Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

A motorozás örömei Tigrisországban.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Eszméletlen hogyan repülnek az emberek.
Az egyik eleső még az elején majdnem a sarkát / élét fejelte le a busznak. Abba bele is lehet halni...
Ennek fényében tessék az összes büntetőfékező faszt megítélni.
 
TóVám(?):


43477498_d144000a5d130501edfe6ae0a95673d9_wm.jpg



.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Szerencsétlen kocsi, megváltás lenne neki a bontó.

Amúgy ezek a régi zőccséges mercik még autók voltak, valahol a pápaszemesnél indult a mercinél a lejtmentet, de ezek még régi kedvencek, közel elpusztíthatatlan veteránok a 90-es évekből az akkori carinák és accordok, golfok, klasszik astrák mellett.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and svajcibeka
Leköpni a karbantartót? Az igen.
A videókon több olyan felvétel van, ahol a sofőr gyakorlatilag nem figyelte az utat.
Az elején, de a csúcs, 3:09-nél a kamion. Eszem megáll bazmeg...

4:24
Az összes ilyen embertől most azonnal bevonva a jogsi.
Nem vesz észére egy kamion méretű cuccot? Mi a faszt keres az úton...?

5:24
Nem kampány kell ide, hanem, vérfürdő. A kamerafelvételek alapján bevonni jogsikat.
Meddig kell még várni a kormány részétről bazmeg, hogy cselekedjen...?
Két hét alatt rendet teszünk ugye?
Jah, persze. A kozlekedési morál 5+ éve kőként zuhan, reakció rá meg a kibasztott nagy semmi...

8:09
Innentől az összes delikvenstől elvehető a jogsi.
Simán, hosszú évekre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Leköpni a karbantartót? Az igen.
A videókon több olyan felvétel van, ahol a sofőr gyakorlatilag nem figyelte az utat.
Az elején, de a csúcs, 3:09-nél a kamion. Eszem megáll bazmeg...

4:24
Az összes ilyen embertől most azonnal bevonva a jogsi.
Nem vesz észére egy kamion méretű cuccot? Mi a faszt keres az úton...?

5:24
Nem kampány kell ide, hanem, vérfürdő. A kamerafelvételek alapján bevonni jogsikat.
Meddig kell még várni a kormány részétről bazmeg, hogy cselekedjen...?
Két hét alatt rendet teszünk ugye?
Jah, persze. A kozlekedési morál 5+ éve kőként zuhan, reakció rá meg a kibasztott nagy semmi...

8:09
Innentől az összes delikvenstől elvehető a jogsi.
Simán, hosszú évekre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ember, ezen te megvagy lepődve? Remélem nem.. Sajnos ez a magyar valóság. Dominál a mobil , kamionosoknál sok esetben a laptopos filmnézés.. aztán arról ne is beszéljünk, hogy kik kapnak orvosi alkalmasságit, a járművek műszaki állapota.. (bár nálunk pl. a környéken ráugrottak a műszaki vizsgásokra és sokan nem csalnak már). Az elalvásról ne is beszéljünk, meg a sebességről.
Sajnos nincsen rá rendőr, nálunk van olyan, hogy 1 járőr jut 30 négyzetkilóméterre.. kisebb dolgokkal már nem is nagyon foglalkoznak, mert ha igazán baj lesz nem fognak tudni menni miatta.. én 1 vagy 2 éve láttam utoljára, hogy az autópályán bárki sebességet mért volna .. előtte évekig nem, illetve azóta sem. Ugye én a munkámból kifolyólag dolgozom az autópályán.. és amikor állunk a balesetnél az egyik sávot megpróbáljuk lefogni biztonsági sávnak (amitől a rendőrök hülyét kapnak, mert jajj nem lehet feltartatni a pályát, lezárni meg főleg nem..) ugyanúgy elmennek mellütnk 100+-al de a főúton is és hát rohadtul nem biztonságos.. ezt pedig érzed is. Erre csak az lesz a megoldás, ha a közútkezelő felfogja szerelni a járműveit trafival és utólag feljelenti a rendőrségen az embereket, akkor lehet változás náluk, különben nem. De ez is csak a terelős, majomfogós pályamunkákra igaz. Ha kihozhatnám, olyan dashcam felvételeket tudnék mutatni, hogy jajj.. pedig azért ne mondja senki, hogy nem hallani a szirénát, meg a 80 ledet nem látni, mert én érdekes módon még zene mellett is észlelem őket..
 
felfogja szerelni a járműveit trafival és utólag feljelenti a rendőrségen az embereket, akkor lehet változás náluk, különben nem
Hát nekem az automata atgm jobban tetszene.
Utólag majd felküldi a számlát, és a pótlási igényt a központnak.
 
Állt a ház előtt egy kívülről szép állapotú Alfa 147 (mint enyém), nagyon szép zöld színben (kb. British Racing Green), elkezdte belepni a por. Viccelődtem vele, hogy olyan elhanyagolt (gumi kiszáradva, repedezve, leeresztve), hogy el kéne vinni apámékhoz a kertbe donornak. Aztán kirakták rá a felszólítást, és el is vitték a megadott időben a hatóságok. Előző éjjel el kellett volna trélereztetni, pár dolog jól jönne/jött volna belőle. (kipuff leömlő, ablakemelő gomb, ablakemelő motor, csomagtartó pneumatikus kinyomó pl.)

Ma már viccen kívül lenyúlnám szerintem.
Én Golf 1 Cabrioval vagyok igy. Ha volna helyem, vettem volna már pár donort. :)
 
  • Tetszik
Reactions: Veér Ispán
Leköpni a karbantartót? Az igen.
A videókon több olyan felvétel van, ahol a sofőr gyakorlatilag nem figyelte az utat.
Az elején, de a csúcs, 3:09-nél a kamion. Eszem megáll bazmeg...

4:24
Az összes ilyen embertől most azonnal bevonva a jogsi.
Nem vesz észére egy kamion méretű cuccot? Mi a faszt keres az úton...?

5:24
Nem kampány kell ide, hanem, vérfürdő. A kamerafelvételek alapján bevonni jogsikat.
Meddig kell még várni a kormány részétről bazmeg, hogy cselekedjen...?
Két hét alatt rendet teszünk ugye?
Jah, persze. A kozlekedési morál 5+ éve kőként zuhan, reakció rá meg a kibasztott nagy semmi...

8:09
Innentől az összes delikvenstől elvehető a jogsi.
Simán, hosszú évekre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Antwerpen-ben voltunk kint a kikötő mellett van a telephely. Van egy bevezető út a kamionoknak, 30km/h-val lehet menni. Eleve, úgy mehetsz be a helyszínre, hogy kapsz egy 5 perces munkavédelmi oktatást - ebben felhívják a figyelmet, hogy 30km/h-val mész végig, mert üzemek vannak, bárhol lehet riasztás és az embereknek menekülnie kell. Ha riasztás van, akkor teherautó megáll, motor leáll és te is menekülsz.

Fent voltunk hőkezelést ellenőrizni, amikor a mellettünk lévő blokkban beindult a világ összes szirénája, szóval menekülés - át az úton, mivel a szélirány azt tette egyedül lehetővé. Saccra 150-200 ember fut, erre balról jött egy őrült kamionnal, dudál, az orrunk előtt nyélgázzal elhúzott, pár méterrel feljebb meg elsodort egy mentési irányítót majd később nem sok hiányzott, hogy leszedje a vonulós tűzoltókat. Emberünk nem zavartatta magát, majd beállt konténerterminál elé. Addigra odaértek az őrszolgálattól, kiparancsolták a kamionból, majd jöttek a zsaruk és bilincsben ült be a rendőrautóba.

Mindezt úgy, hogy előtte kapott munkavédelmi oktatást - benne a 30km/h-val, aláírta, folyamatosan villogtak a szirénák/veszélyt jelző táblák.

Bent is utálok közlekedni. Jön a baszott nagy kamionnal, egyik kezében a telefon - mert abban az üzemvárosban nem egyszerű tájékozódni, a kormányon a papírok és közben vezet. A kamion fülkéjéből semmit se látni. Mi bringával közlekedünk - hiába van 9 belső buszvonal, 35000 saját meg 18000 külsős ember azért közlekedik - többnyire bringával. Van egy csomó önvezető konténerkocsi, a fél világ felállványozva és befóliózva - szóval alig látsz be valamit és minden kereszteződés jobbkezes, plusz az önvezetőnek elsőbbsége van. Átmegy évi 400000 konténer. Ma elmész az A úton, holnap nincs A út, mert éjjel kirakták a kénsavgyár következő fázisát (20 konténer, 5 hőcserélő, 2 kazán, egyedül a mentő és tűzoltó haladhat át) és lezárva. Balra nem kerülhetsz, mert elsődleges mentési útvonal, mész még egyet balra, oda meg nem férsz be, mert ott is építkezés van, szóval megy a tili-toli a kamionnal.

Hetente hagynak potyognak le állványelemek az autókról, mert nyomja a telefont, szemből meg jön a kamion, rakományt rögzíteni meg luxus.
 
Állt a ház előtt egy kívülről szép állapotú Alfa 147 (mint enyém), nagyon szép zöld színben (kb. British Racing Green), elkezdte belepni a por. Viccelődtem vele, hogy olyan elhanyagolt (gumi kiszáradva, repedezve, leeresztve), hogy el kéne vinni apámékhoz a kertbe donornak. Aztán kirakták rá a felszólítást, és el is vitték a megadott időben a hatóságok. Előző éjjel el kellett volna trélereztetni, pár dolog jól jönne/jött volna belőle. (kipuff leömlő, ablakemelő gomb, ablakemelő motor, csomagtartó pneumatikus kinyomó pl.)

Ma már viccen kívül lenyúlnám szerintem.
Néha hihetetlen, hogy az emberek miket képesek rohasztani.
 

+

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Köszönjük a magyar bíróságok remeklését.
Gyakorlatilag két azonos eset, az egyikben felmentik az autóst, a másikban felfüggesztett börtön.
Mindkét helyen a motoros hajtott durván gyorsan a messze a megengedett felett.

Kabaré ez az ország bazdmeg.
Nevetséges, hogy az autós felelőssége felmerül egyáltalán a két esetben, amikor kibaszott ostoba száguldozó idióták hozták a másikat lehetetlen helyzetbe.
Konkrétan mindkét motorost veszélyeztetésért kellene sittre vágni, ha az egyik idióta nem halt volna meg, megspórolva ezt. Mert, ha az elszálló motorja még el is talál egy vétlent, akkor mi lett volna? Nem rajtuk múlt, hogy ez nem történt meg.
 

+

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Köszönjük a magyar bíróságok remeklését.
Gyakorlatilag két azonos eset, az egyikben felmentik az autóst, a másikban felfüggesztett börtön.
Mindkét helyen a motoros hajtott durván gyorsan a messze a megengedett felett.

Kabaré ez az ország bazdmeg.
Nevetséges, hogy az autós felelőssége felmerül egyáltalán a két esetben, amikor kibaszott ostoba száguldozó idióták hozták a másikat lehetetlen helyzetbe.
Konkrétan mindkét motorost veszélyeztetésért kellene sittre vágni, ha az egyik idióta nem halt volna meg, megspórolva ezt. Mert, ha az elszálló motorja még el is talál egy vétlent, akkor mi lett volna? Nem rajtuk múlt, hogy ez nem történt meg.
Aki egy 100+ lóerős motort vesz, annak nem arra kell, hogy alacsonyabb fogyasztással járjon melóba... Már abba bele lehetne kötni, hogy ilyeneket kiengednek a közútra. Akár csak a (200)300 lóerő feletti autókat.
 
Köszönjük a magyar bíróságok remeklését.
Gyakorlatilag két azonos eset, az egyikben felmentik az autóst, a másikban felfüggesztett börtön.
Mindkét helyen a motoros hajtott durván gyorsan a messze a megengedett felett.

Kabaré ez az ország bazdmeg.
Nevetséges, hogy az autós felelőssége felmerül egyáltalán a két esetben, amikor kibaszott ostoba száguldozó idióták hozták a másikat lehetetlen helyzetbe.
Konkrétan mindkét motorost veszélyeztetésért kellene sittre vágni, ha az egyik idióta nem halt volna meg, megspórolva ezt. Mert, ha az elszálló motorja még el is talál egy vétlent, akkor mi lett volna? Nem rajtuk múlt, hogy ez nem történt meg.

Olyan szempontból nem kirívó, hogy Isten óvjon mindenkit aki bíróság elé kerül, akár al akár felperesként, mert drága bíróink a legelvetemültebb döntéseket képesek meghozni.

Anno engem is beidéztek másfél évvel az eset után, hogy mégis miért PONT AKKOR akartam lezárni a sorompót amit a kopott gumikkal, nem lerögzített, engedély nélkül szállított veszélyes áruval a kamionos tőből kitört...
Hát jött a qva vonat azért.
 


""Homolya Róbert távozása, utódjának keresése összefügghet azzal, hogy a szakminisztérium új közlekedésért felelős államtitkárának, az egyébként is közlekedési szaktekintélyként számon tartott Vitézy Dávidnak határozott elképzelései vannak a MÁV Zrt. további működtetéséről."
 


""Homolya Róbert távozása, utódjának keresése összefügghet azzal, hogy a szakminisztérium új közlekedésért felelős államtitkárának, az egyébként is közlekedési szaktekintélyként számon tartott Vitézy Dávidnak határozott elképzelései vannak a MÁV Zrt. további működtetéséről."
Vegyes érzéseim vannak... Hiába, jó családba születni tudni kell. Viszotn a BKK-nál pár dolgot azért gatyába rázott, és az állóvizet felkavarta, érdemei is vannak, nem csak túlmozgásos hülyeségei.
 
Vegyes érzéseim vannak...
Nem értem miért.
Hiába, jó családba születni tudni kell. Viszotn a BKK-nál pár dolgot azért gatyába rázott, és az állóvizet felkavarta, érdemei is vannak, nem csak túlmozgásos hülyeségei.
A VEKE által felmutatott eredményeknek semmi köze nem volt ahhoz, hogy OV igen távoli rokona.
Amit egyébként én sokáig nem is tudtam, lehet, hogy még ő sem...

Szóval akkor az apjának, korábbi feleségének a tesója OV anyja?
Fúúúúúúúúúú. Biztos emiatt került be a VEKE után is a BKV felügyelő bizottságába...
Esetleg talán el kellene ismeri, hogy szereti, és a legfontosabb, ért ahhoz, amit csinál.
Az

KKI8j7a.png
 
A VEKE által felmutatott eredményeknek semmi köze nem volt ahhoz, hogy OV igen távoli rokona.

Főleg úgy, hogy a VEKE nevű gittegylet munkájához se volt köze, azon túl hogy fiatal hülyegyerekként szóvívősködött egy sort, így mindenki az ő arcához kapcsolata a VEKE munkályát, amíg (onnan is) ki nem rúgták, és azóta is csak röhögnek ott rajta, amikor pofára esik.

Mondjuk ők már ismerik.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.