Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

 
Nem értem mit dühöngenek egyesek. A belváros idézett részeiben sokszor elve áll a forgalom, amikor meg lehet menni, akkor sem kéne száguldani a szűk utcában. Ez nem arról szól, hogy a Nagykörúton és az Üllőin 30 lesz a korlát...
 
Nem értem mit dühöngenek egyesek. A belváros idézett részeiben sokszor elve áll a forgalom, amikor meg lehet menni, akkor sem kéne száguldani a szűk utcában. Ez nem arról szól, hogy a Nagykörúton és az Üllőin 30 lesz a korlát...
Magyarázd már el nekem, mi értelme van ennek az egésznek?
 
Csak mert szép.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
1992-lancia-delta-integrale-martini-5-evoluzione.jpg
1992-lancia-delta-integrale-martini-5-evoluzione.jpg
1992-lancia-delta-integrale-martini-5-evoluzione.jpg
 
Szabálytalan biciklist harmiccal elbaszom akkor is megdöglik…
Látom hozod a szokásos formád...
  1. Gyalogosnak is jobb, ha lassabb a kocsi, főleg, ha kocsik közül kell lelépéni a sarkon.
  2. A rohadt sok parkoló kocsi és főleg SUV miatt szart sem látni sokszor...
  3. De azért tép 50-nel a kocsi, mert szabad az egyirányúban.
  4. De a kocsinak meg ki kell tolnia az orrát. Csak, ha azt minimális távolságról látja a közeledő delikvens...
Valami "rejtélyes" okból miért van törött üveggel és műanyaggal meg kocsi darabokkal teli a város? Frankó, amikor dísztárcsákat kell kerülgetned bringával, ami ütközés után csak le van kúrva az út szélére. Ami majd vagy elrepül vagy nem, ha ráhajt valami.
 
Ez ilyen kínkeserves erőlködés a racionalizálásra. Iszonyat elméletszagú amiket itt összeírsz.

A valós ok egyszerűen annyi, hogy a városvezetés tökéletesen dilettáns és ötlettelen, nincs és soha nem is volt semmilyen városfejlesztési koncepciója, a törzs szavazóbázisának, akik gyakorlatilag a lumpenproli modern változata viszont nagyon tetszik az összes ilyen woke betiltósdi, ezért jobb híján ezeket dobálják be a közéletbe bármiféle koncepció vagy stratégia nélkül. Építeni sosem tudtak, hát rombolnak.

Ha elindulok főpolginak, gyakorlatilag azzal nyerni tudnék hogy megígérem minden eltörlök amit ez a degenerált brancs eddig meghozott.
 
Látom hozod a szokásos formád...
  1. Gyalogosnak is jobb, ha lassabb a kocsi, főleg, ha kocsik közül kell lelépéni a sarkon.
  2. A rohadt sok parkoló kocsi és főleg SUV miatt szart sem látni sokszor...
  3. De azért tép 50-nel a kocsi, mert szabad az egyirányúban.
  4. De a kocsinak meg ki kell tolnia az orrát. Csak, ha azt minimális távolságról látja a közeledő delikvens...
Valami "rejtélyes" okból miért van törött üveggel és műanyaggal meg kocsi darabokkal teli a város? Frankó, amikor dísztárcsákat kell kerülgetned bringával, ami ütközés után csak le van kúrva az út szélére. Ami majd vagy elrepül vagy nem, ha ráhajt valami.
1 a gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.
2 a parkoló kocsik számát hogy csökkent a sebesség korlátozása?
3 hogy a hülye gyalogos alkalmatlan arra, hogy körülnézzen, mielőtt takarásból az útra lép az szomorú.

Véleményem szerint a 30as korlátozás a problémák elmismásolása.
Zárjunk el egy területet az autóktól, rendben. Tereljük ki a tranzitforgalmat a városból. Mióta is készül az M0? Szervezzük már úgy meg a forgalmat, hogy ne legen 1.5 óra míg eléri az ember a célját, ha le akarja rakni a kocsit a város szélén. És mi lenne, ha úgy szerveznénk azoknak a munkahelyeknek/kórházaknak/akármiknek a helyét, ahova tömegesen áramlik a nép, hogy ne kelljen átbumlizni hozzá a belvároson?
Igen a 30as korlátozás az olcsó látszatmegoldás, a normális megoldás meg drága.
 
