacitásukat leköti az átfegyverzés.
a lánctalpas önjáró tarackjukra Szaudiak adtak fel pót rendelést, és aktívan használják is 155/L52-es, nyugati szabványú lőszerrel és komplett osztály lokátorostól lőszer szállítóstól mindenestől
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Az F-15EX mellett bármiféle költségnövekedés számomra az értelmezhetetlen szaron rugózás kb.
Egy F-35A EOTS + hajtóművel 80 misi, F-15EX MAWS és félig EW rensdszerek és TGP nélkül 130 misi vagy mennyi.
Úristen, ha picit drágább lesz az F-35A.
Meh, whatever.
Itt véleményem szerint gyártó kapacitási meg egyéb dolgok IS megbújhatnak a háttérben.
  • pl. egy összeszerelő üzem életben tartása.
  • néhány mérnök szakmunkás hadi ipari cégnél tartása stb.
/Most hírtelen 1940-es évekből jut példa a eszembe hogy a pz-iv-eseket valami 1945 -ig gyártották közben dm-ben a áruk valami 10+ %aél volt olcsóbb mint egy pz-v-é./
Ha már kortársak akkor egyéb iránt a f-18e/f platformot életképesebbnek meg szükségesebbnek tartom mint a f-15ex-et.
 
Itt véleményem szerint gyártó kapacitási meg egyéb dolgok IS megbújhatnak a háttérben.
  • pl. egy összeszerelő üzem életben tartása.
  • néhány mérnök szakmunkás hadi ipari cégnél tartása stb.
/Most hírtelen 1940-es évekből jut példa a eszembe hogy a pz-iv-eseket valami 1945 -ig gyártották közben dm-ben a áruk valami 10+ %aél volt olcsóbb mint egy pz-v-é./
Ha már kortársak akkor egyéb iránt a f-18e/f platformot életképesebbnek meg szükségesebbnek tartom mint a f-15ex-et.
Az Pz IV ki volt tárgyalva. Ahol gyártották azok alvázait, mást nem tudtak. Legalábbis is a hozzáértők ezt mondták.
 
Itt is megjelent az új króm festés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Itt is megjelent az új króm festés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez a China Lake-i tesztalakulat. , Itt dolgozták ki és tesztelték az F/A-18E/F gépek AESA radarjait, sisakcélzóit stb. meg a hh alatt sok minden mást.
Gondolom ők csinálták meg a "nézzük meg ezen is" tesztet, az F-35C-re. De akkor ezek szerint ez nem feltétlen RCS változtatás agresszor gépeknek, hanem valami más lehet. Hogy mi, bevallom sok ötletem nincs...