Rheinmetall 8x8 APC / HITRON

Ez a nyuszibusz azélt nem lényeges, melt 2030-32 előtt nem lesz belőle komolyabb mennyiség lendszelesítve. Az meg mál egy másik tölténet.
Ezt honnan szeded?
Ha jovo ev elso feleben (8+ honap mulva) megkapja a MH az elso protot, azt hajtjak 6-8 honapot, akkor masik 6 honap mulva johet a #2 proto, azt is hajtjak par honapot, akkor 2024-tol indulhat a gyartas - pont, ahogyan igertek. Azaz 2026-tol siman elkezdhetik szolgalatba allitani az elso szazadokat.
 
  • Vicces
Reactions: krisss
Ezt honnan szeded?
Ha jovo ev elso feleben (8+ honap mulva) megkapja a MH az elso protot, azt hajtjak 6-8 honapot, akkor masik 6 honap mulva johet a #2 proto, azt is hajtjak par honapot, akkor 2024-tol indulhat a gyartas - pont, ahogyan igertek. Azaz 2026-tol siman elkezdhetik szolgalatba allitani az elso szazadokat.
krisss röhögéséből ? :D
 
  • Tetszik
Reactions: bel
Hat, gondolom, o is kb annyira jartas jarmuipari manufacturingban, mint @Aladeen... :p

Az egyetlen kerdes a penz. Ott biztosan tobbet tudhat nalunk, es az lassithatja is a programot.
Abban csak részben ellenben a 8x8-as peogram időrendjével tisztában vagyok(meg a jelenlegi állásával is a fejlesztésnek) A Maróth által lenyilatkozott nyilvános időrend a következő ami max a csillagok szerencsés àllása szerint lesz amúgy is megtartva:

  • 2022 koncepció bemutató eurosatory
  • 2024 prototípus
  • 2026 előszéria gyártásának megkezdése
 
Abban csak részben ellenben a 8x8-as peogram időrendjével tisztában vagyok(meg a jelenlegi állásával is a fejlesztésnek) A Maróth által lenyilatkozott nyilvános időrend a következő ami max a csillagok szerencsés àllása szerint lesz amúgy is megtartva:

  • 2022 koncepció bemutató eurosatory
  • 2024 prototípus
  • 2026 előszéria gyártásának megkezdése
Mi tart 2 evig 2024-26 között?
Ez inkább budget limitationnek tűnik (pl pár mérnök csinálja meg mindazt, amit 10-20 2-3 hónap alatt kitolna.)
 
Mi tart 2 evig 2024-26 között?
Ez inkább budget limitationnek tűnik (pl pár mérnök csinálja meg mindazt, amit 10-20 2-3 hónap alatt kitolna.)
A protó az kb gurul.
A lynx 2016-ban lett bemutatva most 22-van és most jön az első széria amit intenzíven tesztelni kell és faragni hogy harckész legyen. Ez a hadiipari fejlesztés valósága.
 
A protó az kb gurul.
Az concept car/vehicle inkabb. A (working) prototype, per definitionem, egy mukodokepes prototipus, hacsak nem kimondottan visual prototype.
A lynx 2016-ban lett bemutatva most 22-van és most jön az első széria amit intenzíven tesztelni kell és faragni hogy harckész legyen. Ez a hadiipari fejlesztés valósága.
Jo, de a Lynxnel nem is volt megrendelo 2020 kozepeig, azaz 4 even at a legminimalisabbat akarta beleolni a RM. Ott megertem a varakozast.

Ennek az elso pillanattol megvan a helye, pusztan penzkerdes, mennyire gyorsitod fel a fejlesztest.
 
Az concept car/vehicle inkabb. A (working) prototype, per definitionem, egy mukodokepes prototipus, hacsak nem kimondottan visual prototype.

Jo, de a Lynxnel nem is volt megrendelo 2020 kozepeig, azaz 4 even at a legminimalisabbat akarta beleolni a RM. Ott megertem a varakozast.

Ennek az elso pillanattol megvan a helye, pusztan penzkerdes, mennyire gyorsitod fel a fejlesztest.
Pénzünk meg nincs.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Wilson
Az concept car/vehicle inkabb. A (working) prototype, per definitionem, egy mukodokepes prototipus, hacsak nem kimondottan visual prototype.

Jo, de a Lynxnel nem is volt megrendelo 2020 kozepeig, azaz 4 even at a legminimalisabbat akarta beleolni a RM. Ott megertem a varakozast.

Ennek az elso pillanattol megvan a helye, pusztan penzkerdes, mennyire gyorsitod fel a fejlesztest.
Csak részben pénzkérdés egy vadonatúj harcjármű kifejlesztéséről beszélünk. az időigényesebb mint bármelyik civil járműipari fejlesztés ráadásul itt hibrid hajtásról van szó.
 
  • Tetszik
Reactions: Tumpek
még vagy 10 évig. MÁS NEM LESZ
Már ne haragudj, de ezt honnan veszed?
A Rheinmetall 8x8 projekt az micsoda? A legutobbi MG interjúban a riporter '28-as sorozatgyártást prognosztizált, mire Gáspár válaszul azt mondta, hogy azért ennél gyorsabban haladnak a dolgok. Ha minden igaz jövőre várhatunk prototípust. Addigra felépül a gyár kaposváron, hiszen a Gidránokkal együtt lesz gyártva. Itt nem kell promózással és tenderezgetéssel húzni az időt, mint a Lynx esetében, ami mindezek ellenére is rekordgyorsasággal kerül rendszeresítésre nálunk! A Hitron projekt ennél is gyorsabb lehet.
Szerintem '24-ben, de legkésőbb '26-ban indulhat a gyártás. Az is valószínű, hogy '26-ban már egy értelmesebb mennyiség rendelkezésre fog állni.
 
Már ne haragudj, de ezt honnan veszed?
A Rheinmetall 8x8 projekt az micsoda? A legutobbi MG interjúban a riporter '28-as sorozatgyártást prognosztizált, mire Gáspár válaszul azt mondta, hogy azért ennél gyorsabban haladnak a dolgok. Ha minden igaz jövőre várhatunk prototípust. Addigra felépül a gyár kaposváron, hiszen a Gidránokkal együtt lesz gyártva. Itt nem kell promózással és tenderezgetéssel húzni az időt, mint a Lynx esetében, ami mindezek ellenére is rekordgyorsasággal kerül rendszeresítésre nálunk! A Hitron projekt ennél is gyorsabb lehet.
Szerintem '24-ben, de legkésőbb '26-ban indulhat a gyártás. Az is valószínű, hogy '26-ban már egy értelmesebb mennyiség rendelkezésre fog állni.
Hát,én erősen tamáskodom ezzel.Láttam ilyen hibrid csoda kamion protót-kereskedelmi,piaci üzemre alkalmatlanok.Egy tipikus méregződ hülyeség.
 
Hát,én erősen tamáskodom ezzel.Láttam ilyen hibrid csoda kamion protót-kereskedelmi,piaci üzemre alkalmatlanok.Egy tipikus méregződ hülyeség.
Gyönyörű!
Megint nem tudod, hogy miről beszélsz!
Elmondanád nekünk, hogy MILYEN hibrid lesz a mi 8x8-asunk?
Csak mert - állítólag - te már OLYAT láttál... :cool:
:oops:
 
Gyönyörű!
Megint nem tudod, hogy miről beszélsz!
Elmondanád nekünk, hogy MILYEN hibrid lesz a mi 8x8-asunk?
Csak mert - állítólag - te már OLYAT láttál... :cool:
:oops:
No,ez jó kérdés....Hogy milen hibrid is lesz.
Két féle hibrid protót láttam.Egy hidrogén gázost,ami belső égésű motorral és membrános elektromos hajtással is el volt látva.Másik motor+aku.Mindkettőt hülyeségnek tartom.
 
- Majd ha a hadseregünknek átadják nyúzáspróbára vagy 2évre, s a hadsereg azt mondja jöhet, majd utána lehet rendszeresíteni, s sorozatban gyártani. Előre nem iszunk a maci bőrére, mert meglepődhetünk. (Lásd: 2.-4-eseket). A mi hadseregünknek miért nem kell kipróbálni a gépeket?
Én még nem hallottam hogy - vásárolt gépet - a hadseregünk legalább egy évig nyúzta, kipróbálta volna!
- A gyártottat meg evidensnek tartom. Ember életek múlnak a gépeken! No.
 
- Majd ha a hadseregünknek átadják nyúzáspróbára vagy 2évre, s a hadsereg azt mondja jöhet, majd utána lehet rendszeresíteni, s sorozatban gyártani. Előre nem iszunk a maci bőrére, mert meglepődhetünk. (Lásd: 2.-4-eseket). A mi hadseregünknek miért nem kell kipróbálni a gépeket?
Én még nem hallottam hogy - vásárolt gépet - a hadseregünk legalább egy évig nyúzta, kipróbálta volna!
- A gyártottat meg evidensnek tartom. Ember életek múlnak a gépeken! No.
Mit nyúzzunk egy Leopard 2-n vagy egy PzH-n? Mi derülne ki ami 40 meg 20 év alatt nem derült ki?
 
Gondolom, nem varjak, hogy Karpataljan avagy erdelyi szurdokokban hidrogen toltok legyenek mindenfele...?
No meg új hajtás, igy kisebb talan a kockázat.
Két komplett rendszert kellene beleszuszakolni a járműbe.
Hova ülnek a katonák?
Vagy két verzió készül, egy rövid távra, a masik meg ha már megbízható az üzemanyag cella?
Nem régen olvastam Hyundai kamionról üza cellával. Kettőt raktak bele, mert valszeg egyet nem tudtak elég nagy teljesítményűt építeni.