1 a gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.
2 a parkoló kocsik számát hogy csökkent a sebesség korlátozása?
3 hogy a hülye gyalogos alkalmatlan arra, hogy körülnézzen, mielőtt takarásból az útra lép az szomorú.

Véleményem szerint a 30as korlátozás a problémák elmismásolása.
Zárjunk el egy területet az autóktól, rendben. Tereljük ki a tranzitforgalmat a városból. Mióta is készül az M0? Szervezzük már úgy meg a forgalmat, hogy ne legen 1.5 óra míg eléri az ember a célját, ha le akarja rakni a kocsit a város szélén. És mi lenne, ha úgy szerveznénk azoknak a munkahelyeknek/kórházaknak/akármiknek a helyét, ahova tömegesen áramlik a nép, hogy ne kelljen átbumlizni hozzá a belvároson?
Igen a 30as korlátozás az olcsó látszatmegoldás, a normális megoldás meg drága.

Na most ha azokban a kis belvárosi mellékutcákban 30 a sebességkorlátozás, mint a lakó-pihenő övezetben, az szerintem nem hülyeség.
A főútvonalakra 40-es táblákat kitenni, mint Geri csinálja (a Villányi utat végig kitáblázták 40-nek, egy időben trafiztak is ott a rendőrök rendszeresen), meg gyorsforgalmira 50-est (vagy ezt nem tette meg végül?) viszont baromság.

Mondjuk ez több, mint 2 éves cikk:

 
  • Tetszik
Reactions: gafzhu
1 a gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.
Ezt a faszságot kéna a fejekből kiirtani, ami azóta is ottragadt az emberek fejében.
Az ember lábbakkal és nem kerekekkel szülteik. No.1 prioritás a sűrű városban az, hogy a gyalogos szintben menjen.

Totálisan elbaszott volt az, hogy ott sem volt eddig zebra, ahol lehetett volna. Pl. Blaha Rákóczi sarka vagy a Corvin. A keresztforgalom miatt amúgy is blokkolva van a kocsi forgalom, de a 2010-es évek második feléig csak aluljárózni lehetett. A mozgássérült meg babakocsis oldja meg ugye?
2 a parkoló kocsik számát hogy csökkent a sebesség korlátozása?
Sehogy. De abban sokat, hogy nem menjenek neki, vagy parkolásból könnyebben jöjjönki.
Véleményem szerint a 30as korlátozás a problémák elmismásolása.
Igen, ez csak egy vélemény, semmi több.
Zárjunk el egy területet az autóktól, rendben.
Nem, csak 30-as zóna lesz, ami nem volt eddig. Amúgy teli van 30-as zónával Bp, nem értem mit pattogsz ezen.
Tereljük ki a tranzitforgalmat a városból. Mióta is készül az M0? Szervezzük már úgy meg a forgalmat, hogy ne legen 1.5 óra míg eléri az ember a célját, ha le akarja rakni a kocsit a város szélén. És mi lenne, ha úgy szerveznénk azoknak a munkahelyeknek/kórházaknak/akármiknek a helyét, ahova tömegesen áramlik a nép, hogy ne kelljen átbumlizni hozzá a belvároson?
Igen a 30as korlátozás az olcsó látszatmegoldás, a normális megoldás meg drága.
Ennek semmi köze ahhoz. hogy a belváros szűk utcáiban ezentúl 30 lesz a limit. Szezon és fazon.
Na most ha azokban a kis belvárosi mellékutcákban 30 a sebességkorlátozás, mint a lakó-pihenő övezetben, az szerintem nem hülyeség.
A főútvonalakra 40-es táblákat kitenni, mint Geri csinálja (a Villányi utat végig kitáblázták 40-nek, egy időben trafiztak is ott a rendőrök rendszeresen), meg gyorsforgalmira 50-est (vagy ezt nem tette meg végül?) viszont baromság.

