Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Az a bajom ezzel, hogy kb 5 évente csinálnak ilyen hangzatos terveket, aztán amikor jönne a megvalósítás akkor elkaszálják az egészet aztán jön egy új vezérigazgató aki szintén csináltat egy ilyen tervet aztán abból se lesz semmi...

aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzlhMDk5YzE5NGZiOTQ4Mzc5YmM1NDkxOTJlYTUwNmJh.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Így van.
Ettől még a KRESZ vonatkozó előírásai betartandók.
Amúgy van benne érdekes, amit én sem tudtam.
Pl, hogy már rég nem az van a KRESZ-ben, hogy bicóval a jobb padka mellett kell tekernem.
Érdemes végignézni, nem hosszú.
amennyit én tekerek itt a faluban az mindegy :) De soha nem értettem hogy a bringások mért akarják megöletni magukat .... Én megadom nekik is az elsőbbséget azzal nincs baj de 10 ből 7 úgy érzem soha nem hallot elsőbbségről...
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
amennyit én tekerek itt a faluban az mindegy :) De soha nem értettem hogy a bringások mért akarják megöletni magukat .... Én megadom nekik is az elsőbbséget azzal nincs baj de 10 ből 7 úgy érzem soha nem hallot elsőbbségről...
Viszont ha találkozol kocsiban bringással, akkor sem árt tudni ezeket :D
Ezt én is így érzem, be is ugatok mindegyiknek aki átmegy pl a piroson.
De a jobbkezet sem sokan adják meg - autós sem.
Arról meg nem is beszélve, hogy hányan nyomkodják még mindig a kib@szott telefont vezetés közben...
Bár olyan is volt, hogy 'hétvégi' bringás nyomkodta tekerés közben és jött át velem szembe a sávomba bringaúton.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ezt én is így érzem, be is ugatok mindegyiknek aki átmegy pl a piroson
Pont a hétvégén találkoztam nem az első olyan kollégával, aki konkrétan pirosnál lement 2 méterig a járdára, majd onnan rátekert a zebrára, majd onnan tovább az úton, mintha semmi sem történt volna. Néztem is, hogy izé ez már next level
 
Pont a hétvégén találkoztam nem az első olyan kollégával, aki konkrétan pirosnál lement 2 méterig a járdára, majd onnan rátekert a zebrára, majd onnan tovább az úton, mintha semmi sem történt volna. Néztem is, hogy izé ez már next level
Ha tolta a zebra részen, akkor még szabályos is kb :D
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Ez lesz abból, ha a közlekedésben résztvevők egy részéneknek mindent megengedünk, a többinek meg vigyázni kell az idiótákra, mert őket fogják megdorgálni, nem az idiótát.
 
Aki idióta lemming, az az autóban, bringán, rolleren, gyalog is.
Az autósnak talán annyival nagyobb a felelőssége, hogy ő elvileg tisztában is kell
legyen a szabályokkal, amiket ezek szerint akkor ugyebár tudatosan áthág.

Az megint más kérdés, hogy úgy meg ne közlekedjünk már, hogy fogalmatlanok vagyunk
teljesen a közlekedéshez. Már csak a saját érdekünkből sem.
 
Porsche 2030-ig 80 százalékban delejesíteni akarja az eladásait és a belső égésű modellek közül egyedül a 911-et akarja megtartani amíg lehet. Egyúttal mint kiderült az e-üzemanyagok esetében azok használatát inkább a repülésben és nehéz járműveknél képzelik el
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby