Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Az már nem biztos, hogy mindenben rajtuk fog múlni. Igen tág tere van az önkormányzatoknak.

Az a tág tér is annyit segített a 18.kerületes minden utas utáni adó beszedésében. Jah, mégse....

Megveszik, hoznak rá valami spéci státuszt, aztán a kerületek max integethetnek a repülőknek.

Amúgy meg szánalmas az összes reptér körüli sírás, vicces az, amikor az egy éve odaköltözött, olcsóbban megvett lakásból megy a hiszti, hogy hát kéremszépen zajos... 70 éve ott a reptér.
De a kerületek is hibásak, kb már a kerítésig házak vannak, minek adtak ki engedélyeket arra?
 
De minek odaa reptér? Van.

Az a tág tér is annyit segített a 18.kerületes minden utas utáni adó beszedésében. Jah, mégse....

Megveszik, hoznak rá valami spéci státuszt, aztán a kerületek max integethetnek a repülőknek.

Amúgy meg szánalmas az összes reptér körüli sírás, vicces az, amikor az egy éve odaköltözött, olcsóbban megvett lakásból megy a hiszti, hogy hát kéremszépen zajos... 70 éve ott a reptér.
De a kerületek is hibásak, kb már a kerítésig házak vannak, minek adtak ki engedélyeket arra?
Igen, csak a politika nem az igazságról és méltányosságról, hanem a számító aljasságról szól.
 


Vajon mi lehet az a misztikus szervezet...
Amelyiknek nem túl éles eszű tagjai bojkottáltak már kórházba vezető utat és Formula-E bajnokságot is...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

EU: Fel kell lépnünk a tisztességtelen kínai vállalatokkal szemben, akik otthon pontosan ugyanolyan állami támogatásokat (K+F pályázatok, adókedvezmények, állami megrendelések, államopolgári ösztönzők), mint amit mi is adunk a saját cégeinknek.
Kína: Nem kaptok akksit.
EU: ……
 
A Kormány 1400/2023. (IX. 19.) Korm. határozata Magyarország projektjavaslatainak az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz 2023. évi CEF2 Katonai mobilitás harmadik pályázati kiírására történő benyújtásáról

  • Szolnok állomás átjárhatóságának fejlesztése polgári és katonai kettős felhasználási követelményeknek megfelelően
  • Gubacsi vasúti híd a teherforgalom elvárásainak megfelelő átépítése a Csepeli Szabadkikötő és a logisztikai terminálok kiszolgálására
  • Kelet-magyarországi TEN-T vasútállomások alkalmassá tétele polgári és katonai kettős felhasználásra
  • Tatán vasúti rakodó létesítésének előkészítése
  • A NATO védelmi terve végrehajtásának érdekében közúti hidak teherbírásának növelése
Végre meg csinaljak azt a rohadt Gubacsihidat :eek:
 
A Kormány 1400/2023. (IX. 19.) Korm. határozata Magyarország projektjavaslatainak az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz 2023. évi CEF2 Katonai mobilitás harmadik pályázati kiírására történő benyújtásáról

  • Szolnok állomás átjárhatóságának fejlesztése polgári és katonai kettős felhasználási követelményeknek megfelelően
  • Gubacsi vasúti híd a teherforgalom elvárásainak megfelelő átépítése a Csepeli Szabadkikötő és a logisztikai terminálok kiszolgálására
  • Kelet-magyarországi TEN-T vasútállomások alkalmassá tétele polgári és katonai kettős felhasználásra
  • Tatán vasúti rakodó létesítésének előkészítése
  • A NATO védelmi terve végrehajtásának érdekében közúti hidak teherbírásának növelése

Végre meg csinaljak azt a rohadt Gubacsihidat :eek:
Minek örülsz ennek kapcsán?
Csepel élhetetlenné vált az irgalmatlanul megnüvekedett teherforgalom miatt. A Csepel-sziget nagy részének a teljes forgalmát viseli a Rákóczi Ferenc út. Minden reggel és délután az egész térség ott araszol a dugóban. Már a civil forgalom is túl sok lenne ennek az útnak (2x1sáv egy M0 felhajtóval súlyosbítva). Azonban erre még rászervezték az konténer terminált is.
Volt tervben, hogy megépítik a gerincutat, ami jelentősen csökkentette volna a Rákóczi forgalmát, de persze ez többször halasztva lett, miközben a terminál már üzemel.
Ha ennél is komolyabb vasúti forgalmat akarnak ráengedni az konténer terminálra, meg a szabadkikötőre, akkor az értelemszerűen növelni fogja a közúti kamion forgalmat. Márpedig a Gubacsi híd kapcsán a vasúti hídról van csupán szó.
És akkor még nem vettük azt az elb@szott körülményt, hogy mind a Szabadkikötőbe, mind a terminálba vezető vágányok szintben keresztezik Csepel kapujában a közutat, és a ki- és behaladó szerelvények miatt folyamatosan meg kell állítani 5-10 percre is a járműforgalmat.
Csak a terminálra naponta 4-6 szerelvén megy ki, és be! A Szabadkikötő rendezője meg olyan rövid, hogy gyakran amiatt is meg kell állítani a forgalmat, mert a hosszú szerelvények összekapcsolásakor van hogy a mozdony kihúzza a szerelvényt a kereszteződésbe, és azonnal tolja is vissza, hogy a másik vágányon álló szerelvényt rákapcsolják... Pffff. És ez mind a teljes nagy kereszteződést (Weisz Manfréd - Teller - Corvin) megfogja.
A szerelvényen minden konténert külön fognak hozni és vinni a kamionok. De van olyan is, hogy a megrakott traileres kamion mellet oda és vissza is mennek konténer nélkül is a trailerek. Szóval el lehet képzelni, hogy milyen extra forgalmat, és környezeti terhelést (kipufogó, zaj, és rezgés) generál ez az egész.
A Rákóczit ráadásul 5-6 éve újították fel, de olyan dúrván szétcsapta a kamionforgalom, hogy sürgős felújításra szorul. A rossz út miatt generálódik a zaj és a rezgés jelentős része. Ráadásul a kamionok a Rákóczin a késő esti és hajnali órákban is tolják, amikor a civil forgalom kisebb. Nem ritka a 70-nel tépő kamion olyankor.
Na azt el tudod képzelni, hogy mi lesz ott, ha még elkezdenek egy útfelújítást is?
Van több ismerősöm is, aki reggel a gyereket Halásztelekről viszi a Csillagtelepre, és a szokásos 10-15perces menetidő 50-60 percre módosul.
A kibővített Gubacsi vasúti kapacitása azt jelenti, hogy a helyzet csak romlani fog. A gerincútra most mondanak egy 2024-es kivitelezés indítást, de ez nem lesz egyszerű. Egy csomó telket ki kell még sajátítani ahhoz, hogy az egész megvalósuljon. Ráadásul az út részben az ártéren, gáton fog haladni, amit komolyan meg kell erősíteni, ahhoz, hogy elbírja azt a teherforgalmat, amit oda szánnak.
Szóval én biztosan nem engednék további vasúti kapacitásokat a Gubacsin megvalósulni, amíg kész nincs rendesen a gerinc út.
 
Minek örülsz ennek kapcsán?
Csepel élhetetlenné vált az irgalmatlanul megnüvekedett teherforgalom miatt. A Csepel-sziget nagy részének a teljes forgalmát viseli a Rákóczi Ferenc út. Minden reggel és délután az egész térség ott araszol a dugóban. Már a civil forgalom is túl sok lenne ennek az útnak (2x1sáv egy M0 felhajtóval súlyosbítva). Azonban erre még rászervezték az konténer terminált is.
Volt tervben, hogy megépítik a gerincutat, ami jelentősen csökkentette volna a Rákóczi forgalmát, de persze ez többször halasztva lett, miközben a terminál már üzemel.
Ha ennél is komolyabb vasúti forgalmat akarnak ráengedni az konténer terminálra, meg a szabadkikötőre, akkor az értelemszerűen növelni fogja a közúti kamion forgalmat. Márpedig a Gubacsi híd kapcsán a vasúti hídról van csupán szó.
És akkor még nem vettük azt az elb@szott körülményt, hogy mind a Szabadkikötőbe, mind a terminálba vezető vágányok szintben keresztezik Csepel kapujában a közutat, és a ki- és behaladó szerelvények miatt folyamatosan meg kell állítani 5-10 percre is a járműforgalmat.
Csak a terminálra naponta 4-6 szerelvén megy ki, és be! A Szabadkikötő rendezője meg olyan rövid, hogy gyakran amiatt is meg kell állítani a forgalmat, mert a hosszú szerelvények összekapcsolásakor van hogy a mozdony kihúzza a szerelvényt a kereszteződésbe, és azonnal tolja is vissza, hogy a másik vágányon álló szerelvényt rákapcsolják... Pffff. És ez mind a teljes nagy kereszteződést (Weisz Manfréd - Teller - Corvin) megfogja.
A szerelvényen minden konténert külön fognak hozni és vinni a kamionok. De van olyan is, hogy a megrakott traileres kamion mellet oda és vissza is mennek konténer nélkül is a trailerek. Szóval el lehet képzelni, hogy milyen extra forgalmat, és környezeti terhelést (kipufogó, zaj, és rezgés) generál ez az egész.
A Rákóczit ráadásul 5-6 éve újították fel, de olyan dúrván szétcsapta a kamionforgalom, hogy sürgős felújításra szorul. A rossz út miatt generálódik a zaj és a rezgés jelentős része. Ráadásul a kamionok a Rákóczin a késő esti és hajnali órákban is tolják, amikor a civil forgalom kisebb. Nem ritka a 70-nel tépő kamion olyankor.
Na azt el tudod képzelni, hogy mi lesz ott, ha még elkezdenek egy útfelújítást is?
Van több ismerősöm is, aki reggel a gyereket Halásztelekről viszi a Csillagtelepre, és a szokásos 10-15perces menetidő 50-60 percre módosul.
A kibővített Gubacsi vasúti kapacitása azt jelenti, hogy a helyzet csak romlani fog. A gerincútra most mondanak egy 2024-es kivitelezés indítást, de ez nem lesz egyszerű. Egy csomó telket ki kell még sajátítani ahhoz, hogy az egész megvalósuljon. Ráadásul az út részben az ártéren, gáton fog haladni, amit komolyan meg kell erősíteni, ahhoz, hogy elbírja azt a teherforgalmat, amit oda szánnak.
Szóval én biztosan nem engednék további vasúti kapacitásokat a Gubacsin megvalósulni, amíg kész nincs rendesen a gerinc út.
Minden amit le írtál igaz és ez csak a jéghegy csúcsa lesz ez meg rosszabb is majd lehet állni az áthaladó vonat miatt 20-30percet Jovohettol :cool:
 
Minden amit le írtál igaz és ez csak a jéghegy csúcsa lesz ez meg rosszabb is majd lehet állni az áthaladó vonat miatt 20-30percet Jovohettol :cool:
Azért nem dühítőt reagáltam erre, mert engem már közvetlenül nem érint. De maga helyzet elképesztően dühítő volt....
Különben mi lesz jövő héttől?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Downton Abbey csodálatos autói
/6.évad/
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal
Ugye azt amúgy tudjatok, hogy a Budapest Belgrád vasút teher forgalmi része itt fog majd vegzodni :oops:
Abban az esetben nem, ha a Csepel-sziget lakossága demonstratíve blokkolja a vonalat.
Nem lenne szerintem senkinek sem semmi baja, ha megoldanák alul-, felüljáróval a Teller Ede elején lévő kereszteződést, valamint megoldják a gerinc utat. De az biztos, hogy ott parasztgyalázat lesz, ha jelentősen növelik a mellékvonal forgalmát!
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby