Arra van pénz amire akarják, hogy legyen...Olcsó kerekes APC-re nincs pénz, majd akkor szerinted lesz a méregdrága láncos IFV-re? Komolyan csukott szemmel jartok ebben az országban?
Arra van pénz amire akarják, hogy legyen...Olcsó kerekes APC-re nincs pénz, majd akkor szerinted lesz a méregdrága láncos IFV-re? Komolyan csukott szemmel jartok ebben az országban?
Ezért raktam be utána úgy a videót én, hogy az is meg tudja nézni.Téged Bálintnak neveznek? És akinek nincs hozzáférése, illetve nem akar regisztrálni azzal mi lesz?
Nevezhetjük így is, az eredménye azonos.Arra van pénz amire akarják, hogy legyen...
Ejj már.Olcsó kerekes APC-re nincs pénz, majd akkor szerinted lesz a méregdrága láncos IFV-re? Komolyan csukott szemmel jartok ebben az országban?
Ezt a kérdést a gyárral kapcsolatban már én is feltettem és azt a választ kaptam, hogy majd itt fogják gyártani exportra a Lynxeket (csak nem nagyon akar senki rajtunk kívül Lynx-et venni).Ejj már.
Most gatya a kassza, semmire.nincs pénz, kiveve erre-arra...
A mostani rendelés kifut valami 4? Év múlva, akkor mit csinál a gyár majd?
Meg anno is, amikor ezt az egészet elhatározták: olcsó kerekesre akkor se volt - sőt, amit küzdünk a gidrannal, az is szép - lynxre meg igen.
Szóval ne várjunk erről hétfőn bejelentést, de nem kizárható.
Én egy kicsit ebben is bízom, hogy őszinte legyek.Ezt a kérdést a gyárral kapcsolatban már én is feltettem és azt a választ kaptam, hogy majd itt fogják gyártani exportra a Lynxeket (csak nem nagyon akar senki rajtunk kívül Lynx-et venni).
Egyelőre nem úgy tűnik, hogy érdemes...Én egy kicsit ebben is bízom, hogy őszinte legyek.
Fő a kincstári optimizmus, még ki tudja, mit hoz a holnap, korán van még.Egyelőre nem úgy tűnik, hogy érdemes...
Katari tesók?Fő a kincstári optimizmus, még ki tudja, mit hoz a holnap, korán van még.
Exportot meg rohadtul nem látok továbbra sem.
Hacsak valamelyik arab népség nem akar vásárolni.
Akár. Európában kb senki nem fogja venni, úgy kb soha.Katari tesók?![]()
nem feltétlen nyugdíjig akar ott lenni lehet csak egy 5-10evet ehhez mérten kell terveznie a seregnek is és nyújtani alternatívát hogyha kilép a civil életbe ne csak azt mondjak egy állásinterjún “látom 7evet szolgált katonaként ez nagyon szép és jó de mit tud on adni a cégünknek ezenkívül?
Görögökkel mi lett? Őket érdekelte...Akár. Európában kb senki nem fogja venni, úgy kb soha.
Nem kaptak rá hitelt a német államtól...Görögökkel mi lett? Őket érdekelte...
Úgy néz ki Bradley.Görögökkel mi lett? Őket érdekelte...
Akkor végleg bukó az az üzlet?Nem kaptak rá hitelt a német államtól...
Panthert meg Skyranger tornyokat fog gyártani másoknak és egyéb komponenseket különféle RM projektekbe.Ejj már.
Most gatya a kassza, semmire.nincs pénz, kiveve erre-arra...
A mostani rendelés kifut valami 4? Év múlva, akkor mit csinál a gyár majd?
Nincs mit tenni, be kell rendelni a masodik batch-et is.Akkor végleg bukó az az üzlet?
Panther tekintetében nekem kétségeim vannak. Talán igen, talán nem. Skyranger szinte tuti, de a mennyiség nem tudom, mennyire lesz elég a kihasználtság hoz.Panthert meg Skyranger tornyokat fog gyártani másoknak és egyéb komponenseket különféle RM projektekbe.
De elég valószínűnek tartom, hogy 1-2 zászlóaljnyi Lynxet utánrendelünk - ha másért nem is akkor "iparpolitikai okokból"...
Végszükség esetén be lehet vonni valamilyen kerekes jármű licenc/bérgyártásába is.
Pl. a Patria 6x6 "fémdobozát" összehegeszthetnék, a RÁBÁ-nál meg készre építik. Alvállalkozói munka...
Egy alakulaton belül miért lenne?
Pont tegnap néztem a flanszia regimentek felépítéséről több videjót. Elég rendesen használnak láncos technika mellett kerekest (pl. felderítésre).Simán lehetnek vegyes dandárok (azok is lesznek) mivel a lynxek is 2 alakulatnál lesznek és a többit is valamivel fel kell majd fegyverezni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..