[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Ramzana

Well-Known Member
2021. október 22.
4 928
27 782
113
Ez a II.vh-ban se volt jobb.Sőt,konkrétan analfabéták is harcoltak.
Avagy Csodabogárral szolva
-Én csak vezetem a tankot,azt nem tudom,hogy mitől megy

14 elött orosz bábkormány volt.
És nincs ez másképpen máshol se.Gazdag kölykök ritkán halnak meg a lövészárokban.
Az EU egy orosz bábkormányt akart felvenni az EUba? Mert ugye attól tört ki a forradalom, h nem írta alá a szerződést. Az EU nagyon akarta felvenni Ukrajnát, Janukoviccsal meg orosz bábkormánnyal együtt.
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
13 097
32 660
113
14 elött orosz bábkormány volt.

Demokratikusan megválasztott, amelyet erőszakkal döntöttek meg, egy megállapodást felrúgva, amelyben beleegyeztek a békés hatalomváltásba előrehozott választásokkal. Egyébként meg 1991-2014 között volt ott pár hatalomváltás, 2011-ben került hatalomra Janukovics (korábban az első 2008-as majdan megakadályozta, hogy beiktassák, bár nyert - utána megsemmisítette a legfelsőbb bíróság az eredményt az állítólagos csalások miatt, és a 3. fordulóban Juscsenko végül nyert)

Ukrajnában 1991 után jelen voltak a nacionalisták/banderisták, az 1945-ben Kanadába és az USA-ba menekült UPA, SS-Galizien stb. veteránok révén, akik pénzelték őket, illetve részben vissza is tértek (a szovjet időkben csak a CIA által pénzelt Szabadság Rádióban tudták megszólítani az ukránokat, de akkor is volt hallgatóságuk, nyugat-Ukrajnában legalábbis.. ne feledjük, 1954-ig gerilláskodtak is az otthon maradtak, kemény csávók voltak). Bandera-kultusz is volt már a korábbi kormányok alatt is (nem nagyon volt választék ukrán történelmi hősökből).

Szóval nem semmiből jöttek ezek, ami érdekes, hogy a jobbszektorosok (donbászi fociultrák) például 2014 előtt még orosz nackók voltak (hiszen orosz nemzetiségűek is voltak nagyrészt), cári sasokkal stb.
 

ZsoltHun

Well-Known Member
2018. október 26.
569
1 420
93
Ez a II.vh-ban se volt jobb.Sőt,konkrétan analfabéták is harcoltak.
Avagy Csodabogárral szolva
-Én csak vezetem a tankot,azt nem tudom,hogy mitől megy
Negan, a funkciónális analfabéta nem egyenlő az írni-olvasni nem tudó analfabétával.
Az utóbbinak ha megmondod, vagy megmutatod egyszer kétszer mit kell csinálnia tudja, ne adj Isten magától is tudja mit kell csinálnia.

A funkciónális analfabéta gyakorlatilag használhatatlan. Nálunk szinte kétnaponta jön be úgy ügyfél, hogy nem megy a turmix gép amit vett. Ha nem zárja le rendesen, hogy aktiválódjon a biztonsági zár nem is fog. S ezt el kell nekik magyarázni, hogy kell használnia.
Nem tudja, hogy a lámpájába E14-es vagy E27-es izzó kell. Nem tudja értelmezni a felíratokat, hogy a veszélyes hulladék gyüjtőbe mit és hová kell dobnia. (Heti 2x-3x kell utánuk átrakni mindent mert az üres tintapatronhoz bedobja az elemeket, e-hulladékot, stb.)
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 258
61 846
113
A második világháború a gazdasági világválság után volt 6-8 évvel.
Az átlagéletkor, egy átlag család létszáma, a halandóság, a testi érés, tesztoszteronszint, élethez-halálhoz-emberhez-baráthoz való viszony más volt.
Hitler tévedett a kortárs amerikaiak várható harci morálját illetően, ez nem vitás.
De vajon csak ezért, mert ő tévedett, ma is tévedés lenne a nyugati társadalmakat komformistának tartani?
Mi 80 évvel vagyunk a legutóbbi nagy háború és harminc évvel a Hidegháború után. Már ez önmagában egy emberöltő!

