[BIZTPOL] Jemen

Megfosztjuk őket az utánpótlás bármilyen lehetőségétől és a civil lakosságukat éhínségre ítéljük. E két tényező már rövid távon elgondolkodtatja majd őket, mi közük az izraeli-palesztin konfliktushoz. Ha meg nem, akkor a többit elintézik a drónok pár hónap alatt. Ez utóbbi esetben ugyanis a húszik olyan kiszámíthatatlan tényező, amivel végezni kell, vagy legalább is komoly ritkítást végezni a soraikban. Fontos lenne urukat és parancsolójukat: Iránt is befenyíteni, mondjuk egy tengeri blokáddal. Ellentétben az oroszokkal akkor ők tényleg nem tudnának olajat eladni. Ezeket a lehetőséget látom a globális kereskedelmi útvonalak védelmére. Irán nem ellenfél a nyugatnak, ellentétben az oroszokkal tényleg rettentő kiszolgáltatottak gazdaságilag, ugyanazokon a vizeken, ahol most ők geciskednek. Velük is lehet, amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten is.


A húszikkal tengerparti sáv nélkül, bármilyen utánpótlás nélkül, legfőképp a civil lakosság élelmiszerellátása nélkül végez a reménytelenség majd szép lassan. Addig léteznek, amíg nincsenek teljesen a hegyekbe szorítva. Annak a tengerpartnak az elfoglalására ott nem kellhet nagyobb erő, mint egy nyugati könnyűdandár. A NATO a full káros ukrán bohóckodás helyett nyugodtan összedobhatna ennyi csapatot. Csád helyett mi is küldhetnénk Jemenbe azt a harcoló századot. Legalább Afganisztán óta végre először látnánk valódi háborút is!
Nem tudom,hogy ezt viccnek szánod-e,vagy komolyan gondolod?
 
Nem tudom,hogy ezt viccnek szánod-e,vagy komolyan gondolod?
Ebben semmi vicces nincs. Irán elkanászodása abból fakad, hogy senki nem fékezte még meg őket. Amíg nem futnak bele a pofonba, addig folytatni fogják. A pofonláda az USA-nál van. Az pedig, hogy a rengeteg magyarországi kínai befektetés a szuezi csatornától függ nem újdonság. Minden épeszű ember tudja hogy ha Afrikát kell kerülgetni bármiért tartósan, akkor a nálunk még meg se épült kínai akku- és autógyárak Brazíliában vagy Marokkóban fognak inkább épülni, mert akkor az fog útbaesni és nem Magyarországon, ami végképp a gazdasági senkiföldjére szorul egy végbél jellegű tenger (Földközi) hátsó fertájában az Ukrajna miatt a Kelettől szárazföldön át elvágott kontinentális végállomáson. Pireusz az vajon mi és miért és meddig fontos Kínának? Ebből adódóan nekünk a Vörös tenger...
 
És ki foglalja el a tengerparti sávot? A Midi kikötővárost 8 hónapig ostromolták a szudáni zsoldosokkal megerősített "kormányerők"
Elég ha tönkreteszik őket és ami megközelíti hajó elsüllyesztik.
2015-22 között teljes tengeri és légi blokád volt a húszik birtokolta övezet ellen. Érdemes visszaolvasgatni a topikban, a 2014 utáni események nagyjából fel van dolgozva. A fegyvercsempészetet eddig is próbálták feltartóztatni a Nyugati hatalmak, több-kevesebb sikerrel.(Fel is tüntek Ukrajnában a lefoglalt húsziknak szánt fegyverek). A jemeni polgárháború nem ért véget, csak az elmúlt egy évben a húszi-ellenes koalíció tagjai az egymás elleni leszámolással voltak elfoglalva. Még ha a Nyugat össze is kalapálja a húsziellenes csoportokat, az igazi kérdés az hogy mire mennek a zaidi mozgalom fő bázisának számító hegyvidéken.
Én kiváncsi lennék hogy Szaud-Arábián,Vagy Ománon keresztül pótolják az elhasznált,raktárban megsemmisített hajó ellenes rakétákat?.Vagy hogy kerülik ki észrevérlenül a nagy számban ott tartozkodó US navy egységeit?
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Én kiváncsi lennék hogy Szaud-Arábián,Vagy Ománon keresztül pótolják az elhasznált,raktárban megsemmisített hajó ellenes rakétákat?.Vagy hogy kerülik ki észrevérlenül a nagy számban ott tartozkodó US navy egységeit?
Esetleg ha rápillantasz a térképre, Afrikából pl. Szomália, Eritrea, Etiópia. Vagy simán kiköt egy kínai lobogó alatti ellátóhajó. Vagy esetleg legyártják ők maguknak. De az oroszok és Irán is szállíthat nekik. Nem merik megtámadni őket.
 
