Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Már forduló előtt 2 hónappal el kell kezdeni nézni hol a legolcsóbb (netrisk), aztán rápróbálni a biztosító saját weboldalán (pl. Allianz-nál anno így nyertem 5000ft-ot).
Még ha ugyanott maradsz is érdemesebb újrakötni, mint hagyni hogy ők számolják ki, az is sok ezer ft-ot jelenthet.

Ja és kurva gyorsan kösd újra mert az a +60 nap csak türelmi időszak amíg büntetés terhe mellett (ha jól emlékszem 3500ft/nap) csúsztathatod a következő biztosítás befizetését (ha balesetezel ők kifizetik, de bőrt is lenyúzzák utána rólad).
Jelenleg az is meghaladja a színvonalukat ezeknak a balfaszoknak, hogy megállapítsanak egy határikdőt.
Forduló előtt 2 hónap a határidő, utána már nem köthetsz át.
Így még a határidő is bizonytalan lett, de mindenképpen 2 hónapon belül vagyok.
De egészen elképesztő az a színvonaltalanság, hogy lassan semmilyen cég /szerv nem képest még az ALAPFELADAIT sem rendesen ellátni.
Hogy a faszban van, hogy lassan az lesz a csoda, ha valamit nem basznak el..?
 
Jelenleg az is meghaladja a színvonalukat ezeknak a balfaszoknak, hogy megállapítsanak egy határikdőt.

Így még a határidő is bizonytalan lett, de mindenképpen 2 hónapon belül vagyok.
De egészen elképesztő az a színvonaltalanság, hogy lassan semmilyen cég /szerv nem képest még az ALAPFELADAIT sem rendesen ellátni.
Hogy a faszban van, hogy lassan az lesz a csoda, ha valamit nem basznak el..?

Regisztrálj netrisk-re, köss egy szerződést a legolcsóbbal, aztán lesz ami lesz, ezen már kár idegeskedni (kötvényszámból is meg tudják állapítani mikor jár(t) le).
 
  • Tetszik
Reactions: BJani
Röpke 18 év vezetés után...
Tegnap elkezdett visítani indulás után ~40km-rel a fedélzeti rendszer, hogy bal hátsó kerékben elment a nyomás, 1.6 bar 2.35 helyett.
Pont benzinkúton állunk, rápumpál, ott 2 bar-t mutat.
2 faluval arrébb ellenőrzés, ott 2.5-öt mutat a jobb oldaliba, bal oldaliba 2.3...
Felpumpál, nem megyünk 30 km-t megint visít.
Na akkor kellene egy gumis. Vasárnap.
Mit ad Isten pont belefutunk egybe háznál ahol nyitva a műhely.
Hát ő vasárnap nem dolgozik, csak szerszámokat keres, nyugodtan tegyük meg a maradék 200km-t, szinte minden faluban van benzinkút...
Pótkereket természetesen nem adtak az autóhoz, csak vmi habos javítócuccot amivel első műhelyig lehetne menni.
Végül visszamentünk Békéscsabára, mert így nem lehet éjszakázni, reggelre felnin ülne az autó...

Telefonálgatás először kis maszek műhelyekbe, ha fel is veszi ő nem dolgozik.
Végül egy böhöm nagy műhely tulajdonosa(!) vállalta, hogy 1 órán belül átjön, menjünk nyugodtan oda.
Úgyhogy végül 30.000ft-ért, de be lett foltozva a gumi.

 
Röpke 18 év vezetés után...
Tegnap elkezdett visítani indulás után ~40km-rel a fedélzeti rendszer, hogy bal hátsó kerékben elment a nyomás, 1.6 bar 2.35 helyett.
Pont benzinkúton állunk, rápumpál, ott 2 bar-t mutat.
2 faluval arrébb ellenőrzés, ott 2.5-öt mutat a jobb oldaliba, bal oldaliba 2.3...
Felpumpál, nem megyünk 30 km-t megint visít.
Na akkor kellene egy gumis. Vasárnap.
Mit ad Isten pont belefutunk egybe háznál ahol nyitva a műhely.
Hát ő vasárnap nem dolgozik, csak szerszámokat keres, nyugodtan tegyük meg a maradék 200km-t, szinte minden faluban van benzinkút...
Pótkereket természetesen nem adtak az autóhoz, csak vmi habos javítócuccot amivel első műhelyig lehetne menni.
Végül visszamentünk Békéscsabára, mert így nem lehet éjszakázni, reggelre felnin ülne az autó...

Telefonálgatás először kis maszek műhelyekbe, ha fel is veszi ő nem dolgozik.
Végül egy böhöm nagy műhely tulajdonosa(!) vállalta, hogy 1 órán belül átjön, menjünk nyugodtan oda.
Úgyhogy végül 30.000ft-ért, de be lett foltozva a gumi.

Így lett nagy a műhelye! Lehajol a pénzért.
 
Annyi ilyen hír, már mindennapos hogy eltiltás alatt vezetnek.
Talán nem kellene hagyni ezt jobban elharapózni, fixen egy év, egy bíró három óra alatt letudná ezt az ügyet, nem kellene évekig focizni az ilyenen.
 
Annyi ilyen hír, már mindennapos hogy eltiltás alatt vezetnek.
Talán nem kellene hagyni ezt jobban elharapózni, fixen egy év, egy bíró három óra alatt letudná ezt az ügyet, nem kellene évekig focizni az ilyenen.
Egyszerubb lennenne agyonverni. Meg a vegen utodja is lesz ezeknek az abortuszmaradekoknak
 
Röpke 18 év vezetés után...
Tegnap elkezdett visítani indulás után ~40km-rel a fedélzeti rendszer, hogy bal hátsó kerékben elment a nyomás, 1.6 bar 2.35 helyett.
Pont benzinkúton állunk, rápumpál, ott 2 bar-t mutat.
2 faluval arrébb ellenőrzés, ott 2.5-öt mutat a jobb oldaliba, bal oldaliba 2.3...
Felpumpál, nem megyünk 30 km-t megint visít.
Na akkor kellene egy gumis. Vasárnap.
Mit ad Isten pont belefutunk egybe háznál ahol nyitva a műhely.
Hát ő vasárnap nem dolgozik, csak szerszámokat keres, nyugodtan tegyük meg a maradék 200km-t, szinte minden faluban van benzinkút...
Pótkereket természetesen nem adtak az autóhoz, csak vmi habos javítócuccot amivel első műhelyig lehetne menni.
Végül visszamentünk Békéscsabára, mert így nem lehet éjszakázni, reggelre felnin ülne az autó...

Telefonálgatás először kis maszek műhelyekbe, ha fel is veszi ő nem dolgozik.
Végül egy böhöm nagy műhely tulajdonosa(!) vállalta, hogy 1 órán belül átjön, menjünk nyugodtan oda.
Úgyhogy végül 30.000ft-ért, de be lett foltozva a gumi.

Nekem a harminc év alatt (hivatásosan) 3 defektem volt.
De az mind a három olyan volt, hogy a mai autókhoz adott vicc kompresszorral, meg habbal nem oldod meg.

1, Megállás után kézifék behúz, nyomás gumiból elszáll; szelepgumi elengedett. (Lada 2107)
2, Kivágta a gumi oldalfalát egy akácfa szár (kecskeméti repülőnapról parkolójából hazafele tartva még az erdősáv mellett félre kellett húzódni egy katonai teherautó miatt), vasárnap délután. (Albea)
3, Befordult a gumiba egy rugókengyel (Golf IV.)

Értékesítő: ...miért nem a Comfort szinttel rendeled; arányaiban jobban megéri felszereltségben, meg az már lágyhibrid, kisebb városi fogyasztással.
- Mert ahhoz már nem lehet rendelni vészpótkereket (plusz valami 50 kilóval lehet max. terhelni a lágyhibrid aksi miatt a csomagtér padlóját...), azok az extrák nem érdekelnek, de nem fogok vasárnap délután az ország "másik végén" ragadni, mert nincs egy nyomorult pótkerekem...
 
Egyszerubb lennenne agyonverni. Meg a vegen utodja is lesz ezeknek az abortuszmaradekoknak
Hát, jó eséllyel eltiltás még meg pénzbüntetés. A pénzbüntetés biztosan szíven fogja ütni ha a szülei fizetik, mert gyanús nekem hogy nem egy félhülye 19éves spórolta össze ezt az autót. Kivéve ha drogcsempész.
Miután a Tik-tok-on vagizik a cikk alapján hogy milyen jó amit csinál, már mehettek volna érte a fakabátok.
Nem értem én ezt a világot
 
Hát, jó eséllyel eltiltás még meg pénzbüntetés. A pénzbüntetés biztosan szíven fogja ütni ha a szülei fizetik, mert gyanús nekem hogy nem egy félhülye 19éves spórolta össze ezt az autót. Kivéve ha drogcsempész.
Miután a Tik-tok-on vagizik a cikk alapján hogy milyen jó amit csinál, már mehettek volna érte a fakabátok.
Nem értem én ezt a világot

20+ évnyi érzékenyítés a bíróságokon.
Tavaly már a MÁV-nál is elkezdték, mert az EU-s irányelvek szerint a pályavasúti dolgozók is kapcsolatba kerülnek az utasokkal (MÁV-Start-osoknál már régebb óta megy), ergó nekünk is kijárt évi minimum 4 óra érzékenyítő tréning.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo and hunter85
De akkor esetleg próbáljon meg római úton valaki bringával tekerni,

Ezzel én is meglepődve szembesültem. Igaz, reggel 6kor még kicsi a forgalom, de szemre sem elég széles a sávmaradvány.
 
  • Dühítő
Reactions: Veér Ispán
Ezzel én is meglepődve szembesültem. Igaz, reggel 6kor még kicsi a forgalom, de szemre sem elég széles a sávmaradvány.

Hátravinni agyonlőni.
Azt is aki kitalálta, de főleg azt aki aláírta.
 
Ha a KAMA3 buszt kezd gyártani...

G8Tr82ilgGk.jpg

X30gt3kBfrY.jpg


A Gazprom igényei szerint fejlesztette ki 32 (vagy 25+ csomagtér) utas szállítására kialakított, 4X4 meghajtásű buszát a KAMA3, amit jövőre kezdenek gyártani. A kinézete direkt hajaz a gyártó K5 típuscsaládjának teherautóira, annak fényszóróit, maszkját felhasználva. Meghajtása 290 le-s turbódízel; automata váltó. Mindezt a szériagyártásban levő КАМАЗ-43502 (4×4) alvázára építve, modernizált futóművel. Az új busz alapján lehetőség nyílik speciális változatok létrehozására is, úgymint: mobil laboratóriumok, tárgyalóirodák, orvosi rendelők, mérnöki központok, irányító központok.

Teljes cikk: https://sdelanounas.ru/blogs/148218/
 
Természetesen a KAMA3-nak nem csak ilyen terepes busza van, hanem más fajta, hagyományosabb -pl.: sűrített földgáz meghajtású- kiviteleket is gyárt.

"2022. május 19-én elektronikus aukciót tartottak a Kirovpassazhiravtotrans JSC által megrendelt 51 autóbusz szállítására, amelynek nyertese a KAMAZ PJSC hivatalos forgalmazója, a Bus Center Capital LLC. A szűk gyártási határidők és a szankciók hatálya alá tartozó import alkatrészek biztosításával kapcsolatos problémák ellenére a KAMAZ a városvezetéssel egyeztetett határidőn belül befejezte az autóbuszok leszállítását. Szintén figyelembe vették az ügyfél további kívánságát a kabin és a vezető ülés helyével elrendezésével kapcsolatban.

A NEFAZ-5299-40-57 egy nagy kapacitású, alacsonypadlós
városi autóbusz, sűrített földgázzal működő motorral. A busz automata sebességváltóval, független első felfüggesztéssel van felszerelve, amely sima utazást biztosít. A test külső héja új technológiával, kompozit anyagokból készül, mely teljes védelmet nyújt a korrózió ellen. Az utasok kényelmét egy tágas kabin széles tárolórésszel és kényelmes kapaszkodókkal szolgálja. Az autóbusz teljes mértékben megfelel az "Accessible Environment" programnak: mechanikus rámpa került beépítésre a mozgásukban korlátozott utasok utasterébe való akadálytalan bejutáshoz, speciális hely a tolószék rögzítésére, valamint kommunikációs gombok a vezetővel.

A Kirov buszai fehérek, és további lehetőségekkel vannak felszerelve, amelyek növelik az utasok kényelmét és biztonságát: elektronikus utastájékoztató rendszer, videó megfigyelés, videórögzítő, tachográf és légkondicionáló."


f_cm9zdGVjLnJ1L3VwbG9hZC9pYmxvY2svYmVlL3d6Z2VsZTFnMTZrNjBuMmJ4MWs3Y212MDN2eXFkcXZwLmpwZz9fX2lkPTE0ODIxMQ==.jpeg