Persze háborúzni mindig lehet.
Csak kérdés, hogy ebbe mennyiben szól bele az egyre kényelmesebb modern élet és a miatta megjelenő infantilizáció és a mellette megjelenő feminizáció?
Ma a negyvenesek az új harmincasok, a harmincasok az új huszonévesek és a huszonévesek olyan nyeglék-nyafkák, mint a tinédzserek.
Hogy lássuk a modern nyugati társadalmak két végletét: míg a kis 12 éves Lakatos Rómeóka, Abdul Juszufka és Tyler Jacksonka már nemi erőszakot követ el, addig a 23 éves Bence, Nils, vagy Herbert még a Playstation-el lövöldözget, vagy TikTok videókat osztogat egymás közt.
Tisztelet a kivételnek.
 

32karakter

Well-Known Member
2011. február 21.
1 184
2 463
113
A második világháború a gazdasági világválság után volt 6-8 évvel.
Az átlagéletkor, egy átlag család létszáma, a halandóság, a testi érés, tesztoszteronszint, élethez-halálhoz-emberhez-baráthoz való viszony más volt.
Hitler tévedett a kortárs amerikaiak várható harci morálját illetően, ez nem vitás.
De vajon csak ezért, mert ő tévedett, ma is tévedés lenne a nyugati társadalmakat komformistának tartani?
Mi 80 évvel vagyunk a legutóbbi nagy háború és harminc évvel a Hidegháború után. Már ez önmagában egy emberöltő!

Persze háborúzni mindig lehet.
Csak kérdés, hogy ebbe mennyiben szól bele az egyre kényelmesebb modern élet és a miatta megjelenő infantilizáció és a mellette megjelenő feminizáció?
Ma a negyvenesek az új harmincasok, a harmincasok az új huszonévesek és a huszonévesek olyan nyeglék-nyafkák, mint a tinédzserek.
Hogy lássuk a modern nyugati társadalmak két végletét: míg a kis 12 éves Lakatos Rómeóka, Abdul Juszufka és Tyler Jacksonka már nemi erőszakot követ el, addig a 23 éves Bence, Nils, vagy Herbert még a Playstation-el lövöldözget, vagy TikTok videókat osztogat egymás közt.
Tisztelet a kivételnek.
Tisztelet a kivételes Bencének, aki nem palystationozik, hanem nemi erőszakot követ el?
Haaaaaaaat.....
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
18 444
31 849
113
Negan, a funkciónális analfabéta nem egyenlő az írni-olvasni nem tudó analfabétával.
Az utóbbinak ha megmondod, vagy megmutatod egyszer kétszer mit kell csinálnia tudja, ne adj Isten magától is tudja mit kell csinálnia.

