[BIZTPOL] Közép-Európa (V4 országok)

Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.

Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.


A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába​

2022. augusztus 9., kedd, 15:09
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.

Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.

A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.

Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.

Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.


A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .

Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.

„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.

A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.

Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.

Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.


Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
 
  • Tetszik
Reactions: Kopi2000
Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.

Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.


A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába​

2022. augusztus 9., kedd, 15:09
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.

Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.

A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.

Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.

Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.


A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .

Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.

„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.

A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.

Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.

Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.


Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
Mester,én is megosztok magával egy információt. Hamarosan olyan entitás,hogy Ukrajna,teljesen más formában,és méreteben fog szerepelni a térképeken. A bitorolt területeit vissza veszi a jogos tulajdonos. Ezt azért tartsa szem előtt,mert itt kevés lesz a fénykard,és az erő nem a Jedikkel van,hanem az oroszokkal.
 
Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.

Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.


A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába​

2022. augusztus 9., kedd, 15:09
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.

Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.

A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.

Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.

Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.


A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .

Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.

„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.

A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.

Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.

Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.


Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
le vagy maradva

 
  • Tetszik
Reactions: Flamand
Szerintetek normálisak a fakenews-gyártók?

"A lengyel Rzeczpospolita azt írja, hogy Prága nem tartotta hitelesnek az orosz magyarázatot az Ukrajnán keresztüli tranzit felfüggesztésének okaira"

"orosz magyarázat" He, b+! Az ukrámok zárták el, nem a ruszkik. :)

Az oroszok átutalták. Az ukrik vissza és leállították.

 
Megosztom e rendkívül fontos információt.
Többször hivatkoztam arra hogy kívánatos Kijiv rövid közép és hosszú távú régió központtá fejlődése.
A gyakorlat bizonyította a elmélet helyességét.
A térségben most vagy a jövőben érdekelt nagy hatalmak figyelmébe.
Tessenek megnézni hogy a eu 12 éve!! vacakol a fideszes magyar elittel /a lényeg a utolsó két szón van/ 0 körüli eredménnyel.
Ha helyesen számolom Kijiv valami 24 óra alatt megoldotta azt ami a eunak/Brüsszelnek 12 éve!! nem megy.
/Szerződések betartására rábírta Budapestet./
/Azt hogy pl. Moszkva miért ALKALMATLAN a térség "felügyeletére" azt egy hsz-ben nehéz lenne összeszedni a lényeg Budapest cucliztatja /szopatja nem szexuális hanem pejoratív értelemben a Moszkvaiakat... évtizedek óta.../
Tehát ebből a szempontból /Kijiv régió központi szerepe/ LÉNYEGTELEN hogy mely nagyhatalom lesz a térségben a leghangsúlyosabb.

Hangsúlyozom ennél kevesebbért a magyar kurmány hónapokra euró milliárdokból kiplakátoltatta a egész országot hogy Soros György, Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, Széll Bernadett, Karácsony Gergely + a bohóc irányítják Brüsszelt.
Nem lesz Magyarország gyarmat.
Ment a Baier Zsoca meg a Bencsik András több tízezer ember élén Budáról Pestre hogy nem leszünk gyarmat ilyesmik.
Most valamiért máshogy reagáltak Budapesten.


A Transneft közölte, hogy Ukrajna leállította a Druzsba tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába​

2022. augusztus 9., kedd, 15:09
A „Transznyeft” orosz olajtársaság bejelentette, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését lehetetlenné tevő szankciók miatt.

Ezt az "Economichna Pravda" írja a "Transznyeft" nyilatkozatára hivatkozva.
Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.

A "Transznyefty" szerint az ok az volt, hogy az "Ukrtransneft" számláira nem érkezett pénz a tranzitszolgáltatásokhoz. Az orosz cég az EU-szankciók miatt nem tud tranzitot fizetni, Ukrajna pedig 100%-os előleg alapján nyújt tranzitszolgáltatásokat.

Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.

Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.


A magyar cég fizette az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitját
„Európai igazság” – 2022. augusztus 10., szerda, 15:10.
21068
Fizetést jelentett be a magyar MOL az orosz olaj Ukrajnán keresztüli tranzitjáért, miután korábban az uniós szankcióknak megfelelő fizetésképtelenség miatt leállították a szivattyúzását.
Erről az "Európai Igazság" ír - írja a Telex portál .

Mint elhangzott, a MOL megállapodott az ukrán és az orosz féllel a Druzsba gázvezeték helyreállításáról, és átutalta az ukrán szakasz használatáért járó tranzitdíjat.

„A MOL a bizottsági kötelezettségek vállalásával biztosította a probléma gyors megoldását: az ukránok ígérete szerint a banki technikai akadályok miatt néhány napja leállt kőolajszállítás egy éven belül újraindulhat. néhány nap” – közölte a cég szerdán.

A MOL szerint a gyors intézkedést az ellátási helyzet indokolta: a barátsági vezeték déli szakaszán Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba is eljut a kőolaj, és „bár a MOL-nak több hétre elegendő saját készlete van Magyarországon, a regionális nagyvállalat a szomszédos országok ellátásának biztonságáért is felelős”.

Korábban a Transneft orosz olajtársaság közölte, hogy Ukrajna leállította az orosz olaj tranzitját a Druzsba olajvezeték déli részén a tranzitszolgáltatások fizetését ellehetetlenítő szankciók miatt.

Az ukrán "Ukrtransnafta" (a "Naftogaz" leányvállalata) így augusztus 4-től leállíthatja az orosz olaj tranzitját Magyarországra, Csehországba és Szlovákiába.


Az orosz cég azt állítja, hogy ők fizették ki a tranzitot, de a pénz visszakerült a számlára. A kifizetéseket a „Gazprombank” bonyolítja le – ott megjegyezték, hogy a kifizetést a hetedik szankciócsomag miatt utasították el.

A "Druzsba" vezeték Oroszországban kezdődik a Volga keleti partján, és két ágra oszlik Fehéroroszországban - az északi Lengyelországba és Németországba vezet, a déli pedig Ukrajnán keresztül - Magyarországra, Szlovákiába és Csehországba.

Oroszország általában napi 250 000 hordó olajat szállít a Druzsba vezeték déli ágán keresztül.
Németország és Lengyelország korábban úgy döntött, hogy megtagad minden orosz olajszállítást, így az év végéig már csak a Druzsba olajvezeték déli részén áramlik majd az EU-ba. Az Európai Unió által Oroszországból importált teljes olajmennyiség 10%-át teszi ki.
Olvasás közben merült fel bennem a kérdés, miért nem az ukránok közölték, hogy leállítják a tranzitot közölve az okát is? Az lett volna a természetes és életszerű nem? Vagy minimum mindkettő. Mit sugall az ukrán alamuszi hallgatás? Jóindulatot, segíteni akarást vagy elégedett kárörömöt?
 
Az oroszok átutalták. Az ukrik vissza és leállították.
Az oroszok állítása szerint egy nyugateurópai (pontosabban ha jól elmlékszem portugál) bank kuldte visza az orosz fizetést, mert félt továbbítani.

****

Valami más:

A 101. légideszant hadosztály leszáll Európában, hogy támogassa a NATO szövetségeseit az ukrajnai orosz invázió során

https://clarksvillenow-com.translat...tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=sc

80 év után a hadosztály közel 2400 katonával tér vissza az európai színtérre, hogy megnyugtassa a NATO-szövetségeseket és elriassza ellenfeleinket.

„Ez a ceremónia, és ami még fontosabb, a romániai, bulgáriai, magyarországi és szlovákiai bevetésünk az Egyesült Államok vaskalapos elkötelezettségét jelenti NATO-szövetségeseink iránt” – jelentette ki JP McGee vezérőrnagy, a 101. légideszant parancsnoka. „A 101. légideszant hadosztály visszatérése Európába valami jelentőset jelent számunkra.”
 
  • Tetszik
Reactions: Yoda
Mennyivel tökösebb lenne az amerikaiaktól ha a keménykedésüket közvetlenül a saját USA-Orosz határon (Bering szoros/Alaszka) mutatnák be. Felvonultathatnák az ejtőernyősöket, tengerészgyalogságot, rangereket, mindenkit. A határ közvetlen az orosszal. Támadás esetén lenne felvonulási tér, stb. Európa meg kimaradna. Ők meg nyugodtan intézhetnék szaros dolgaikat, hiszen ott a két ország egymás seggében.
(persze csak plátói gondolat)
 
