Az is igazi sikertörténet volt.Hernyó már van/volt
![]()
Az is igazi sikertörténet volt.Hernyó már van/volt
![]()
hehehehe
![]()
Szvsz a full elektromosok, üa cellásoknak simán mehet a zöld.Szerintem úgy ahogy van meg kellene szüntetni a zöld rendszámot, megvolt a beetetés, lassan úgyis jön az adóztatás.
Nincsen igazad.Szvsz a full elektromosok, üa cellásoknak simán mehet a zöld.
De az ilyen kamuzó 'zöld' SUV-ok, bálna mercik és bmw-k stb-k fizessenek csak.
...ez hatalmas poén volt!...K.rvajó!
és úgy írják...hogy "Szenzáció" hogy 30 éves izraeli fostartályokat lízingelne (!) a MÁV! 
Erőt mutat a MÁV!Képzeljétek mit találtam![]()
...ez hatalmas poén volt!...K.rvajó!
és úgy írják...hogy "Szenzáció" hogy 30 éves izraeli fostartályokat lízingelne (!) a MÁV!
![]()
Szenzáció: eddig sosem látott vonatok szállíthatják majd a magyar utasokat - ORIGO
Friss hírek Magyarországról és a nagyvilágból, sport, technika, szórakozás, tudomány, kultúra. Az ORIGO a legfrissebb hazai és nemzetközi hírekkel szolgál olvasói számára.www.origo.hu
Jaaj...ez jó volt! ...mert ugye ez csak egy vicc!!??
Ugye??? Egy borzasztóan rossz vicc?
Mármint nem írhatja az teljesen elfogulatlan origó, hogy ez a szégyenteljes, MÁV számára rémálom borzalmasan tragikusan szar vicc egy csodálatos szenzáció! Igaz??..IGAZ???
Ezek a villanyos ketyerék halálcsapdaként viselkednek baleset esetén, mert nagyon nagy az esélye, hogy az akksi begyullad, amit nem lehet eloltani .Ha valakit érdekel:A Velence melletti buszbaleset 21 halottal egy 20 tonnás villamos járművel történt. Az akkumlátorok azonnal kigyulladtak és csak nagyon nehezen tudták eloltani.
![]()
Lázár János minisztériuma új korszakot hirdetett meg: gyökeresen átalakul a MÁV és a Volán - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Na ebből mi lesz?
Nagy Bálint államtitkár: "Megemlítette, hogy új hidak és alagutak építését tervezik, ahogy hidrogénvonatok beszerzését is"![]()
Lázár János minisztériuma új korszakot hirdetett meg: gyökeresen átalakul a MÁV és a Volán - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Na ebből mi lesz?
Mint mindenhol a világon. Megszűnik a vasúti személyszállítás.![]()
Lázár János minisztériuma új korszakot hirdetett meg: gyökeresen átalakul a MÁV és a Volán - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Na ebből mi lesz?
Szokás szerint semmi. 72-ben kisiskolásként elvittek a budafoki tanácsházára - volt szép terepasztal, makett, stb... Mondták hogy 5 év múlva itt pedig metró lesz (hiszen azért épült itt egy csomó lakótelep mert nemsokára jön a metró![]()
Lázár János minisztériuma új korszakot hirdetett meg: gyökeresen átalakul a MÁV és a Volán - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Na ebből mi lesz?
) Fúrópajzs legközelebb akkor járt arrafelé amikor a szennyvíz miatt csináltak alagutat két sarokkal arrébb 2015-ben. Tízévente kitör az alagútépítési láz a Kelenföldi és a Nyugati pályaudvarok között - 100 éve kezdődött kb...Persze azon is tudunk bukni milliárdos tételben amit nem sikerül megcsinálni... A Lágymányosi híd azért csak kétsávos (95-ben adták át), mert nemsokára amúgy is lesz Galvani híd.. (Mostanában nem lesz). A 120 évre tervezett déli M0-ás hidat 20 év után javítani kellett (A Lánchídnál kicsit több idő - 44 év - telt el az első komolyabb felújitásig). A Déli körvasút projektet elmeszelték alighanem, az M0-ás viccnek inkább jó mint körgyűrűnek. Cserébe van Tram Train, ami csúcsidőben 20 percenkén 216 embert képes 2 perccel korábban elvinni Hódmezővásárhelyre Szegedről, meg persze pár felújított vonal amire valóban nagy szükség volt (esztergomi, stb) - ez utóbbit nem vitatom (persze a Lázár akkor éppen a politikai süllyesztőben volt) Mivel sansztalan számonkérni ezen a barmon 10 év múlva az ostoba szakmaiatlan ígéreteit - szerintem érdemes a helyén kezelni mindent amit a második minisztersége idején mondott... Az elsőt meg inkább jobb elfelejteni
10 évre ígérni bármit lehet, általában 3 év alatt megy a levesbe általában minden terv- néha azért mer pár civil a párnája 250m-es körzetében változást szimatol.. Tud valaki itt olyan projektet ami legalább 10 éves tervezést igényelt és a végén megvalósult? A KMBSZ beruházásait vegyük kivételnek pls
Azt azért el kell ismerni, hogy a vasút elég zajos valami. Nagyon felkapnám a vizet, ha valaki vágányt akarna fektetni a kert végébe. Azt sem élvezném, ha nappal 2-3xos vonatmennyiséget kéne hallgatni, miközben az éjszakai műszakot próbálnám valahogy kipihenni. Sajna pont a zajcsökkentésből spórolnák ki a pénzt először.általában 3 év alatt megy a levesbe általában minden terv- néha azért mer pár civil a párnája 250m-es körzetében változást szimatol.
.Ami érdekes ez az egy pedálos vezetés...kb50 km alatt megszoktam.Ha kell nagyon megy 495 LE...ha kell megjárom naponta szeged-makó oda visszát.....szóval jó kis autó.Szerencsés vagyok ,hogy ilyen autót vehettem...nem polgárpukkasztás miatt írtam csak ,hogy legyen ilyen is.Ezek a villanyos ketyerék halálcsapdaként viselkednek baleset esetén, mert nagyon nagy az esélye, hogy az akksi begyullad, amit nem lehet eloltani .
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..