Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

No igen, kicsi turbó motorral nem veszek használt autót, ezt ideái is tudtam.
De akkor ha szeretnék egy kombit venni 5 millió körül, 110 lóerőnél erősebbet, digit klimával, ami elmegy nekem még öt-hat évet és százer kilométert akkor mit vegyek? Férjen be a csomagtartóba szétkapva két bringa, döntött üléssel egyben is férjenek be, ne legyen nagyon rossz vele az autópályán (tesónak volt Lodgy, nekem okés is lett volna szinte, ha nem olyan az autópályán vezetni mint valami régi amerikai filmen a folyamatos kormánytekergetés, ilyet csak az F Astrám csinált jó sok éve, 470e kilométeres futás után).
Nagyon nagy igényeim nincsenek, most egy Fiat Tipom van, de az szedán és nagyon gyenge, különben jó lenne, nekem nem kell jobb, igénytelen paraszt vagyok.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and enzo
No igen, kicsi turbó motorral nem veszek használt autót, ezt ideái is tudtam.
De akkor ha szeretnék egy kombit venni 5 millió körül, 110 lóerőnél erősebbet, digit klimával, ami elmegy nekem még öt-hat évet és százer kilométert akkor mit vegyek? Férjen be a csomagtartóba szétkapva két bringa, döntött üléssel egyben is férjenek be, ne legyen nagyon rossz vele az autópályán (tesónak volt Lodgy, nekem okés is lett volna szinte, ha nem olyan az autópályán vezetni mint valami régi amerikai filmen a folyamatos kormánytekergetés, ilyet csak az F Astrám csinált jó sok éve, 470e kilométeres futás után).
Nagyon nagy igényeim nincsenek, most egy Fiat Tipom van, de az szedán és nagyon gyenge, különben jó lenne, nekem nem kell jobb, igénytelen paraszt vagyok.

Szürkeimport 5 ajtós Honda Civic 2 literes szívóval?
 
No igen, kicsi turbó motorral nem veszek használt autót, ezt ideái is tudtam.
De akkor ha szeretnék egy kombit venni 5 millió körül, 110 lóerőnél erősebbet, digit klimával, ami elmegy nekem még öt-hat évet és százer kilométert akkor mit vegyek? Férjen be a csomagtartóba szétkapva két bringa, döntött üléssel egyben is férjenek be, ne legyen nagyon rossz vele az autópályán (tesónak volt Lodgy, nekem okés is lett volna szinte, ha nem olyan az autópályán vezetni mint valami régi amerikai filmen a folyamatos kormánytekergetés, ilyet csak az F Astrám csinált jó sok éve, 470e kilométeres futás után).
Nagyon nagy igényeim nincsenek, most egy Fiat Tipom van, de az szedán és nagyon gyenge, különben jó lenne, nekem nem kell jobb, igénytelen paraszt vagyok.

V70 D5!
Mondjuk lehet nem kell rá 5 misit kiadnod... de lesz egy szuper autód.

(Nekem S60 D5 van, az ára a negyede volt a fentinek, 163 ló, 6.5L/100km (főleg város), kényelmes, biztonságos, megbízható, és autópályán elemében van a belső sávban is... Mi kell még?)
 
Nagyon nagy igényeim nincsenek, most egy Fiat Tipom van, de az szedán és nagyon gyenge, különben jó lenne, nekem nem kell jobb, igénytelen paraszt vagyok.
kb 1 évig lehetett értelmes motorral kombi Tipot kapni, most néztem miket árulnak, gyász. Kösz Prüsszel!

Amúgy a Megane kombi elég fasza, hiába van itt egy hibás motorszériásról is szó. (dízel!)
 
Szürkeimport 5 ajtós Honda Civic 2 literes szívóval?

Annyiért nem kap a 10-11genből. Ellenben 9gen Civicből már simán és az 5 ajtós is meg szívó is, még van benne Magic Seat is szóval a pakolással valószínűleg nem lesz gond.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

6,5-ért már teljesen fullos, 1,8-as motorral is van, ezalatt pedig biztosan talál @alali77 1,4-est is olcsóbban ami nem egy erőmű, de azért bőven el lehet vele menni.

Pl https://www.hasznaltauto.hu/szemely...2377#sid=f67a4275-974d-4539-ac22-800d1327dd0d

A motort meg ha nem tette eddig valaki gondosan tönkre akkor az unoka is használni fogja. Meg kell nézetni egy normális szervízzel (Bosch stb.)
 