Mennyivel tökösebb lenne az amerikaiaktól ha a keménykedésüket közvetlenül a saját USA-Orosz határon (Bering szoros/Alaszka) mutatnák be. Felvonultathatnák az ejtőernyősöket, tengerészgyalogságot, rangereket, mindenkit. A határ közvetlen az orosszal. Támadás esetén lenne felvonulási tér, stb. Európa meg kimaradna. Ők meg nyugodtan intézhetnék szaros dolgaikat, hiszen ott a két ország egymás seggében.
(persze csak plátói gondolat)
Áhh..az amcsi mindig is gyávaszar volt ahhoz,hogy férfiként küzdjön. Mindig sunnyogva, alattomosan,szart keverve,trükközve támad...vagy ha nem,akkor hozza a csicskáit,a NATO csipet-csapatot és indul a bullying.
 
Áhh..az amcsi mindig is gyávaszar volt ahhoz,hogy férfiként küzdjön. Mindig sunnyogva, alattomosan,szart keverve,trükközve támad...vagy ha nem,akkor hozza a csicskáit,a NATO csipet-csapatot és indul a bullying.
Ööö
1942.05 korall tengeri csata
1942.06.04-06 midway-i csata
1942.08.07-1943.02.02 guadalcanal-i csata
ezek megvannak?
Borítják durván a ön által terjeszteni akart hazugságot.
 
Csak, hogy bekerüljön ide egy kis háttéranyag is erről:

Ugyebár pont a keleti meg részben a déli államok tiltakozása hatására elutasították a kétsebességes EU tervet, de drága Viktorunk rendszeres vétózgatása egyszerűen elkerülhetetlenné teszi azt, hogy a második sebesség jöjjön fel, mint a talajvíz, gyakorlatilag a nagy ellenállással valószínűleg szűkebb körben de pont hogy be fog indulni a föderális állam, amit az azzal való ellenérzések miatt sosem fognak annak hívni, de gyakorlatilag már 2017 óta már egyfajta francia-német föderáció van Európa szívében - létrejött a francia-német integrációs hivatal. (integration office (Conseil franco-allemand de l’intégration - CFAI / Deutsch-Französische Integrationsrat - DFIR))
Szerintem is helyes
LETT VOLNA
a kétsebességes európai unió
/ami részben ma is így működik euró schengeni zóna stb./
szóval helyesebben a még inkább két sebességes európai unió a jelenlegihez képest.
Csak hát a németek...
Napjainkban tapasztalható hogy a 1900 as évek két nagy európai háborúját miért bukták el 100%ban és miért 50%ban a 3.at /kgst varsói szerződés n.d.k. összeomlása ugye/
A jelenlegihez képesti még két sebességesebb eu-t meg
LEHETETT VOLNA CSINÁLNI
a Juncker /Mogherini / Tusk bizottság alatt.
Nem e személyeken múlt hogy nem lett belőle semmi.

Milyen jól is éreznék magukat a magyarok e eu-ból kivülebbben ugye mondjuk kevésbé Brüsszellel inkább Kijivvel kommunikálva :D
Ezt akarták/akarják a magyar múltban és jelenleg is többségben lévő fideszes savazók :hadonaszos:
 
Ööö
1942.05 korall tengeri csata
1942.06.04-06 midway-i csata
1942.08.07-1943.02.02 guadalcanal-i csata
ezek megvannak?
Borítják durván a ön által terjeszteni akart hazugságot.
Ööö

Az egyetlen ország,ami atombombát használt a világon,az usa.

Az egyetlen ország,ami veszélyt jelent az emberiségre,a bolygón levő életre, az usa.
 
Neked tetszik az agymenesed? Mi vagy Te egy Kadar nyugger??
Senki nem hiszi el amit ír ! Bár jóslatai bejöttek eddig ! De amit az oroszok csinálnak fél éve ukránba az a világ poénja ! Ezek után hogy lenne már ereje másik 3 országra ? Úgy hogy már a raktából veszik elő a 90 években lezsírozott tankokat !
 
Senki nem hiszi el amit ír ! Bár jóslatai bejöttek eddig ! De amit az oroszok csinálnak fél éve ukránba az a világ poénja ! Ezek után hogy lenne már ereje másik 3 országra ? Úgy hogy már a raktából veszik elő a 90 években lezsírozott tankokat !
....mindezt ugy, hogy az egeszet elore lezsiroztak az USA-val. ...

Azert az igazsaghoz az is hozzatartozik, hogy a "Bagoly" velemenye sokat finomodott az orosz invazio kezdete ota....
 
Ki kell hajintani a yenkiket a kontinensről a csába,főleg az eu bizottságokból,eu-s országok kormányaiból.
Így van...

Az Amerika bent, Németország lent, Oroszország(Kelet ide tartozik már Kína és a törökök is!) kint helyett marha jó lenne végre a saját valós EU érdekek miatt egy Amerika kint, az EU (Németország - Franciaország - Olaszország vezetéssel, én ezt el tudnám fogadni ha nem Európa árulók vezetik!) fent, a kelettel meg pragmatikus elven szimbiózisban, know-how/High-tech oda vissza versenyképes nyersanyagért és energia horozóért, nagy beruházások, piacok és Kínánál a jövő...

Amíg az USA utánfutói vagyunk, tele amcsi hátterű NGO-k által fizetett, kitaníttatott és megvett/meghülyített kakukkfiókákkal/néha konkrétan ügynökökkel az EU-s meghatározó intézményekben, itt a fű se fog nőni számunkra!

Úgy szórakoznak velünk, mint a Matador a sebzett bikával! Marhára elegem van belőle, hogy az orrunknál fogva vezetnek!
 
Ööö
1942.05 korall tengeri csata
1942.06.04-06 midway-i csata
1942.08.07-1943.02.02 guadalcanal-i csata
ezek megvannak?
Borítják durván a ön által terjeszteni akart hazugságot.
Mester,ez eddig oké,de a II. VH óta nem igazán tündököltek,még nagyságrendekkel alárendelt ellenfelekkel szemben sem. Nézzük csak Koreát. Mennyi ideig rugdosták a jenkik seggét a vágott szemű törpék? A vége meg az lett,hogy ugyanott áll a határ,mint 1950-ben. Bár,ha Truman hallgat MacArthurra,és lepottyan az atom Pekingre,akkor most más lenne a leosztás. Egy Grenada,és Panama meg egyenesen nevetséges sztori volt.
 
Mester,ez eddig oké,de a II. VH óta nem igazán tündököltek,még nagyságrendekkel alárendelt ellenfelekkel szemben sem. Nézzük csak Koreát. Mennyi ideig rugdosták a jenkik seggét a vágott szemű törpék? A vége meg az lett,hogy ugyanott áll a határ,mint 1950-ben. Bár,ha Truman hallgat MacArthurra,és lepottyan az atom Pekingre,akkor most más lenne a leosztás. Egy Grenada,és Panama meg egyenesen nevetséges sztori volt.
Röviden mert ez más topik.
A USA a általam példaként hozott esetekben választhatott volna kevésbé kockázatos taktikákat is.
Az hogy beleálltak e szitukba amikor a nem voltak fölényben egyértelműen Nimitz személyiségének meg a jenki mentalitásnak köszönhető.
Koreában mintha védekeztek volna a északaik támadása ellen ami sikerült.
Kimék 3 év háború után megnyerték azt hogy /miközben a félsziget teljes hosszában hullámzottak a harcok/ hogy ugyanott voltak mint a agresszió előtt.
"brávó" :D
Talán a magyar elit szokott hasonló "elkúrásokat" csinálni...:p
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson
Röviden mert ez más topik.
A USA a általam példaként hozott esetekben választhatott volna kevésbé kockázatos taktikákat is.
Az hogy beleálltak e szitukba amikor a nem voltak fölényben egyértelműen Nimitz személyiségének meg a jenki mentalitásnak köszönhető.
Koreában mintha védekeztek volna a északaik támadása ellen ami sikerült.
Kimék 3 év háború után megnyerték azt hogy /miközben a félsziget teljes hosszában hullámzottak a harcok/ hogy ugyanott voltak mint a agresszió előtt.
"brávó" :D
Talán a magyar elit szokott hasonló "elkúrásokat" csinálni...:p
Mester,akkor most miről is beszél? A Yalu parján álltak a jenkik,és simán seggbe dörrentette őket sok százezer kínai. Mi lett a vége? szépen vissza szorultak oda,ahol most a demarkációs vonal. Micsoda sikeres védekezés 400 km visszafelé.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7