Olvasd el jobban azt az EU-s szabályozást. Maradhat belső égésű motor nulla széndioxid kibocsárással. Nos ilyen nincs. Az e-üzemanyagot hazudják annak. Azaz nem kőolajból, hanem
a légkörből megkötött szén-dioxidból vagy szén-monoxidból, illetve megújuló energiával előállított hidrogénből gyártott szintetikus üzemanyagok.
Már a dőlt betűs leírásból is látszik, hogy megint vmi sötétzöld vécén kierőlködött kreténség.
Még gyenge pontja a sztorinak, hogy jelenleg a vilagon 2(!!!) üzemben állítják elő és négyszer annyiba kerül literje, mint a mostani horror 95-ös ára. Jó egyszeri tankolást 100-150.000-ért....Annyi biztos, nem lesz nagy sor a kúton.
Szóval Scholz ezt belevetette a Bizottsággal, de tett az amputálandó lábra egy sebtapaszt. Good jobb!!!
Én a négy karika terveit picit jobban ismerem. Jelenleg az utolsó olyan modell felfutásán dolgozok, ami belső égésű motorral jön. Több nincs a zsákban, csak elektromos autó tervek. A belső égésű motorok fejlesztése meg már abbamaradt. És ha belegondolsz a BMW is full elektromos gyárat épít.
Amit még láttam más prémium márka kövi autótervei 2030-ig az is mind elektromos. Hálisten jó eséllyel kettő új európai gyártó is Magyarországon landolhat.
Én személyesen rühelltem az elektromost, de muszaj volt ezzel dolgoznom, beleszoktam.
A helyzet az, a megkreált VW dieselbotránykor kimondták a fatvát a belső égésű motorokra. Hetedíziglen (jó pár top menedzsert ) beküldtek sittlátogatásra, akik esetleg máshogy gondolták. Ebből értett mki, elégették gyorsított ütemben euromilliárdokat az elektromos átállásra. Nem szeret, nem szeret kérdés , hanem törvényi szabályozás is, súlyos pénzbüntetéssel ha túlléped a CO2 kvótát.
Abban igazad van, most hogy Ukrajnába tolják a pénzt és visszavették az európai kormányok az elektromos autóvásárlási támogatásokat visszaesett a kereslet. De a kocka el van vetve.
Persze a totál debill európai csúcspolitika visszaránthatja a kormányt és lehet újabb törvényi szabályozás maradhat 95-ös benyával belső égésű motor. Elvileg jól hangzik. De lehet az lesz az európai autogyártásba az utolsó koporsószög. Ugyanis azok az eurómilliárdok, amik az Uniós szabályozás miatt bele lettek ölve az elektromos autókba és azok a közép és hosszú távú tervek, fejlesztések amik most léteznek az mind kuka.
Jah és a soha meg nem terülő Bp-Belgrad vasút. Szegedi BYD az első fecske.