Teljesen normális, a korszellemnek megfelelő, első generációs, zajcsillapító keverőszoknyát látod itt is.
Ilyen volt az első generációs turbofanokon is, amelyek a még egyáramú és brutálzajos J75-ösökkel egy időben jelentek meg, lásd Rolls-Royce Conway:
A BA 707-esén így nézett ki
Pont az amerikai Pratt&Whitney helyett használták. Nagyobb gazdaságosságot és tolóerőt, de kisebb zajszintet ígérve. Ez utóbbi a 0.33-as kétáramúság miatt nem teljesült. Olyannyira nem, hogy az RR Conway az angol B707-eseken és a Vickers VC-10-eseken a Concorde utánégetős, egyáramú Olympus 593-asai után az angol polgári repülés második leghangosabb hajtóművei voltak.
A konkurens P&W is csinált ekkortájt már turbofanokat, mégpedig pont az egyáramú J75-ösből (is), ez volt a JT3D:
Itt nem kellett keverőszoknya, mert a külső áram egyszerűen megkerülte a belsőt.