No igen, kicsi turbó motorral nem veszek használt autót, ezt ideái is tudtam.
De akkor ha szeretnék egy kombit venni 5 millió körül, 110 lóerőnél erősebbet, digit klimával, ami elmegy nekem még öt-hat évet és százer kilométert akkor mit vegyek? Férjen be a csomagtartóba szétkapva két bringa, döntött üléssel egyben is férjenek be, ne legyen nagyon rossz vele az autópályán (tesónak volt Lodgy, nekem okés is lett volna szinte, ha nem olyan az autópályán vezetni mint valami régi amerikai filmen a folyamatos kormánytekergetés, ilyet csak az F Astrám csinált jó sok éve, 470e kilométeres futás után).
Nagyon nagy igényeim nincsenek, most egy Fiat Tipom van, de az szedán és nagyon gyenge, különben jó lenne, nekem nem kell jobb, igénytelen paraszt vagyok.
De akkor ha szeretnék egy kombit venni 5 millió körül, 110 lóerőnél erősebbet, digit klimával, ami elmegy nekem még öt-hat évet és százer kilométert akkor mit vegyek?

Mondanám, hogy levegőt, de félreértenéd.
Az a baj, hogy igazából nincs választék. Vannak tippek, nekem is van, pl. Hyundai I30 1.5 DPi-t. Klasszik szívócső befecskendezéses, ráadásul egy hengerhez kettő is van, már csak nem kotlik meg egy hengernél mind a kettő egyszerre!?
Bár ezek viszonylag újak. Igaz, a típus index fórumán többen is panaszkodtak a fura kuplung/váltóra.
Mondjuk a mai; kispórolt tömegű ezen alkatrészek más márkánál is tudnak diszharmonikusan viselkedni.
(Most megnéztem az árát használtan, hááát...6 millió használtan is...)

Mint már többször írtam, zsír új I30 1.0 DCT-t vettem.
(Automatát kellett vennem, mert a 32 évnyi hivatásos vezetés az én genetikámmal, a szinte kizárólag városi mikrobusz vezetéssel kihozta a csípőproblémákat, de olyannyira, hogy ha reggel a kézi váltós munkába járással kezdtem a napot, akkor már fél napot bicegtem. Amióta automata van, azóta ez a probléma szinte megszűnt.)

Használt autókat néztem első körben - úgy 4-5 éveseket - de alig voltak félmillióval olcsóbban, papíron mind 120000 kilométer alatt.
Euro6, direktbefecskendezés, turbó, duplakuplungos automata, stb. használtan!?
Hát kissé fáztam...

Egy haveromnak vettünk Nyíregyházán egy használt autó kereskedőnél 7 éves Ceedet. Szimpatikus és korrekt volt az úr. Elmondta, hogy 26 éve ott kereskedik, nyugodtan kérdezzük meg az egész várost róla, s megmutatta azt a kereskedést is németben a laptopon, ahonnan hozza (hozatja, már nem jár ki, ha nem muszáj) az autókat. S megmutatta az összes, készletén levő Ceed papírját is - mind onnan volt. Elmondta, hogy ki lehet menni magunktól, de hogy nem lesz olcsóbb összességében...
Amit kinéztünk autót, annak megmutatta, hol van ujjbegynyit felütve a küszöb. Egy hét múlva ki lesz javítva - fényképalbummal.
A tenyerébe csaptunk.
Még utána jól elbeszélgettünk egy fél órát autókról, autós múltakról, mentek a sztorizások ezerrel. (BMW-t, Mercit nem hoz, csak, ha van még rajta egy év gyári gari...)

Aztán már az átvételre nem mentem el, de megkértem a havert, hogy kérdezze meg tőle, hogy mennyiből állna meg nekem, ha hozatna egy 4-5 éves Ceed/I30 automatát?
  • A haverod vegyen új autót.
  • ?:eek:

Hát ki vagyok én, hogy egy nepperrel vitatkozzak?

Amúgy a teljes hitelösszege sem lett volna olcsóbb egy használtnak.

De amúgy a válaszában benne van a szomorú valóság: Ezek az Euro5-6-os motorok,a túl optimista olajcsere intervallumokkal (A Hyundai visszaállt az év/15000km, de ha kevesebb km, akkor fél éves(!) olajcserére), meg a lehet csak városi használattal egyszerűen időzített bombák.