A funkciónális analfabéta gyakorlatilag használhatatlan. Nálunk szinte kétnaponta jön be úgy ügyfél, hogy nem megy a turmix gép amit vett. Ha nem zárja le rendesen, hogy aktiválódjon a biztonsági zár nem is fog. S ezt el kell nekik magyarázni, hogy kell használnia.
Nem tudja, hogy a lámpájába E14-es vagy E27-es izzó kell. Nem tudja értelmezni a felíratokat, hogy a veszélyes hulladék gyüjtőbe mit és hová kell dobnia. (Heti 2x-3x kell utánuk átrakni mindent mert az üres tintapatronhoz bedobja az elemeket, e-hulladékot, stb.)
Tudom mit jelent.Sőt,mint pl számitógép felhasználó,én magam is funkcionális analfabéta vagyok.Se programozni,se számitógépet javitani nem tudok.
De ettől még tudok ide pötyögni,keményen 1 (egy) újjal.Félévente elviszem egy havernak,hogy rendbeszedje (aki közben sűrűn mondogatja,hogy az abakusz,az való nekem,nem egy ASUS)
És nem volt ez másképpen régen se.A bakának halvány lila gőze se volt a gázdinamikárol,de attol még a puskájával lőni tudott.(igazábol ez még nálunk is igy volt a soros időkben.Beosztottak lőkiképzőnek,és elképedve tapasztaltam,hogy a bakák nagyrésze számára felfoghatatlan dolog a gázrendszer működése.De meg lehetett tanitani rá,hogy tisztántartsa a karabélyát)
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 057
92 111
113
Marad a a belső égésű motorok további gyártása az új kocsikba. Nálunk már látni a következő negyed év lehívásait. A VW szinte alapjáratra tette az elektromos autógyártást a BMW alig foglalkozik vele. A többi gyártó passz, de mindenki növelte a kuplungszerkezetek, kuplungtárcsák, kéttömegű lendítőkerekek megrendelt mennyiségét. A hagyományos autógyártásért lobbizók erősek és ki is izzadják hogy 2035-ben nem ér még véget a belső égésű motorok kora. Valahol ott tart az elektromos autózás, mint a repülés volt, vagy 100 évvel ezelőtt. Még az elején vagyunk, nagyon.
Azt megmondani nem lehet hova vezet majd az akkugyártási nagyhatalmi elképzelés. Lehet eső, lehet hó. Lehet bejön később, de lehet a Budapest Belgrád vasút sorsára jut. Sötét ló még az. Most még inkább hazárdjáték szerintem.
Olvasd el jobban azt az EU-s szabályozást. Maradhat belső égésű motor nulla széndioxid kibocsárással. Nos ilyen nincs. Az e-üzemanyagot hazudják annak. Azaz nem kőolajból, hanem a légkörből megkötött szén-dioxidból vagy szén-monoxidból, illetve megújuló energiával előállított hidrogénből gyártott szintetikus üzemanyagok.

Már a dőlt betűs leírásból is látszik, hogy megint vmi sötétzöld vécén kierőlködött kreténség. :cool:

Még gyenge pontja a sztorinak, hogy jelenleg a vilagon 2(!!!) üzemben állítják elő és négyszer annyiba kerül literje, mint a mostani horror 95-ös ára. Jó egyszeri tankolást 100-150.000-ért....Annyi biztos, nem lesz nagy sor a kúton.;)

Szóval Scholz ezt belevetette a Bizottsággal, de tett az amputálandó lábra egy sebtapaszt. Good jobb!!!


Én a négy karika terveit picit jobban ismerem. Jelenleg az utolsó olyan modell felfutásán dolgozok, ami belső égésű motorral jön. Több nincs a zsákban, csak elektromos autó tervek. A belső égésű motorok fejlesztése meg már abbamaradt. És ha belegondolsz a BMW is full elektromos gyárat épít.

Amit még láttam más prémium márka kövi autótervei 2030-ig az is mind elektromos. Hálisten jó eséllyel kettő új európai gyártó is Magyarországon landolhat.

Én személyesen rühelltem az elektromost, de muszaj volt ezzel dolgoznom, beleszoktam.

A helyzet az, a megkreált VW dieselbotránykor kimondták a fatvát a belső égésű motorokra. Hetedíziglen (jó pár top menedzsert ) beküldtek sittlátogatásra, akik esetleg máshogy gondolták. Ebből értett mki, elégették gyorsított ütemben euromilliárdokat az elektromos átállásra. Nem szeret, nem szeret kérdés , hanem törvényi szabályozás is, súlyos pénzbüntetéssel ha túlléped a CO2 kvótát.

Abban igazad van, most hogy Ukrajnába tolják a pénzt és visszavették az európai kormányok az elektromos autóvásárlási támogatásokat visszaesett a kereslet. De a kocka el van vetve.
Persze a totál debill európai csúcspolitika visszaránthatja a kormányt és lehet újabb törvényi szabályozás maradhat 95-ös benyával belső égésű motor. Elvileg jól hangzik. De lehet az lesz az európai autogyártásba az utolsó koporsószög. Ugyanis azok az eurómilliárdok, amik az Uniós szabályozás miatt bele lettek ölve az elektromos autókba és azok a közép és hosszú távú tervek, fejlesztések amik most léteznek az mind kuka.


