Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Az alapprobléma hogy lakás kell, X+Y (meglévő és max. felvehető hitel) összeged van rá, a hitellehetőségeket (bevállalható havi törlesztőrészletet) is jelentősen belimitálják az elszállt kamatlábak. Hiába csinálsz excel táblát amiben beárazod az időt vagy pénzt, így aztán vagy jó vagy nem jó, de azt veszi meg amit tud, annyiért amennyi van. Havonta pár tízezerért a benyát kigazdálkodni meg könnyebb, mint 50-100 milliót egyben virítani. Az agglomerációba költözés mindig is egy anyagi viszonyok szülte kényszerhelyzet volt.



Ez reális de nem mérlegeli mindenki. És a piac ezt is beárazza, nem véletlen írtam, hogy a jó tömegközlekdéssel (értsd - meglévő vasút, hév stb. kapcsolat) lévő agglomerációban ugyanúgy elszállnak az árak (már jelenleg is), mint Pesten, így a nagy többségnek marad elérhető anyagi közelségben a többi, nem túl ideális hely.



Erősen túl vannak most árazva a gyenge lakások is, most tényleg jó eséllyel be fog zuhanni a gyengébb lakások ára is, mert a hitelkamatok elszálltak, az olcsó hitelből fakadó pénzbőség ideje elmúlt. Persze ez egyúttal azt is jelenti, hogy hiába lesz "olcsóbb", az is túl drága lesz.
Nem, akik agglomerációba költöznek nem annyira lakást mint inkább családi házat kerestek. Nekem is vannak ilyen ismerőseim, jellemzően az volt a szöveg hogy egy budapesti panel árából tud venni egy házat. Aztán mikor a kölke óvodás/iskolás lett akkor papíron egyből jelentkezett át a 11. kerületbe mert ott akart óvodát/iskolát a kölkének hogy tudjon ingázni, mert másképpen nem ért volna oda érte délután.
És akinek panelre volt pénze pár éve nyilván nem felújított/új építésű házat vett pár éve, most egyszerre száll el a közlekedési költsége és rezsije is, nyilván újra kell gondolnia mindent.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az normális, hogy már a videó megnézése előtt tudtam, hogy ez az alkotás tuti hétvégén készült?
Üres utakon Suzukis balesetezik amatőr módon, hát mikor máskor történhet ilyen?

ÓVAKODJ A SUZUKISTÓL!
Hétvégén különösen...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Azért ha valakinek elkerülné a figyelmét, a felvétel elején látszik, hogy a teherautós 37-ről gyorsít 50-re, még az 50-es tábla előtt. Ha valaki ismerős arra felé, vagy tudja geolokálni a helyet, megmondhatná, hogy az 50-es előtt mennyi a megengedett, de gyanítom minimum 70, de még a 90-et sem zárnám ki. Magyarán a teherautós gyök2vel megy, de legalább még kicsit gyorsít is, mialatt előzik.

És mielőtt a valaki azt hinné, hogy a Daciást a hülyeségéért mentegetem, az téved, és nem jól értelmezi a mondandóm.
 
Azért ha valakinek elkerülné a figyelmét, a felvétel elején látszik, hogy a teherautós 37-ről gyorsít 50-re, még az 50-es tábla előtt. Ha valaki ismerős arra felé, vagy tudja geolokálni a helyet, megmondhatná, hogy az 50-es előtt mennyi a megengedett, de gyanítom minimum 70, de még a 90-et sem zárnám ki. Magyarán a teherautós gyök2vel megy, de legalább még kicsit gyorsít is, mialatt előzik.

És mielőtt a valaki azt hinné, hogy a Daciást a hülyeségéért mentegetem, az téved, és nem jól értelmezi a mondandóm.
Domborzati viszonyok...
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
Megint egy vasúti szerencsétlenség..
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Én azt nem értem, hogy mi a nyüves istennyilát csinálnak a sofőrök. Annyi baleset van vasúti kereszteződésben, de minimálisan sem óvatosak? Én nem vagyok az a fazon, aki a kresz minden rendelkezését maximálisan betartja, de a vasúti átjáróban miért nem lehet egy kicsit lassítani és körülnézni? Aki meg a piroson átmegy, az meg nem normális.
 
Én azt nem értem, hogy mi a nyüves istennyilát csinálnak a sofőrök. Annyi baleset van vasúti kereszteződésben, de minimálisan sem óvatosak? Én nem vagyok az a fazon, aki a kresz minden rendelkezését maximálisan betartja, de a vasúti átjáróban miért nem lehet egy kicsit lassítani és körülnézni? Aki meg a piroson átmegy, az meg nem normális.
Én sem igazán értem.
Lehet alábecsülik ezeknek az egyébként tènyleg nem eszeveszett gyors Bzmot motorvonatok sebességét..
 
Én azt nem értem, hogy mi a nyüves istennyilát csinálnak a sofőrök. Annyi baleset van vasúti kereszteződésben, de minimálisan sem óvatosak? Én nem vagyok az a fazon, aki a kresz minden rendelkezését maximálisan betartja, de a vasúti átjáróban miért nem lehet egy kicsit lassítani és körülnézni? Aki meg a piroson átmegy, az meg nem normális.
Meg kéne nézni azt az átjárót és figyelembe venni minden körülményt, hogy nem akadt-e el a trágyaszállító nyerges átkelés közben pl. Nem tartom helyesnek otthonról fotelból ítélkezni.
 
Meg kéne nézni azt az átjárót és figyelembe venni minden körülményt, hogy nem akadt-e el a trágyaszállító nyerges átkelés közben pl. Nem tartom helyesnek otthonról fotelból ítélkezni.
Azért mostanában hetente egy jármű "elakad", és korábban nem volt ez ilyen gyakori érzésem szerint.

(hacsak nem tudtok jó adatforrást adni, nem fogok adatbányászni a megérzésem alátámasztandó, az NLP elég macera)
 
  • Tetszik
Reactions: Centquri prime
Meg kéne nézni azt az átjárót és figyelembe venni minden körülményt, hogy nem akadt-e el a trágyaszállító nyerges átkelés közben pl. Nem tartom helyesnek otthonról fotelból ítélkezni.
Ja, meg a zebrát se látják, meg amúgy a sebessegkorlátozásokat se veszik észre, meg a vasúti sorompókból is valami 800-1000et letörnek egy évben. De szerencsére ez se baj, mert mindegyik ilyen a terhes anyját viszi a sürgösségi sebészetre, mert hírtelen megfájdult az agyhelye. Vagy esetleg el kellene indulni a tisztítsuk meg a közéletet úton, aminek az első lépései között lehetne, hogy azok az oktatók akiknél a zseb nyílását kell észrevenni, és nem a táblákat, futhatnak egy kört a Budapest Keleti Miskolc Tiszai Budapest Nyugati IC mögött. És akkor lehet, az autósok is észrevennék a nagy sínen közlekedő dolgokat, amik fájnak, ha a szemedbe mennek.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
Ja, meg a zebrát se látják, meg amúgy a sebessegkorlátozásokat se veszik észre, meg a vasúti sorompókból is valami 800-1000et letörnek egy évben. De szerencsére ez se baj, mert mindegyik ilyen a terhes anyját viszi a sürgösségi sebészetre, mert hírtelen megfájdult az agyhelye. Vagy esetleg el kellene indulni a tisztítsuk meg a közéletet úton, aminek az első lépései között lehetne, hogy azok az oktatók akiknél a zseb nyílását kell észrevenni, és nem a táblákat, futhatnak egy kört a Budapest Keleti Miskolc Tiszai Budapest Nyugati IC mögött. És akkor lehet, az autósok is észrevennék a nagy sínen közlekedő dolgokat, amik fájnak, ha a szemedbe mennek.
Nem az oktatóknál van elsősorban a gond, meg a vizsgabiztosok genyóznak és lehúznak mondvacsinált dolgokkal is akár.

Cimbi most panaszolta, hogy elment valahova nagyonvidékre, idegen helyre, megállt több órára, majd elindult, véletlen rossz irányba az egyirányún, ahol bement, de nem elékezettt. Forgalom null, az út nagyon széles. Mit ad Isten a falu egyetlen egyirányújánál a bokorban ott várt már egy rendőrautó...

Traffiznak a Szentendrein, a részeg/hülye gyalog úgy csalinkázik keresztbe/hosszában az úton önveszélyesen, még csak rá se kiabálnak, nyugodtan végignézik a showt.

Eközben az úton az autók kb 10%-a félszemű, vagy túl fényes világítású (rossz táp elektronika, vagy homályos búrán távolságizás), vagy kiégett féklámpájú, törött lámpabúrás, stb. Afőúton/autópályán kivilágítatlanul mennek, csak a köcsög EUs menetfény van fent, amire azt hiszi a sok mazsola, hogy az a tompított (de nem, hátul nem világít, és amint kicsit is rosszabbak a látás viszonyonyoka szürke fosod nem fogom időben észrevenni esetleg).

A forgalmi rend iszonyanot a közelünkben egy kereszteződésben, a rendőrségtől kb 100m-re, van egy lámpa, és sárga sráfos terület, ahova turinból behajtanak a tolakodó faszok, és feltartják az egész kereszteződést ami bedugul, ettől ott sok az idegbeteg, és naponta van koccanás, kisebb baleset. Nem küldenek ki egy rendőrt kaszírozni egy kicsit és egyben nevelni a hülyéket.

A ház előtt a 30-as zónábana gyökerek 50+el mennek, 30-asban, többször jeleztük, leszarják. (van fekvőrendőr, amit valahogy úgy méreteztek, hogy az én autómnak nagyon rossz, de vannak olyan SUB típusok, amikkel 50-70 közt is átszáguldanak vele Dzsínóék amikor erre járnak...

Az ukrán "menekült" a Teslával szabálytalanul parkol a konditerem előtt (van szabad parkoló 5m-el odébb, de dominanciát kell szignálozzon a féreg, a járdára áll, láttam amikor beállt a parkolóhely mellé a járdára) rendszeresen, semmi következménye. Én 10 perce elfejtettem elindítani a parkoló appot, engem meg tudtak büntetni (oké, ezek közteresek). Ez kb 250m-re van a rendőr őrstől.

A közúti rendőrök ha ilyen alacsonyan függő gyümölcsökkel foglalkoznának, nem csak kiülnének a fűtött kocsiba traffipaxozni, és majd a számítógép küldi a csekket, az többet érni, mint az, hogy azok a faszok akik amúgy is csak szívóznak első sorban még genyóbbak legyenek a legitim vizsgázókkal szemben is. Csak ehhez dolgozni kéne. A vizsgaautók bekamerázása meg lehet közbeszerzés, úgyhogy előbb fog az megtörténni.
 
Afőúton/autópályán kivilágítatlanul mennek, csak a köcsög EUs menetfény van fent, amire azt hiszi a sok mazsola, hogy az a tompított (de nem, hátul nem világít, és amint kicsit is rosszabbak a látás viszonyonyoka szürke fosod nem fogom időben észrevenni esetleg).

Mondjuk ennek van a mucsaröcsögei alváltozata, aki az új autón kiiktatja a menetfényt csak azért, hogy továbbra is ködlámpával közlekedhessen.
 
Ennyit ér ma az, hogy akár többször is levideóznak és eljárás alatt van.
Szar sem. Csinálja amit eddig is.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.