...rendszeresen benézek dumálgatni a Dinitrollal dolgozó miskolci alváz/üregvédős műhelybe, ahol 0 kilométeresen megcsináltattam a kezelést (ez itt a reklám helye; amelyik a helyi Hyundai szalon udvarán használja a helységet), s ember:
Csudákat látni!

Úgy rohadnak a mai, akár csak alig 10 éves autók is a műanyag kerékjárati ívek alatt, hogy én azok mögé nézés nélkül nem is mernék venni használ autót - persze melyik tulaj engedi meg, hogy lebontogasd azokat!?:confused:

Képek 1605-ös hozzászólástól 1617-ig, ott ugyanis egy"L"-es rendszámú Corolla van:

Az a baj, hogy annyira elszálltak az árak, hogy én már nem is merek ezekből az újrahasznosított anyagokból gyártott, túlbonyolított autókból nemhogy használtat, de még újat sem ajánlani..
 
<részeg talján belerohan egy villamosmegállóba a körúton halálos balesetet okozva
<csökkentsük le a sebességhatárt mindenki mást jól megszopatva, mert kedves főpolgink egy autófóbiás retard és gYóShAjTáS


Kellett ez is mint szar a zsebbe vazzeg
 
<részeg talján belerohan egy villamosmegállóba a körúton halálos balesetet okozva
<csökkentsük le a sebességhatárt mindenki mást jól megszopatva, mert kedves főpolgink egy autófóbiás retard és gYóShAjTáS


Kellett ez is mint szar a zsebbe vazzeg

Ha autófóbiás lenne nem lenne tele a net videókkal, hogy csak egy-egy propagandavideózásra száll ki belőle. Egy tesze-tosza zoknibáb, nem több.

Önmagában a törekvés teljesen érthető, minden nagyon városból próbálják kiszorítani az autókat.

A megvalósítás ellenben teljesen neolibbant, logikailag értelmezhetetlen massza amivel egy általuk kiemelt hangos kisebbségnek próbálnak kedvezni.

Nekem is halt meg ismerősöm, mert diplomata autós fasz az autóktól elzárt villamossínen, ráadásul szembe a forgalommal 80-nal száguldott...
 
  • Szomorú
Reactions: BJani
<részeg talján belerohan egy villamosmegállóba a körúton halálos balesetet okozva
<csökkentsük le a sebességhatárt mindenki mást jól megszopatva, mert kedves főpolgink egy autófóbiás retard és gYóShAjTáS


Kellett ez is mint szar a zsebbe vazzeg
Nem védve a Karigerit, de ez tipikus társadalmi korszellem. Pár éve is felmerült már amikor egy jogsi nélküli gyerek elvitte apu kocsiját este furikázni, és a 70-es bekotőúton 100+ felett felcsavarodott egy oszlopra és szörnyethalt. A komment szekciókban meg az átlag idióták meg elkezdték verni a tam-tamot, hogy több traffipax, meg alacsonyabb megengedett sebesség. Az kutyát nem érdekelte, hogy ezektől függetlenül is megtortént volna a baj.
Történik valami, azonnal kell valamit cselekedni mert ezt kívánja a nép!
Vagyis èn ezt inkább amolyan "nyugger tempó" (bocs) mentalitásként azonosítom. A politikai vezetésnek meg csak az aktuális teccési index a fontos.
Ha autófóbiás lenne nem lenne tele a net videókkal, hogy csak egy-egy propagandavideózásra száll ki belőle. Egy tesze-tosza zoknibáb, nem több.

Önmagában a törekvés teljesen érthető, minden nagyon városból próbálják kiszorítani az autókat.

A megvalósítás ellenben teljesen neolibbant, logikailag értelmezhetetlen massza amivel egy általuk kiemelt hangos kisebbségnek próbálnak kedvezni.
Kedves @Ooorky, megértem, hogy egyszerű minden szarra ráhúzni ezt a libsi, neolibbant politikai jelzőt, de hidd el ennek semmi köze ehhez. Még ha akad is ellenzéki aki így identifikálja magát, attól még nem lessz az. Sőt ezek kurvára nem azok! Pont a túlszabályozás okán. Egy döntést nem kell politikai mázzal nyakonönteni, attól függetlenül is lehet jó, vagy szar! Ez igencsak látszik minden oldalon.
Bocsánat az OFF miatt! Csak néha felbasz, hogy ilyen jelentéstorzuláson átmegy ez a jobb sorsra érdemes fogalom.
 
Csak úgy. Mert menőő
1987-88-COLNAGO-Master-Crono-Del-Tongo-Teamluxury-vintage-time-trial-bike-3-scaled.jpg
1987-88-COLNAGO-Master-Crono-Del-Tongo-Teamluxury-vintage-time-trial-bike-2.jpg
1987-88-COLNAGO-Master-Crono-Del-Tongo-Teamluxury-vintage-time-trial-bike-6.jpg
 
  • Imádom
Reactions: Kim Philby
No igen, kicsi turbó motorral nem veszek használt autót, ezt ideái is tudtam.
De akkor ha szeretnék egy kombit venni 5 millió körül, 110 lóerőnél erősebbet, digit klimával, ami elmegy nekem még öt-hat évet és százer kilométert akkor mit vegyek? Férjen be a csomagtartóba szétkapva két bringa, döntött üléssel egyben is férjenek be, ne legyen nagyon rossz vele az autópályán (tesónak volt Lodgy, nekem okés is lett volna szinte, ha nem olyan az autópályán vezetni mint valami régi amerikai filmen a folyamatos kormánytekergetés, ilyet csak az F Astrám csinált jó sok éve, 470e kilométeres futás után).
Nagyon nagy igényeim nincsenek, most egy Fiat Tipom van, de az szedán és nagyon gyenge, különben jó lenne, nekem nem kell jobb, igénytelen paraszt vagyok.

Nekem van egy kombim elado, 100-nal tobb lo, digit klima van es elmegy meg par evet. Bukni semmit nem tudsz rajta, evente 3-500ezret megy mar felfele az ara. Igen jo paripa :)
 
Orosz kamion expó.

Mercedes-Benz? Nem, nem, nem, mi szankciózunk.
Ez Biben!

Man? Nem, nem, nem, mi szankciózunk.
Ez Sitrak!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Száz éve szűnt meg az első Magyar villamosautó gyár (VIA).


via.jpg
 
Hát ez a festés szépen fogalmazva megosztó, a kormányra meg mint ha egy locsolótömlőt húztak volna. E nélkül tényleg egy szép gép lenne.
Háát, valszeg az utóbbi évek LMBTQ nyomulása miatt, de szerintem ez már inkább Buzis kicsit!
Bocs! Biztos klassz bringa!
A '80-as évek végén /87-88/ ez nagyon ott volt azért.
Ma meg 6M+ Ft
A design meg így autentikus:
Del Tongo Colnago is one of the most successful Italian teams and was active from 1982 – 1991. They had many very famous riders on board like G.Saronni, Van Calster, D.Thurau, G.Baronchelli, M.Cipollini, M.Fondriest, F.Ballerini… In 1987 and 1988 the entire team was racing on Colnago Master bikes with Campagnolo C Record groupsets.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
A '80-as évek végén /87-88/ ez nagyon ott volt azért.
Ma meg 6M+ Ft
A design meg így autentikus:
Del Tongo Colnago is one of the most successful Italian teams and was active from 1982 – 1991. They had many very famous riders on board like G.Saronni, Van Calster, D.Thurau, G.Baronchelli, M.Cipollini, M.Fondriest, F.Ballerini… In 1987 and 1988 the entire team was racing on Colnago Master bikes with Campagnolo C Record groupsets.
És te hány kilométert tettek meg az új szerzeménnyel?
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
És te hány kilométert tettek meg az új szerzeménnyel?
Kemény 12-t :D
Pénteken elvitt dolgozni.
Továbbra is fura, a mínusz 3-4cm -től próbálok egyelőre elvonatkoztatni.
Ami kurva jó, hogy nem érzem azt, hogy még a bringát is 'cipelnem' kell magammal,
tényleg alig van súlya. Nem hülyeség ez a karbon... bár tény, hogy időfutam geó az
egyáltalán nem túrapozíció. Még a többi országúti bringáshoz képest se.
Kedden megyünk egy Bp-Velence vagy Kisoroszi-t. Majd akkor kiderül hogyan bírja, meg a seggem és derekam :D
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby