A Nagypolákhoz kifejezetten érteni kellett és nem tűrte az elhanyagolást (a Lada messze jobban tűrte a ridegtartást)Hat,nagybatyamnak volt nagypolakja....hamar eladta.
Volgahoz nem volt szerencsem.Az a partfunkcik kocsija volt
Kifejezetten érzékeny volt a beállításokra, karbantartásra. De ha be volt szépen lőve, akkor az 1500-ös Ladát megette reggelire. Lásd a Leopard topiban a néptéletemet. (Párhuzamosa azzal dolgoztam évekig).
Nem volt rossz elmondásuk szerint, de amint bejött az F Astra, azért csak lecserélték arra, amit Fater vagy 20 évig naponta használt az elnyűhetetlen 75 lovas motorral. Mondjuk szegény a végére eléggé shitbox szintet ért el, miután sikerült vele hegyoldalban árokba borulni (traktor húzta ki Fatert), meg a tetőkárpit enyve az úgy 15. évben elengedett és jobban zörgött az egész kaszni mint egy doboz szeg, de ezeken túl a világból kiment. Majdnem megkaptam tanulóautónak, de a végén inkább eladtuk a szőlős telekszomszédnak. Azóta Fater egy Merivával csapatja aminél elég annyit mondjak, hogy 50 ezernél már motorgenerál kellett mert gyártási hiba miatt két henger megsütötte magát