Elég ha tönkreteszik őket és ami megközelíti hajó elsüllyesztik.

Én kiváncsi lennék hogy Szaud-Arábián,Vagy Ománon keresztül pótolják az elhasznált,raktárban megsemmisített hajó ellenes rakétákat?.Vagy hogy kerülik ki észrevérlenül a nagy számban ott tartozkodó US navy egységeit?
Eddig is megoldották. A fő csempészútvonalak a rivális jemeni frakciók területein keresztül vezetnek.
 
Megfosztjuk őket az utánpótlás bármilyen lehetőségétől és a civil lakosságukat éhínségre ítéljük. E két tényező már rövid távon elgondolkodtatja majd őket, mi közük az izraeli-palesztin konfliktushoz. Ha meg nem, akkor a többit elintézik a drónok pár hónap alatt. Ez utóbbi esetben ugyanis a húszik olyan kiszámíthatatlan tényező, amivel végezni kell, vagy legalább is komoly ritkítást végezni a soraikban. Fontos lenne urukat és parancsolójukat: Iránt is befenyíteni, mondjuk egy tengeri blokáddal. Ellentétben az oroszokkal akkor ők tényleg nem tudnának olajat eladni. Ezeket a lehetőséget látom a globális kereskedelmi útvonalak védelmére. Irán nem ellenfél a nyugatnak, ellentétben az oroszokkal tényleg rettentő kiszolgáltatottak gazdaságilag, ugyanazokon a vizeken, ahol most ők geciskednek. Velük is lehet, amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten is.


A húszikkal tengerparti sáv nélkül, bármilyen utánpótlás nélkül, legfőképp a civil lakosság élelmiszerellátása nélkül végez a reménytelenség majd szép lassan. Addig léteznek, amíg nincsenek teljesen a hegyekbe szorítva. Annak a tengerpartnak az elfoglalására ott nem kellhet nagyobb erő, mint egy nyugati könnyűdandár. A NATO a full káros ukrán bohóckodás helyett nyugodtan összedobhatna ennyi csapatot. Csád helyett mi is küldhetnénk Jemenbe azt a harcoló századot. Legalább Afganisztán óta végre először látnánk valódi háborút is!

Hogy ennyi kínai befektetés van nálunk nekünk is létérdekünk, hogy a magyarországi kínai gyárakba érkező alkatrészeknek ne kelljen Afrikát kerülgetniük! Végtére is ha kell, akkor ennyi erővel ugyanazok a gyárak, amik Debrecenben vagy Szegeden települnek épülhetnek Brazíliában is! A Szuezi-csatorna rendes hajózhatósága nélkül nálunk itt nem nagyon lesz kínai befektetési boom! A hadsereg pedig azért van, hogy az államérdeket érvényesítse. Ez tipikusan az a helyzet, amikor Magyarországnak érdekében áll egy világban uralkodó zűrzavart megfékezni.

Többek között egyébként ezért nem sietnek a komolyabb EU tagállamok a Vörös tengerre: Kínának inkább érdeke, mint nekik. Ezzel Kínának és többek között nekünk is ártanak.

Az eddigi 8 éves blokád is milyen tökéletesen működött... De ha el is foglalod a tengerpartot, hátulról a nem hutis részről, vagy a lakatlan szaudin keresztül azt csempésznek be be, amit akarnak, pár teherautó egyszerre, senkinek se gyanús....
Senki nyugati nem fog szárazföldön bemenni, szerintem ezt azért te is sejted.
 
Esetleg ha rápillantasz a térképre, Afrikából pl. Szomália, Eritrea, Etiópia. Vagy simán kiköt egy kínai lobogó alatti ellátóhajó. Vagy esetleg legyártják ők maguknak. De az oroszok és Irán is szállíthat nekik. Nem merik megtámadni őket.
Ha ők nem akarják nem fog kikötni ott senki.Vagy más nem egyszerűen lerombolják a jemeni kikötőket.Ha meg az Amik nem rendezik a Huszi "kérdést" akkor bizony Kínának vagy Eu-nak kell kell.Mert azzal ha kerülnek a teherhajók Kína-Eu kereskedem fog drágulni-lassulni ami mondjuk még jól is jöhet az Amerikaiaknak.
 
Az eddigi 8 éves blokád is milyen tökéletesen működött... De ha el is foglalod a tengerpartot, hátulról a nem hutis részről, vagy a lakatlan szaudin keresztül azt csempésznek be be, amit akarnak, pár teherautó egyszerre, senkinek se gyanús....
A lakatlan szaúdin keresztül nem sokat, az a világ legnagyobb homoksivataga. Ott a puszta átkelés is túlélés a mai napig. Eddig a tengeri blokád sehogy nem működött az látható a mostani húszi fegyverzeten is. Ezen kell változtatni. A húszikra és Iránra egyszerre kell nyomást gyakorolni!
Senki nyugati nem fog szárazföldön bemenni, szerintem ezt azért te is sejted.
Akkor Nagy Márton lassan kereshet új munkahelyet Orbán pedig hívhatja Bokrost az utódjának. Ha ez most pár évig így marad, akkor nálunk befektetések hijján államcsőd lesz. Az EU-Kínai kereskedelem olyan kerülőútra kényszerül, hogy Magyarország egyszerűen kiesik belőle.
 
A lakatlan szaúdin keresztül nem sokat, az a világ legnagyobb homoksivataga. Ott a puszta átkelés is túlélés a mai napig. Eddig a tengeri blokád sehogy nem működött az látható a mostani húszi fegyverzeten is. Ezen kell változtatni. A húszikra és Iránra egyszerre kell nyomást gyakorolni!

Akkor Nagy Márton lassan kereshet új munkahelyet Orbán pedig hívhatja Bokrost az utódjának. Ha ez most pár évig így marad, akkor nálunk befektetések hijján államcsőd lesz. Az EU-Kínai kereskedelem olyan kerülőútra kényszerül, hogy Magyarország egyszerűen kiesik belőle.
Fogalmad sincs a realitásokról.
 
A lakatlan szaúdin keresztül nem sokat, az a világ legnagyobb homoksivataga. Ott a puszta átkelés is túlélés a mai napig. Eddig a tengeri blokád sehogy nem működött az látható a mostani húszi fegyverzeten is. Ezen kell változtatni. A húszikra és Iránra egyszerre kell nyomást gyakorolni!

Akkor Nagy Márton lassan kereshet új munkahelyet Orbán pedig hívhatja Bokrost az utódjának. Ha ez most pár évig így marad, akkor nálunk befektetések hijján államcsőd lesz. Az EU-Kínai kereskedelem olyan kerülőútra kényszerül, hogy Magyarország egyszerűen kiesik belőle.

Túlkárogod. Eddig mennyi kínai hajó süllyedt el? Olyan, aminek semmi köze Izraelhez. Kínaiak megegyeznek a hutikkal csendben, aztán már jön is az ebay-es kacatod a Szuezin .
 
Fogalmad sincs a realitásokról.
Ezek a realitások. A földrajzi, a katonai, a politikai és a számunkra súlyos következményekkel járó gazdasági realitások. A magyarországi kínai befektetések a Vörös tengeren, Szuezen, Pireuszon, a Balkánon és a 150-es vasútvonalon át kapcsolódnak rá az EU ellátási láncaira. A szegedi BYD gyár tipikusan olyan beruházás, amihez a most a húszik által rakétázott teherhajókon át jönne az alkatrész és alapanyag Kínából. Hát nem fog jönni, ha így megy tovább, ezért szerencsés kínai szempontból, hogy a magyarországi beruházásaik még kezdeti fázisban vannak, mert tudják halasztani őket, hátha megoldják a problémát az érdekeltek (mi magyarok többek közt, fegyverrel, a hadseregünk, légierőnk jemeni bevetésével, mert kicsi a világ és ez már a mi érdekkörünk, ha idecsábítjuk Kínát), ha meg nem, hát legföljebb bukták az alapozás árát. Pireusz meg elvegetál addig, amíg újra rendben nem lesz a hajózás, csak mi bukunk mindent.
 
Túlkárogod. Eddig mennyi kínai hajó süllyedt el? Olyan, aminek semmi köze Izraelhez. Kínaiak megegyeznek a hutikkal csendben, aztán már jön is az ebay-es kacatod a Szuezin .
Az áruk többsége olyan tíz vagy most már inkább húszezernél nagyobb kapacitású konténerszállítókon közlekedik, amiken vegyesen van áru mindenkinek és soha nem lehet olyat összerakni, hogy egy iráni ügynök ne találjon egy zsidó szálat. Ezért kerüli el a Vörös tengert a legnagyobb konténerszállító cégek többsége most.

1280px-SVITZER_MALLIAG_%2C_HMM_DUBLIN_%2C_VB_CHEETAH_%26_CALYPSO_%28cropped%29.jpg
 
Megfosztjuk őket az utánpótlás bármilyen lehetőségétől és a civil lakosságukat éhínségre ítéljük. E két tényező már rövid távon elgondolkodtatja majd őket, mi közük az izraeli-palesztin konfliktushoz. Ha meg nem, akkor a többit elintézik a drónok pár hónap alatt. Ez utóbbi esetben ugyanis a húszik olyan kiszámíthatatlan tényező, amivel végezni kell, vagy legalább is komoly ritkítást végezni a soraikban. Fontos lenne urukat és parancsolójukat: Iránt is befenyíteni, mondjuk egy tengeri blokáddal. Ellentétben az oroszokkal akkor ők tényleg nem tudnának olajat eladni. Ezeket a lehetőséget látom a globális kereskedelmi útvonalak védelmére. Irán nem ellenfél a nyugatnak, ellentétben az oroszokkal tényleg rettentő kiszolgáltatottak gazdaságilag, ugyanazokon a vizeken, ahol most ők geciskednek. Velük is lehet, amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten is.


A húszikkal tengerparti sáv nélkül, bármilyen utánpótlás nélkül, legfőképp a civil lakosság élelmiszerellátása nélkül végez a reménytelenség majd szép lassan. Addig léteznek, amíg nincsenek teljesen a hegyekbe szorítva. Annak a tengerpartnak az elfoglalására ott nem kellhet nagyobb erő, mint egy nyugati könnyűdandár. A NATO a full káros ukrán bohóckodás helyett nyugodtan összedobhatna ennyi csapatot. Csád helyett mi is küldhetnénk Jemenbe azt a harcoló századot. Legalább Afganisztán óta végre először látnánk valódi háborút is!

Hogy ennyi kínai befektetés van nálunk nekünk is létérdekünk, hogy a magyarországi kínai gyárakba érkező alkatrészeknek ne kelljen Afrikát kerülgetniük! Végtére is ha kell, akkor ennyi erővel ugyanazok a gyárak, amik Debrecenben vagy Szegeden települnek épülhetnek Brazíliában is! A Szuezi-csatorna rendes hajózhatósága nélkül nálunk itt nem nagyon lesz kínai befektetési boom! A hadsereg pedig azért van, hogy az államérdeket érvényesítse. Ez tipikusan az a helyzet, amikor Magyarországnak érdekében áll egy világban uralkodó zűrzavart megfékezni.

Többek között egyébként e
A víz 9 áldásos egészségügyi hatása a szervezetre: leviszi a vérnyomást, megelőzi a gyomorfekélyt

zért nem sietnek a komolyabb EU tagállamok a Vörös tengerre: Kínának inkább érdeke, mint nekik. Ezzel Kínának és többek között nekünk is ártanak.
Te nem iszol eleget !!!!!!!

A víz 9 áldásos egészségügyi hatása a szervezetre: leviszi a vérnyomást, megelőzi a gyomorfekélyt
  • Az agyi funkciók üzemanyaga. ...
  • Elűzi a depressziót. ...
  • Leviszi a vérnyomást. ...
  • Ízületi fájdalmak ellenszere. ...
  • Csillapítja az asztmát, az allergiát. ...
  • Segít megelőzni az Alzheimert. ...
  • Gyomorfekély és székrekedés megelőzésére.
 
Sokszor számonkérjük a Nyugaton, hogy ne szimpatiaszavazás alapján döntsön a külpolitikáról, hanem a saját érdekei szerint. Olvasva ezt a topicot, mi sem vagyunk különbek. Képesek vagyunk annak szurkolni, aki gazdasági kárt okoz nekünk.
 
Az áruk többsége olyan tíz vagy most már inkább húszezernél nagyobb kapacitású konténerszállítókon közlekedik, amiken vegyesen van áru mindenkinek és soha nem lehet olyat összerakni, hogy egy iráni ügynök ne találjon egy zsidó szálat. Ezért kerüli el a Vörös tengert a legnagyobb konténerszállító cégek többsége most.

Hát most majd összeraknak és probléma megoldva, átengednek egyet, ha kiköt Izraelben, megrakétázzák a következő hajókat. De esélyesebb, hogy a háttérben a cégek majd utalnak a hutiknak, és nincs rakétázás az adott cég hajóira. Bármi ilyesmi esélyesebb, mint hogy szárazföldön bemegy valaki.
 
Hát most majd összeraknak és probléma megoldva, átengednek egyet, ha kiköt Izraelben, megrakétázzák a következő hajókat. De esélyesebb, hogy a háttérben a cégek majd utalnak a hutiknak, és nincs rakétázás az adott cég hajóira. Bármi ilyesmi esélyesebb, mint hogy szárazföldön bemegy valaki.
Az a baj ha ma fizetsz a hutiknak, holnap ugyanígy megzsarolnak Szomáliából és így tovább. Vagy folyamatosan emelik majd a tarifát. Pénzzel venni védelmet gyengeség.