Feldobnám a kérdést, bár már Huszár kifejtette a véleményét, mennyire lenne logikus egy ilyen gép? Légi utántöltéssel gyakorlatilag végtelen járőrözési idő, ráadásul típuson belül megoldva. De a fő kérdés, hogy mennyire lehet kihasználni a jóval nagyobb belteret? Mert első ránézésre nekem csak akkor tűnik kicsit is indokoltnak, ha több munkaállomást akarunk telepíteni vagy olyan plusz berendezéseket, amik helyigénye (vagy akár súlya) indokolná.
De még így is pusztán 2-5 plusz laptop nem indokolná szerintem sem, hogy annyival több anyagot öntsenek egy gépbe, amit eredetileg teherszállítónak terveztek. Szóval első gondolatom nekem is az volt, mint Huszárnak, hogy bár csábító az, hogy valakinek közös platformon legyen a fuvarozó és az AWACS flottája, de ha nem használja ki, akkor nem költségcsökkentő.