Mondjuk ez több, mint 2 éves cikk:


Mert a Villányin időközben kerékpársáv lett.
De amúgy múltkor arra tekerve nem tűnt fel a 40-es tábla sehol.
 
  • Tetszik
Reactions: fulcrum11
1 a gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.
2 a parkoló kocsik számát hogy csökkent a sebesség korlátozása?
3 hogy a hülye gyalogos alkalmatlan arra, hogy körülnézzen, mielőtt takarásból az útra lép az szomorú.

Véleményem szerint a 30as korlátozás a problémák elmismásolása.
Zárjunk el egy területet az autóktól, rendben. Tereljük ki a tranzitforgalmat a városból. Mióta is készül az M0? Szervezzük már úgy meg a forgalmat, hogy ne legen 1.5 óra míg eléri az ember a célját, ha le akarja rakni a kocsit a város szélén. És mi lenne, ha úgy szerveznénk azoknak a munkahelyeknek/kórházaknak/akármiknek a helyét, ahova tömegesen áramlik a nép, hogy ne kelljen átbumlizni hozzá a belvároson?
Igen a 30as korlátozás az olcsó látszatmegoldás, a normális megoldás meg drága.
A mellékutcák 30as korlátozása a jövő útja, mondják ezt a norvég, svéd, dán és amerikai, német vagy angol tervezők. Az ottani idősebbek is.
Aluljárót még nem építünk ha lehet városban (maximum vasút fölé) többet mert álljon az autós és várja meg míg átmegy a gyalogos előtte a lámpánál. Nem baj ha nem tetszik, ez a világban az irány, élhetetlen lettek a városok az ott lakóknak az autós ingazoktol. (És hát a polgármester az ott lakóknak kedvezzen, ha már megválasztották)
És nem, nem a Karácsony találja ki azokat amik most épülnek az ő regnalasa alatt Budapesten, ami bonyolultabb egy sárga csík festésnel el azt mindet a Tarlós terveztette meg, mivel egy közlekedési létesítmény jó esetben is kb három év mire eljut a tanulmanykeszitestől az építkezés megkezdéséig. Budapesten ritkán van jó eset. És a budapesti önkormányzatnak meg egy budi vagy viragagyas megtervezésére is alig van pénze.
 
Na most ha azokban a kis belvárosi mellékutcákban 30 a sebességkorlátozás, mint a lakó-pihenő övezetben, az szerintem nem hülyeség.
A főútvonalakra 40-es táblákat kitenni, mint Geri csinálja (a Villányi utat végig kitáblázták 40-nek, egy időben trafiztak is ott a rendőrök rendszeresen), meg gyorsforgalmira 50-est (vagy ezt nem tette meg végül?) viszont baromság.

Mondjuk ez több, mint 2 éves cikk:

És teljesen irreleváns a témában. Sőt, a lényeg mellett is elment, de keményen, mert realitásokat és az elméletet nem ütköztette
Az, hogy technikailag itthon az 50 = kb .70, mert nem bírságolnak meg kb. ilyen túllépés esetén sem.

Tehát a cikkben említett célhoz képest ennek normalizálása az. hogy nem 24 km/h-val ütnék el a példabeli gyalogost.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ők mondták a városi autópályát is... ami most az ördög. Csak ennyit a tekintélyükre hivatkozásról.
Rájöttek hogy baromság volt, bár tény hogy kicsit túlleng az inga az autózás imádásából az autóellenesség felé, majd beáll jó helyre.
Az hogy régen valamit másképpen csináltak, az nem baj, csak tudjunk változtatni, aztán ha szar csináltunk változtatásként, akkor javítsuk azt is.
 
Mikor lesz már szigorítás?
Mikor fogják ezek jogsiját mérlegelés nélkül bevonni?
Itt nincs mit rágódni, a legelemibb szabályokra is tojik.
De a kocsi legfoglalása is sokat segítene.

Vagy megvárjuk, amíg megöl valakit, mint a köcsögkopasz?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.