Jah és a soha meg nem terülő Bp-Belgrad vasút. Szegedi BYD az első fecske.
 

Árpicsek

Well-Known Member
2016. október 7.
2 756
11 949
113
Csak kérdés, hogy ebbe mennyiben szól bele az egyre kényelmesebb modern élet és a miatta megjelenő infantilizáció és a mellette megjelenő feminizáció?
Az USA-ban, ahol 300 millió kézifegyverről tudnak, ahol nem ritkaság a fegyverhasználat a hétköznapokban a rendvédelmi szervek, bűnözők és a civilek részéről, szerintem nem szól bele annyira a modern élet, pláne vidéken. Ráadásul van respektje a katonai szolgálatnak.
 

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
9 984
18 548
113
Olvasd el jobban azt az EU-s szabályozást. Maradhat belső égésű motor nulla széndioxid kibocsárással. Nos ilyen nincs. Az e-üzemanyagot hazudják annak. Azaz nem kőolajból, hanem a légkörből megkötött szén-dioxidból vagy szén-monoxidból, illetve megújuló energiával előállított hidrogénből gyártott szintetikus üzemanyagok.

Már a dőlt betűs leírásból is látszik, hogy megint vmi sötétzöld vécén kierőlködött kreténség. :cool:

Még gyenge pontja a sztorinak, hogy jelenleg a vilagon 2(!!!) üzemben állítják elő és négyszer annyiba kerül literje, mint a mostani horror 95-ös ára. Jó egyszeri tankolást 100-150.000-ért....Annyi biztos, nem lesz nagy sor a kúton.;)

Szóval Scholz ezt belevetette a Bizottsággal, de tett az amputálandó lábra egy sebtapaszt. Good jobb!!!


Én a négy karika terveit picit jobban ismerem. Jelenleg az utolsó olyan modell felfutásán dolgozok, ami belső égésű motorral jön. Több nincs a zsákban, csak elektromos autó tervek. A belső égésű motorok fejlesztése meg már abbamaradt. És ha belegondolsz a BMW is full elektromos gyárat épít.

Amit még láttam más prémium márka kövi autótervei 2030-ig az is mind elektromos. Hálisten jó eséllyel kettő új európai gyártó is Magyarországon landolhat.

Én személyesen rühelltem az elektromost, de muszaj volt ezzel dolgoznom, beleszoktam.

A helyzet az, a megkreált VW dieselbotránykor kimondták a fatvát a belső égésű motorokra. Hetedíziglen (jó pár top menedzsert ) beküldtek sittlátogatásra, akik esetleg máshogy gondolták. Ebből értett mki, elégették gyorsított ütemben euromilliárdokat az elektromos átállásra. Nem szeret, nem szeret kérdés , hanem törvényi szabályozás is, súlyos pénzbüntetéssel ha túlléped a CO2 kvótát.

Abban igazad van, most hogy Ukrajnába tolják a pénzt és visszavették az európai kormányok az elektromos autóvásárlási támogatásokat visszaesett a kereslet. De a kocka el van vetve.
Persze a totál debill európai csúcspolitika visszaránthatja a kormányt és lehet újabb törvényi szabályozás maradhat 95-ös benyával belső égésű motor. Elvileg jól hangzik. De lehet az lesz az európai autogyártásba az utolsó koporsószög. Ugyanis azok az eurómilliárdok, amik az Uniós szabályozás miatt bele lettek ölve az elektromos autókba és azok a közép és hosszú távú tervek, fejlesztések amik most léteznek az mind kuka.


Jah és a soha meg nem terülő Bp-Belgrad vasút. Szegedi BYD az első fecske.

Nem olvasok EU szabályozást. Viszont látom mit termelünk és mire van megrendelés. Belső égésű motorok további alkatrészgyértásra és azok fejlesztésére. Ugyanis ezeket a motorokat fejlesztik tovább a nagy gyártók, alapban a németek. Tehát elfogadom hogy a jövő majd az elektromos, vagy a hidrogén meghajtású autóké lesz valamikor, de nem 2035-ben. A BYD, várjuk ki a végét, óvatos duhajként.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger

L.O.B

Well-Known Member
2020. július 8.
2 028
7 260
113
Olvasd el jobban azt az EU-s szabályozást. Maradhat belső égésű motor nulla széndioxid kibocsárással. Nos ilyen nincs. Az e-üzemanyagot hazudják annak. Azaz nem kőolajból, hanem a légkörből megkötött szén-dioxidból vagy szén-monoxidból, illetve megújuló energiával előállított hidrogénből gyártott szintetikus üzemanyagok.

Már a dőlt betűs leírásból is látszik, hogy megint vmi sötétzöld vécén kierőlködött kreténség. :cool:

Még gyenge pontja a sztorinak, hogy jelenleg a vilagon 2(!!!) üzemben állítják elő és négyszer annyiba kerül literje, mint a mostani horror 95-ös ára. Jó egyszeri tankolást 100-150.000-ért....Annyi biztos, nem lesz nagy sor a kúton.;)

Szóval Scholz ezt belevetette a Bizottsággal, de tett az amputálandó lábra egy sebtapaszt. Good jobb!!!


Én a négy karika terveit picit jobban ismerem. Jelenleg az utolsó olyan modell felfutásán dolgozok, ami belső égésű motorral jön. Több nincs a zsákban, csak elektromos autó tervek. A belső égésű motorok fejlesztése meg már abbamaradt. És ha belegondolsz a BMW is full elektromos gyárat épít.

Amit még láttam más prémium márka kövi autótervei 2030-ig az is mind elektromos. Hálisten jó eséllyel kettő új európai gyártó is Magyarországon landolhat.

Én személyesen rühelltem az elektromost, de muszaj volt ezzel dolgoznom, beleszoktam.

A helyzet az, a megkreált VW dieselbotránykor kimondták a fatvát a belső égésű motorokra. Hetedíziglen (jó pár top menedzsert ) beküldtek sittlátogatásra, akik esetleg máshogy gondolták. Ebből értett mki, elégették gyorsított ütemben euromilliárdokat az elektromos átállásra. Nem szeret, nem szeret kérdés , hanem törvényi szabályozás is, súlyos pénzbüntetéssel ha túlléped a CO2 kvótát.

Abban igazad van, most hogy Ukrajnába tolják a pénzt és visszavették az európai kormányok az elektromos autóvásárlási támogatásokat visszaesett a kereslet. De a kocka el van vetve.
Persze a totál debill európai csúcspolitika visszaránthatja a kormányt és lehet újabb törvényi szabályozás maradhat 95-ös benyával belső égésű motor. Elvileg jól hangzik. De lehet az lesz az európai autogyártásba az utolsó koporsószög. Ugyanis azok az eurómilliárdok, amik az Uniós szabályozás miatt bele lettek ölve az elektromos autókba és azok a közép és hosszú távú tervek, fejlesztések amik most léteznek az mind kuka.


Jah és a soha meg nem terülő Bp-Belgrad vasút. Szegedi BYD az első fecske.
szval diktatórikus módszerekkel meg kreálták az elektromos autó életterét. Amúgy milyen teherautókat fognak eladni Afrikába pl ? Mert ott soha a kurva életbe nem lesz e-töltő állomás. A hadseregek meg továbbra sem fognak zöld buziskodni ilyen fokon..
Hiányzik ilyenkor egy second amendment
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 057
92 111
113
Nem olvasok EU szabályozást. Viszont látom mit termelünk és mire van megrendelés. Belső égésű motorok további alkatrészgyértásra és azok fejlesztésére. Ugyanis ezeket a motorokat fejlesztik tovább a nagy gyártók, alapban a németek. Tehát elfogadom hogy a jövő majd az elektromos, vagy a hidrogén meghajtású autóké lesz valamikor, de nem 2035-ben. A BYD, várjuk ki a végét, óvatos duhajként.
Egyértelmű, hogy most dotáció nélkül nincs valós tömeges kereslet az elektromosra. Még Norvégiában sem lenne, ha nem büntetné az állam a belső égésű motoros autók vételét.
Ennek ellenére ez az irány. És ettől már csak durva európai autóipari csonkolással lehet majd eltérni. Ugyanúgy, ahogy kibaszás volt, amikor az elektromosra vezettek.

Ennek meg is van ára. A kínaiak nem szépen beelőznek az elektromos vonalon. Mind árban, mind tudásban, teljesitményben. Mert amíg behozzuk az akkumlátor fejlesztési elmaradást, lelépnek szoftveresen. Folyamatosan követők leszünk,,piacvezetőkből. Ezt érte el az európai politika...,
 

Nber

Well-Known Member
2021. október 15.
1 560
6 778
113
Amit még láttam más prémium márka kövi autótervei 2030-ig az is mind elektromos. Hálisten jó eséllyel kettő új európai gyártó is Magyarországon landolhat.

Jah és a soha meg nem terülő Bp-Belgrad vasút. Szegedi BYD az első fecske.
Melyik ez a kettő új európai gyártó?
A pécsi Great Wall Motor a második fecske.
 

Loken

Well-Known Member
2016. november 24.
2 246
3 681
113
Megöregedtünk,bxa+,és ugyanazt mondogatjuk,mint minden vénülő fax.
-Bezzeg még a mi időnkben,mikor még nem ilyen tápos fiatalok voltak.....
Ellenben az igazság az,hogy a mai fiatalság egészségesebb,jobban táplált mint az első,vagy a II.vh-ba behivott fiatalok többsége.Nem véletlen nőtt az átlagmagasság a II.vh óta.
A többi meg kiképzés kérdése.
Az erkölcsi kitartásrol meg annyit,hogy két éve hányan gondolták volna,hogy az ukrán fiatalok ilyen kitartóan és önfeláldozóan fognak harcolni?
Egyébként meg gyakran látok osztrák sorkatona kölyköket,akik különben ugyan olyan mai "fogyastói társadalom" kölykök,mint az összes többi.
És még1x.Hitler ugyan ezt mondta,a nyámnyila liberális amcsi fiatalok úgy sem fognak harcolni....
Azért az ukrán fiatalok sem egyik pillanatról a másikra fogadták el a sorsuk. 2014 óta ment a nemzet hergelése az oroszok ellen, meg az ukrán nacionalizmus dicsőítése amiért akár az életüket is adni kell.
Többek között ezért is nem sikerült Putyin villámháborúja 2022 elején...
Itthon és főleg Nyugat Európában ilyen helyzetről nem beszélhetünk.
Kivétel néhány Kelet-Európai állam és a Balti országok esete, mert ők már sejtik, hogy egy harcedzett Oroszországgal lesznek határosak az ukrán-orosz háború után.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 057
92 111
113
szval diktatórikus módszerekkel meg kreálták az elektromos autó életterét. Amúgy milyen teherautókat fognak eladni Afrikába pl ? Mert ott soha a kurva életbe nem lesz e-töltő állomás. A hadseregek meg továbbra sem fognak zöld buziskodni ilyen fokon..
Hiányzik ilyenkor egy second amendment
Az is jó kérdés milyen teherautók lesznek Európába, Mert a súlyát elektromosba duplázhatod, Sztem kátyúzó cégbe kellene beszállni....

De egyébként emlékeim szerint csak a személyautókra érvényes a 2035-ös nulla co2-es direktíva,
 
  • Tetszik
Reactions: honved and enzo

Ramzana

Well-Known Member
2021. október 22.
4 928
27 782
113
szval diktatórikus módszerekkel meg kreálták az elektromos autó életterét. Amúgy milyen teherautókat fognak eladni Afrikába pl ? Mert ott soha a kurva életbe nem lesz e-töltő állomás. A hadseregek meg továbbra sem fognak zöld buziskodni ilyen fokon..
Hiányzik ilyenkor egy second amendment
De eleve, ami árvíz pár éve a németeknél volt.. Képzeljük el azt elektromos katasztrófavédelmi járművekkel. Vidám lesz.
 

Molon Labe

Well-Known Member
2020. július 26.
2 114
11 248
113

nani1980

Well-Known Member
2010. október 30.
695
1 913
93
Olvasd el jobban azt az EU-s szabályozást. Maradhat belső égésű motor nulla széndioxid kibocsárással. Nos ilyen nincs. Az e-üzemanyagot hazudják annak. Azaz nem kőolajból, hanem a légkörből megkötött szén-dioxidból vagy szén-monoxidból, illetve megújuló energiával előállított hidrogénből gyártott szintetikus üzemanyagok.

Már a dőlt betűs leírásból is látszik, hogy megint vmi sötétzöld vécén kierőlködött kreténség. :cool:

Még gyenge pontja a sztorinak, hogy jelenleg a vilagon 2(!!!) üzemben állítják elő és négyszer annyiba kerül literje, mint a mostani horror 95-ös ára. Jó egyszeri tankolást 100-150.000-ért....Annyi biztos, nem lesz nagy sor a kúton.;)

Szóval Scholz ezt belevetette a Bizottsággal, de tett az amputálandó lábra egy sebtapaszt. Good jobb!!!


Én a négy karika terveit picit jobban ismerem. Jelenleg az utolsó olyan modell felfutásán dolgozok, ami belső égésű motorral jön. Több nincs a zsákban, csak elektromos autó tervek. A belső égésű motorok fejlesztése meg már abbamaradt. És ha belegondolsz a BMW is full elektromos gyárat épít.

Amit még láttam más prémium márka kövi autótervei 2030-ig az is mind elektromos. Hálisten jó eséllyel kettő új európai gyártó is Magyarországon landolhat.

Én személyesen rühelltem az elektromost, de muszaj volt ezzel dolgoznom, beleszoktam.

A helyzet az, a megkreált VW dieselbotránykor kimondták a fatvát a belső égésű motorokra. Hetedíziglen (jó pár top menedzsert ) beküldtek sittlátogatásra, akik esetleg máshogy gondolták. Ebből értett mki, elégették gyorsított ütemben euromilliárdokat az elektromos átállásra. Nem szeret, nem szeret kérdés , hanem törvényi szabályozás is, súlyos pénzbüntetéssel ha túlléped a CO2 kvótát.

Abban igazad van, most hogy Ukrajnába tolják a pénzt és visszavették az európai kormányok az elektromos autóvásárlási támogatásokat visszaesett a kereslet. De a kocka el van vetve.
Persze a totál debill európai csúcspolitika visszaránthatja a kormányt és lehet újabb törvényi szabályozás maradhat 95-ös benyával belső égésű motor. Elvileg jól hangzik. De lehet az lesz az európai autogyártásba az utolsó koporsószög. Ugyanis azok az eurómilliárdok, amik az Uniós szabályozás miatt bele lettek ölve az elektromos autókba és azok a közép és hosszú távú tervek, fejlesztések amik most léteznek az mind kuka.


Jah és a soha meg nem terülő Bp-Belgrad vasút. Szegedi BYD az első fecske.
A politika eldöntötte, hogy elektromos váltunk. Pont! Akármi lesz, az lesz. Szerintem amúgy ez jó is így. KB olyen ez most mint mikorvlevaltottuk a lovakat autókra.... Senki sem hitte el, hogy honnan lesz a benzin, mert nincs annyi gyógyszertár a világon, hogy eleget tudjanak adni. Aztán lettek benzinkutak.... Hozzá fog fejlődni a civilizáció, csak nem 10 év alatt, hanem mondjuk 50.
Amugy a BP-Belgrád vasutrol jut eszembe.!!! Azt tudjátok hogy épp most történik meg a magyar állam vasutak atjatszasa a mésziéknek???? Nagyon durva dolgok történnek szépen csendben. Figyeljetek csak!!!