Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Mondjuk itt a Dusteres is hülye volt...
Plusz az ilyen címadástól megyek falra. Belecsattant persze, konkrétan megkockáztatom, hogy érdemi anyagi kár sem keletkezett vagy ha mégis azt lehet orvosolni némi polírral. Erre mondták még a klikbéjt korszak előtt hogy koccanás, a csattanás az az ha a fél hátulja nincs meg az érintettnek utána. Nem akarok ezzel senkit sem felmenteni, csak ez a csatorna is kezd a kurvulás útjára menni erősen
 
Plusz az ilyen címadástól megyek falra. Belecsattant persze, konkrétan megkockáztatom, hogy érdemi anyagi kár sem keletkezett vagy ha mégis azt lehet orvosolni némi polírral. Erre mondták még a klikbéjt korszak előtt hogy koccanás, a csattanás az az ha a fél hátulja nincs meg az érintettnek utána. Nem akarok ezzel senkit sem felmenteni, csak ez a csatorna is kezd a kurvulás útjára menni erősen

Már elnézést, de mindig is egy clickbait trágya volt, ami médiakapcsolatoknak hála nőtt azzá ami.
Már induláskor is el kellett fogadnod, hogy a feltöltött videó onnantól kezdve az ő tulajdonuk, a belőle származó bevételről lemondasz.
 
  • Tetszik
Reactions: BJani and nyugger
Már elnézést, de mindig is egy clickbait trágya volt, ami médiakapcsolatoknak hála nőtt azzá ami.
Már induláskor is el kellett fogadnod, hogy a feltöltött videó onnantól kezdve az ő tulajdonuk, a belőle származó bevételről lemondasz.
Clickbait, igen, és ez a videó szerintem se sok embernek éri el az ingerküszöbét. Ennek ellenére szerintem igen hasznos csatorna. Elég nagy a nézettsége, sok emberhez eljut. A fedélzeti kamerák magyarországi elterjedését is segíti, például én is részben ennek hatására vettem. A civil pofátlantanítás pedig kifejezetten közhasznú tevékenység. A reklámbevételeket nem sajnálom tőlük, az első pár másodpercet át lehet ugrani, engem nem zavar. Az meg, hogy a videóból származó bevétel az övéké, szerintem mindegy, mert ha ezeket a videókat mindenki a saját csatornájárara tölti fel jóval kisebb nézettséget és szinte biztosan 0 Ft bevételt eredményez. Jó, hogy legalább egy helyen vannak összegyűjtve.
 
  • Tetszik
Reactions: alali77
Az se képesség. Gyakorlatilag semmilyen képesség nem került még mindig hadrafogható rendszerként be 2018-tól. Még a Mi-24-esek sem, mert nincs rakétájuk. Lnyx protok, gyakorló 40 éves Leo2A4 alig lövedékkel, Leo2A7 majd, H145 fegyverzet infracsapda nélkül, Griff, nincs elég rakéta, NASAMS most olvasunk, és persze mindig lehet most éppen Ukrajnára fogni.. egy faszt. sok hibás döntés is van benne. És a reform két éve csúszik már, mert nincs pénz rá és a helyi rezsimnek már más a fontos (nem kommunikációbna) lásd: Vodafone, Reptér és még nem írom le mi). Közben persze a full állami beszerzés áll nem csak a fegyverzeti, Nincsenek pld. a beígért és leszerződött személyvonatok, motorvonatok, mozdonyok, Állami beruházások állnak építőipari fronton stb. Az aksigyárakból hazánknak semmi haszna nem lesz stb. Ami még megy az 1000 éves projekt a kinai vasút (mármint a megtérülés egyenértékű Árpád vezér bejövetelével).
Ez kicsit barokkos túlzásra sikerült, szerintem. Előre is bocsánat az off-ért.

A leszerződött személyvonatok mindegyike beért pl. A KISS volt az utolsó, beért az összes .


Mozdonybeszerzés szintén lezárult, 115 db Vectront vett végül a MÁV 90+25 bontásban.

A szállításnál érdemes kalkulálni, hogy vasúti járműveknél minimum 12 hónapos volt a gyártási idő eredetileg is, ez 2021-2022-ben duplázódott kb. A fentiek alapján szerintem a 2022 áprilisban megrendelt mozdonyok közül az első adag talán idén november-december körül megérkezik...
 
Last edited by a moderator:
Ez kicsit barokkos túlzásra sikerült, szerintem. Előre is bocsánat az off-ért.

A leszerződött személyvonatok mindegyike beért pl. A KISS volt az utolsó, beért az összes .


Mozdonybeszerzés szintén lezárult, 115 db Vectront vett végül a MÁV 90+25 bontásban.

A szállításnál érdemes kalkulálni, hogy vasúti járműveknél minimum 12 hónapos volt a gyártási idő eredetileg is, ez 2021-2022-ben duplázódott kb. A fentiek alapján szerintem a 2022 áprilisban megrendelt mozdonyok közül az első adag talán idén november-december körül megérkezik...
A KISS-ek beérkeztek, de a IC+ folytatásáról nem tudunk semmit, vezérlőkocsija jövőre kész kéne legyen.A Vitézy féle railjet beszerzést lefújták, és a Vectronból 50 db lehívására van keret, de szerintem még nem hívták le(alapból két évig húzták a tendert),és nem ártana dízel motorvonatok beszerzése, de arról egyelőre szó sincs..
 
Last edited by a moderator:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
0e875e3e277b959e148d8a3eb7e1c748.jpg
TazioNuvolari.jpg
 
Mégis mit mondjak erre a szokásos kurvaanyázásomon és a döntéshozók intelligencia hányadosának szapulásán túl? Sok sikert önmagunk elásásában, mert a kínai áru szárazföldön továbbra is a RU-BY útvonalon fog tömegesen érkezni, mi meg építhetjük majd a ki tudja milyen és mekkora háború utáni Ukrajnába és csóró Moldovába a kihasználatlan folyosókat. Plusz nem ártana a térképre nézni, mert Ukrajna és a Távol-Kelet közt még mindig Oroszország van és nem egy légüres tér
 
Tegnap M6, Birmingham közelében.
Elképzelésem sincs, hogy hogyan lehetett egy ilyet összehozni, hogy kiszakadjon a motor :/
341183986_244444144736378_8423971054331173391_n.jpg
336910872_778574480454109_7746506826381260853_n.jpg

336732243_1893262311043597_4562127566670212772_n.jpg
336754646_879001286533753_8646786623474554843_n.jpg
337420866_977695710310630_9052025068256687147_n.jpg
 
Soron kívül felül felül kell vizsgálni statikailag a régebbi parkolóházakat, mert nem a 2-4 tonnás eSUV-okra méretezték őket...


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mégis mit mondjak erre a szokásos kurvaanyázásomon és a döntéshozók intelligencia hányadosának szapulásán túl? Sok sikert önmagunk elásásában, mert a kínai áru szárazföldön továbbra is a RU-BY útvonalon fog tömegesen érkezni, mi meg építhetjük majd a ki tudja milyen és mekkora háború utáni Ukrajnába és csóró Moldovába a kihasználatlan folyosókat. Plusz nem ártana a térképre nézni, mert Ukrajna és a Távol-Kelet közt még mindig Oroszország van és nem egy légüres tér
Kéne még ilyen 3méter nyomtávú vasút is. Remélem, nemsokára lefial a negyedik birodalom... :)

Elmondhatnám magamról, hogy tanúja voltam két unió összeomlásának is.
 
Mégis mit mondjak erre a szokásos kurvaanyázásomon és a döntéshozók intelligencia hányadosának szapulásán túl? Sok sikert önmagunk elásásában, mert a kínai áru szárazföldön továbbra is a RU-BY útvonalon fog tömegesen érkezni, mi meg építhetjük majd a ki tudja milyen és mekkora háború utáni Ukrajnába és csóró Moldovába a kihasználatlan folyosókat. Plusz nem ártana a térképre nézni, mert Ukrajna és a Távol-Kelet közt még mindig Oroszország van és nem egy légüres tér

7 éve volt egy ilyen projekt.
Üres szerelvény kiment szlovákokon át ukrajnába, Odesszában hajóra rakták-Grúzia-Azerbajdzsán-hajó-Kazahsztán-Kína.
Rakott szerelvény elindult vissza.
3TnmKhK.jpg



Fél év múlva megtalálták egy Isten háta mögötti kazah állomáson, "vámproblémák" voltak az áruval, de ha nagyon szeretnék a Transzszibériain feljuthat EU-ba.