F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

New Advanced Travel Pod Designed For the F-35A Delivered To Eielson AFB...

F-35-travel-pod.jpg
 
Huhh, brutal public dressdown - es ez a SecDef... Gaetz kimeletlenul nyomja addig, amig elismeri, az egesz F-35 ugy rossz, ahogy van (ti. nem lett volna szabad a gyartonak adni az uzemeltetest is, akkor nem lenne 20% a readyness $100M+ gepeken):

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Egyértelműen nem igaz. Akadozó kommunikáció esetén megbénul az amerikai légierő? Ha igaz lenne, akkor elég pár tengeralatti kábelt elvágni, és zavarni a rádiójeleket, és megnyerted a 3 világháborút.
Nyilván saját magukat nem korlátozzák, de más országokat korlatozhatnak, erre vonatkozik a kerdésem.
 
Nyilván saját magukat nem korlátozzák, de más országokat korlatozhatnak, erre vonatkozik a kerdésem.
Ugyanez igaz más országokra is. Az ellenség blokkolja az internetet, és utána második világháborús technikával megnyeri a háborút?

Természetesen van függés a gép szállítójától, mert egy ilyen bonyolult gépet nem tudsz hosszú időn át önállóan üzemeltetni, csak nem ilyen direkt módon.
 
Ezt a hulye legendát el kene mar felejteni.Van egy dw es ksrbantartasi adatkapcsolat a gep es az LM között,de az sem folyamatos.Ha megszakitod,a gep uzemel tovább,amig az utanpotlas hiányában az uzemeltetes el nem lehetetlenül.
De ennyi.Szo sincs arrol,hogy a Pentagonban megnyomnak egy piros gombot, és akkor már fel se száll.Marhasag
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Rferi66
Ezt a hulye legendát el kene mar felejteni.Van egy dw es ksrbantartasi adatkapcsolat a gep es az LM között,de az sem folyamatos.Ha megszakitod,a gep uzemel tovább,amig az utanpotlas hiányában az uzemeltetes el nem lehetetlenül.
De ennyi.Szo sincs arrol,hogy a Pentagonban megnyomnak egy piros gombot, és akkor már fel se száll.Marhasag
Szia,

Ez valoszinuleg kisebb fuggoseg, mint amit a szlovakok bevallaltak a MIG-29-esek uzemeltetesenel (ha jol emlekszek, akkor kb. 50 orat repulhettek gepenkent orosz kozremukodes nelkul tavalyig).
 
  • Hűha
Reactions: endre
Ezt a hulye legendát el kene mar felejteni.Van egy dw es ksrbantartasi adatkapcsolat a gep es az LM között,de az sem folyamatos.Ha megszakitod,a gep uzemel tovább,amig az utanpotlas hiányában az uzemeltetes el nem lehetetlenül.
De ennyi.Szo sincs arrol,hogy a Pentagonban megnyomnak egy piros gombot, és akkor már fel se száll.Marhasag
Ezzel szemben ami biztos az az, hogy naponta több órát az internetre kötve kell tölteni a gépnek, és senkinek fogalma nincs arról, hogy mi a kommunikáció tartalma a gép és a távoli szerver között.
Nem biztos de valószínű, hogy kapcsolatot nem csak statikus állapotban de repülés közben is lehet vele létesíteni illetve fenntartani.

Ez tipikusan a "nem tudjuk, hogy a halak isznak-e vizet, de lehetőségük biztosan van rá" kategória.
 
Szia,

Ez valoszinuleg kisebb fuggoseg, mint amit a szlovakok bevallaltak a MIG-29-esek uzemeltetesenel (ha jol emlekszek, akkor kb. 50 orat repulhettek gepenkent orosz kozremukodes nelkul tavalyig).
Nemtudom,Szerintem nagyobb.29es egyszerűbb gép,regebbi technologias.Fogyoanyagol egy resze utángyárthato,meg más üzemeltetőktől beszerezhető.F35 eseten ez mar problemasabb.Amint kifogya a tartalekalkatresz raktár,kifogy a kannibalizacio,goldon ragadnak a gépek gyartoi háttér nélkül.Ez mar nem F4,hogy a per
zsak meg mindig repkepes allapotban zudjak tartani őket,ugy ahogy.
allesmoret kerdezd,ebben o a szagerto
 
  • Tetszik
Reactions: fip7, enzo and bel
Lapto
Ezzel szemben ami biztos az az, hogy naponta több órát az internetre kötve kell tölteni a gépnek, és senkinek fogalma nincs arról, hogy mi a kommunikáció tartalma a gép és a távoli szerver között.
Nem biztos de valószínű, hogy kapcsolatot nem csak statikus állapotban de repülés közben is lehet vele létesíteni illetve fenntartani.

Ez tipikusan a "nem tudjuk, hogy a halak isznak-e vizet, de lehetőségük biztosan van rá" kategória.
Pomon is folyton frissitik magukat a programok,ahogy nezre kerul.Pedig ezek a programok sehol nincsennek bonyorultsagban az F35 mindenfele mukodteto programjaihoz kepest.
De van meg mukodokepes 20 eves laptopom,ami meg mindig mukodik,holott mar reges reg nincs hozza programfrissites.
Szerintem is az van,hogy harchelyzetbeni kozponti jovahagyas igeny egyszeruen túl sebezhetővé tenne a gépet.Kizart,hogy lenne ilyen,mert azzal a kutya se venné meg.Meg REH / kiber tamadassal lenullazhato lenne az egesz,az pedig megint elkepzelhetetlen hulyeseg volna .
 
Nem biztos de valószínű, hogy kapcsolatot nem csak statikus állapotban de repülés közben is lehet vele létesíteni illetve fenntartani.
Szia,

Ez, vagyis a repules kozben aktiv kommunikacio egy lopakodo gep ertelmet veszi el szerintem.

Nyilvan van olyan helyzet, amikor ez nem gond (pl. amikor hasznalja a radarjat), de tenyleges tamadas kozben szerintem ez ongyilkossag lenne.
 
Nemtudom,Szerintem nagyobb.29es egyszerűbb gép,regebbi technologias.Fogyoanyagol egy resze utángyárthato,meg más üzemeltetőktől beszerezhető.F35 eseten ez mar problemasabb.Amint kifogya a tartalekalkatresz raktár,kifogy a kannibalizacio,goldon ragadnak a gépek gyartoi háttér nélkül.Ez mar nem F4,hogy a per
zsak meg mindig repkepes allapotban zudjak tartani őket,ugy ahogy.
allesmoret kerdezd,ebben o a szagerto
Szia,

Az a tippem, hogy a szlovakoknal nem a hardver, hanem a tudas volt a "poraz", hiszen ha egy 50 oras karbantartast sem csinaltak soha, akkor nem lesznek kepesek onalloan betenni a megszerzett potalkatreszt se, hiaba sikerul megszerezni azt.

Persze ettol meg hardver szempontbol igazad van.
 

Elképesztő, még mindig ott tartanak, hogy kergetik a bugot, ami miatt a pilóták repülés közben kénytelenek rebootolni az elektronikát, baszki. :eek:

A komplett rendszert aligha lehet repülés közben rebootolni, mert akkor baltaként zuhanna le a gép. Talán a katapultülés működne.
A radart és az elektronikai harci rendszereket kell.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz