Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Hernyó már van/volt
414006_Mez%C5%91k%C3%B6vesd.jpg
Az is igazi sikertörténet volt.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
-A Budapest–Tatabánya–Győr–Hegyeshalom (1-es) fővonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszának felújításának kezdetétől, szeptember 18-tól jelentősen módosul a vonatok menetrendje. Utasainknak a három hónaposra tervezett vágányzár október 26-ig tartó első ütemében is már hosszabb eljutási időre, rövidebb útvonalon közlekedő vonatokra és pótlóbuszos átszállásra kell számítaniuk.

-Hézagkiöntési munkák zajlanak az M1-es autópálya Hegyeshalom felé tartó oldalán, Szárliget térségében. A 45-ös km-nél a külső sávot lezárták, pár km-es a torlódás.

-Az 1-es főúton, Bicske és Tatabánya közötti szakaszon munkaidőben kaszálnak. A 38-as és az 52-es km között szakaszosan a fél útpályát lezárják.




Gratulálok.
 
Szvsz a full elektromosok, üa cellásoknak simán mehet a zöld.
De az ilyen kamuzó 'zöld' SUV-ok, bálna mercik és bmw-k stb-k fizessenek csak.
Nincsen igazad.
Most a 2,5-3 tonnás elektromos terepjáró szörnyek is zöld rendszámot kapnak. Ez így nem oké. Közben egy parkolóban nem férnek be egy helyre, a kis autók meg eltűntek a süllyesztőben. A 4 litert fogyasztó toyota hybrid meg nem kap zöld rendszámot.
Ez úgy lett baromság ahogy van. És a zöld rendszámmal csak a jobb módúakat támogatjuk, elejétől fogva. Aki tud venni 10+ milliós autót, az tudjon parkolási díjat is fizetni.
 
Képzeljétek mit találtam :D :D ...ez hatalmas poén volt!...K.rvajó! :D és úgy írják...hogy "Szenzáció" hogy 30 éves izraeli fostartályokat lízingelne (!) a MÁV! :D


Jaaj...ez jó volt! ...mert ugye ez csak egy vicc!!??
Ugye??? Egy borzasztóan rossz vicc?
Mármint nem írhatja az teljesen elfogulatlan origó, hogy ez a szégyenteljes, MÁV számára rémálom borzalmasan tragikusan szar vicc egy csodálatos szenzáció! Igaz??..IGAZ???
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Képzeljétek mit találtam :D :D ...ez hatalmas poén volt!...K.rvajó! :D és úgy írják...hogy "Szenzáció" hogy 30 éves izraeli fostartályokat lízingelne (!) a MÁV! :D


Jaaj...ez jó volt! ...mert ugye ez csak egy vicc!!??
Ugye??? Egy borzasztóan rossz vicc?
Mármint nem írhatja az teljesen elfogulatlan origó, hogy ez a szégyenteljes, MÁV számára rémálom borzalmasan tragikusan szar vicc egy csodálatos szenzáció! Igaz??..IGAZ???
Erőt mutat a MÁV!
A hanyatló nyugat meg meghunyaszkodik a sarokban! Sikeres ország, ok meg születnek! Imperialistak!
Szégyen a köbön.
 
 
Ha valakit érdekel:A Velence melletti buszbaleset 21 halottal egy 20 tonnás villamos járművel történt. Az akkumlátorok azonnal kigyulladtak és csak nagyon nehezen tudták eloltani.
Ezek a villanyos ketyerék halálcsapdaként viselkednek baleset esetén, mert nagyon nagy az esélye, hogy az akksi begyullad, amit nem lehet eloltani .
 

Na ebből mi lesz?

Semmi jó, beültette a bólogató jánosait a kirúgott emberek helyére, akarom mondani "a társaság élére új igazgatósági tagokat választottak", szerintem idővel kiprivatizálja a kevés nyereséges részt, elnézést "mintegy ötmilliárd dollárnyi külső tőkét vonna be a közösségi közlekedés átalakításába" és visszatérünk a gyurcsányi állapotokhoz.
Nem túl ismert, de akkoriban sok szakág ki lett szervezve kft-kbe, cimborákat kinevezve az élükre...
 

Na ebből mi lesz?
Nagy Bálint államtitkár: "Megemlítette, hogy új hidak és alagutak építését tervezik, ahogy hidrogénvonatok beszerzését is"

Na, ezekre nincsen szükség, ellenben új mozdonyra/motorvonatra van. De tényleg, hova kell új alagút a magyar vasúton? Pálya karbantartás és budi takarítás is kellene , de ez a hidrogén vonat? Fasznak, annak. Ha már valami, akkor akkus vonat pár helyre talán.

(Nyilván egy új Duna híd ami nem Budapesten van jó lenne, de az ha ma eldöntik akkor 20 év legalább, azt meg nem várja meg egy kormány sem, annyiban nem gondolkodnak)
 
Egy összeállítás itthonról:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Na ebből mi lesz?
Mint mindenhol a világon. Megszűnik a vasúti személyszállítás.
Ami marad az pár apró vonal, mivel magyarhonban élünk olyan áron, hogy egy budapest szentendre árából repjeggyel együtt kijön egy Budapest Moszkva Vlagyivosztok oda vissza.
 

Na ebből mi lesz?
Szokás szerint semmi. 72-ben kisiskolásként elvittek a budafoki tanácsházára - volt szép terepasztal, makett, stb... Mondták hogy 5 év múlva itt pedig metró lesz (hiszen azért épült itt egy csomó lakótelep mert nemsokára jön a metró:)) Fúrópajzs legközelebb akkor járt arrafelé amikor a szennyvíz miatt csináltak alagutat két sarokkal arrébb 2015-ben. Tízévente kitör az alagútépítési láz a Kelenföldi és a Nyugati pályaudvarok között - 100 éve kezdődött kb...Persze azon is tudunk bukni milliárdos tételben amit nem sikerül megcsinálni... A Lágymányosi híd azért csak kétsávos (95-ben adták át), mert nemsokára amúgy is lesz Galvani híd.. (Mostanában nem lesz). A 120 évre tervezett déli M0-ás hidat 20 év után javítani kellett (A Lánchídnál kicsit több idő - 44 év - telt el az első komolyabb felújitásig). A Déli körvasút projektet elmeszelték alighanem, az M0-ás viccnek inkább jó mint körgyűrűnek. Cserébe van Tram Train, ami csúcsidőben 20 percenkén 216 embert képes 2 perccel korábban elvinni Hódmezővásárhelyre Szegedről, meg persze pár felújított vonal amire valóban nagy szükség volt (esztergomi, stb) - ez utóbbit nem vitatom (persze a Lázár akkor éppen a politikai süllyesztőben volt) Mivel sansztalan számonkérni ezen a barmon 10 év múlva az ostoba szakmaiatlan ígéreteit - szerintem érdemes a helyén kezelni mindent amit a második minisztersége idején mondott... Az elsőt meg inkább jobb elfelejteni:) 10 évre ígérni bármit lehet, általában 3 év alatt megy a levesbe általában minden terv- néha azért mer pár civil a párnája 250m-es körzetében változást szimatol.. Tud valaki itt olyan projektet ami legalább 10 éves tervezést igényelt és a végén megvalósult? A KMBSZ beruházásait vegyük kivételnek pls:)
 
általában 3 év alatt megy a levesbe általában minden terv- néha azért mer pár civil a párnája 250m-es körzetében változást szimatol.
Azt azért el kell ismerni, hogy a vasút elég zajos valami. Nagyon felkapnám a vizet, ha valaki vágányt akarna fektetni a kert végébe. Azt sem élvezném, ha nappal 2-3xos vonatmennyiséget kéne hallgatni, miközben az éjszakai műszakot próbálnám valahogy kipihenni. Sajna pont a zajcsökkentésből spórolnák ki a pénzt először.
 
megjött az autó Bmw X5 50E hybrid....szkeptikus voltam a hatótávval kapcsolatban......tényleg tudja a (tisztán elektromos) 90 km-t még úgy is ,hogy nem tojásokon lépkedek.Nyilván nem 200-l megyek vele...arra ott van az M3-s.. :) :) :) .Ami érdekes ez az egy pedálos vezetés...kb50 km alatt megszoktam.Ha kell nagyon megy 495 LE...ha kell megjárom naponta szeged-makó oda visszát.....szóval jó kis autó.Szerencsés vagyok ,hogy ilyen autót vehettem...nem polgárpukkasztás miatt írtam csak ,hogy legyen ilyen is.