KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

348632608_215560807953504_6040316997733346460_n.jpg
 
Osztrákok
Fókuszban az L-39NG és a KC-390.


Mert ebben az országban többször változtattak a légierő tervein, és most az Eurofighter kiegészítésére kiképzőgépek vásárlását irányozzák elő. Az Eurofighter pilótáit jelenleg jelentős költségekkel kell külföldön kiképezni, mivel a hadseregnek nem volt más sugárhajtású repülőgépe a Saab-105-ös kivonása óta. A gyárban a héten tartott bemutatón a gyártók „a legjobb választásnak az osztrák fegyveres erők számára” méltatták készüléküket, és hangsúlyozták az alacsony üzemeltetési költségeket: ezek nagyjából annyiba kerültek, mint amennyibe kerül egy katonai propeller repülőgép üzemeltetése, jóval 10 000 euró alatt. óránként – és a gyakornok pilóták nagyon gyorsan válthattak az Eurofighterre.
5 osztrák gép fokuszban

brazil Embraer gyártó meg tudta mutatni, hogy egy Pandur és a torony berakható a csomagtérajtón keresztül. KC-390 négy percen belül. Ez a gép is lényegesen gyorsabb lenne, mint a Hercules (amelynek legújabb változatát, a C-130J-t a fegyveres erők is használhatnák) – Hörschingből Ankarába körülbelül három óra lenne. A két turbóventilátorral üzemeltetett gépekhez alacsony üzemeltetési költségeket és magas üzemkészültséget ígér az Embraer: Sok, a polgári felhasználásban bevált alkatrészt használnak itt - ami nagy megbízhatóságot jelent. És: az alkatrészek 60 százaléka már 40 európai beszállítótól származik, ami a helyi gazdaságot is segíti.

Itt is érdemes egy pillantást vetni Csehországra: ott a Honvédelmi Minisztérium is hasonló feltételt kapott - és a brazil Embraer gyártó meg tudta mutatni, hogy egy Pandur és a torony berakható a csomagtérajtón keresztül. KC-390 négy percen belül. Ez a gép is lényegesen gyorsabb lenne, mint a Hercules (amelynek legújabb változatát, a C-130J-t a fegyveres erők is használhatnák) – Hörschingből Ankarába körülbelül három óra lenne. A két turbóventilátorral üzemeltetett gépekhez alacsony üzemeltetési költségeket és magas üzemkészültséget ígér az Embraer: Sok, a polgári felhasználásban bevált alkatrészt használnak itt - ami nagy megbízhatóságot jelent. És: az alkatrészek 60 százaléka már 40 európai beszállítótól származik, ami a helyi gazdaságot is segíti.

Az Embraer KC-390-t jelenleg Portugáliában vezetik be, vásárlóként Magyarországot és Hollandiát is jegyzik, majd Csehország és Svédország következhet. És Ausztria? Ha gyorsan aláírják, az első gép már 2025-ben megérkezhet.
 
A szerződés egy Rheinmetall teljes repülési szimulátort tartalmaz; a flotta karbantartása; Elbit rendszerek elektronikus hadviselési csomagja és kapcsolódó támogatása; földi támogató berendezések; a V2500-E5 motor karbantartása; orvosi evakuációs (medevac) készlet; tűzoltó modul; levegő-levegő utántöltő rendszer; új infrastruktúra kiépítése; és a meglévő infrastruktúra felújítása – közölte a Nemzetvédelmi Minisztérium Janes .
 
5 osztrák gép fokuszban

brazil Embraer gyártó meg tudta mutatni, hogy egy Pandur és a torony berakható a csomagtérajtón keresztül. KC-390 négy percen belül. Ez a gép is lényegesen gyorsabb lenne, mint a Hercules (amelynek legújabb változatát, a C-130J-t a fegyveres erők is használhatnák) – Hörschingből Ankarába körülbelül három óra lenne. A két turbóventilátorral üzemeltetett gépekhez alacsony üzemeltetési költségeket és magas üzemkészültséget ígér az Embraer: Sok, a polgári felhasználásban bevált alkatrészt használnak itt - ami nagy megbízhatóságot jelent. És: az alkatrészek 60 százaléka már 40 európai beszállítótól származik, ami a helyi gazdaságot is segíti.

Itt is érdemes egy pillantást vetni Csehországra: ott a Honvédelmi Minisztérium is hasonló feltételt kapott - és a brazil Embraer gyártó meg tudta mutatni, hogy egy Pandur és a torony berakható a csomagtérajtón keresztül. KC-390 négy percen belül. Ez a gép is lényegesen gyorsabb lenne, mint a Hercules (amelynek legújabb változatát, a C-130J-t a fegyveres erők is használhatnák) – Hörschingből Ankarába körülbelül három óra lenne. A két turbóventilátorral üzemeltetett gépekhez alacsony üzemeltetési költségeket és magas üzemkészültséget ígér az Embraer: Sok, a polgári felhasználásban bevált alkatrészt használnak itt - ami nagy megbízhatóságot jelent. És: az alkatrészek 60 százaléka már 40 európai beszállítótól származik, ami a helyi gazdaságot is segíti.

Az Embraer KC-390-t jelenleg Portugáliában vezetik be, vásárlóként Magyarországot és Hollandiát is jegyzik, majd Csehország és Svédország következhet. És Ausztria? Ha gyorsan aláírják, az első gép már 2025-ben megérkezhet.
FYI ezt a panduros kepet beraktam a magyar Millennium témában, ahol azt pedzegetem, mi minden férhet majd bele.
 

Hungary’s lead aircraft was in late May poised to achieve its power-on milestone, with its delivery slated for the first quarter of 2024.


Speaking to FlightGlobal on 25 May at subsidiary OGMA’s Alverca site near Lisbon, Portugal – where major structures of the C-390, including its main fuselage side panels are manufactured – Embraer chief executive Francisco Gomes Neto revealed that the company has active campaigns with at least eight countries, including European NATO members.

Those countries understood to be interested in the airlifter include alliance members Hungary and Romania, pending addition Sweden, and neutral Austria, which needs four or five aircraft to replace its aged Lockheed Martin C-130Ks.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75 and SilvioD
Kivancsi leszek, lesz-e hir a magyar gep power-on alkalmaval; ez peldaul remek apropo lenne DJ Bobonak is megint eloadni a szokasos slagermixet, mi meg kapnank nemi videot. :)
 
  • Tetszik
Reactions: borisz

"The new KC-390 flight simulator will meet the demand of current and future customers for basic and advanced pilot training, thus contributing to the safe and effective operation of the aircraft. Brazil, Portugal, and Hungary will be the first countries to use this equipment, which allows the safe practice of maneuvers and emergency procedures, as well as other adverse flight conditions, with reduced costs and without risks to the operation."
Mike Schmidt, CEO of Rheinmetall Aviation Services and Head of Dimension Air, added,

"Rheinmetall is proud to have been selected as the preferred partner of Embraer for the KC-390 transport aircraft training devices. This KC-390 flight simulator will be the first of many training devices to support the safe and effective education and training of future KC-390 transport aircraft operators worldwide."
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Akinek nem lenne turelme megkeresni, a 20. perc korul kezdodik a Millenium: