Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Egy 1960-as Renault 4x4 teherautó restaurálása SZÓ SZERINT AZ UTOLSÓ CSAVARIG. 28 perces timelapse videó, de megéri megnézni, egészen elképesztő, le a kalappal, nagyon jó látni hogy vannak ilyen emberek + stresszoldásnak sem utolsó, én a végére teljesen elégedett lettem az élettel úgy általában. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

A Glass Lewis tanácsadó cég azt javasolja a részvényeseknek, hogy utasítsák el Elon Musk 56 milliárd dolláros fizetési csomagját, amely az elfogadása esetén a valaha volt legnagyobb fizetési pakk lenne egy vezérigazgató számára az amerikai nagyvállalatok történetében.

Musk 2018-ban elfogadott fizetési csomagja az autógyártó piaci kapitalizációjához és bizonyos egyéb feltételekhez kötve juttatott kedvezményes részvényopciókat a cégvezető számára, ám egy delaware-i bírónő megsemmisítette azt, kiváltva Musk haragját. Most az igazgatótanács javasolta a fizetési csomag újbóli elfogadását a részvényeseknek. A testület többször is tűz alá került a milliárdossal való szoros kapcsolatai miatt. Az ügy nyomán Musk kezdeményezte a cég Texasba költözését.

A tanácsadó cég nemcsak a fizetési csomagot kritizálta, de a cég Texasba költözésének tervét is, mondván,
a székhelyváltás bizonytalan előnyöket kínál, de további kockázatokat rejt.

Korábban egy interjúban Robyn Denholm, a Tesla igazgatótanácsának elnöke azt mondta a Financial Timesnak, hogy Musk megérdemli a fizetési csomagot, mert a vállalat ambiciózus célokat ért el, mind a bevételek, mind a részvényárfolyam tekintetében.
A tanácsadó nem javasolta a milliárdos testvére, Kimbal Musk igazgatósági tagi újraválasztását, ellenben támogatta a 21st Century Fox korábbi vezérigazgatója, James Murdoch újraválasztását.
 

Egyre többször futni bele olyan hírekbe, hogy egyre rosszabb helyzetben mozdony-fronton a MÁV.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby

Egyre többször futni bele olyan hírekbe, hogy egyre rosszabb helyzetben mozdony-fronton a MÁV.
Megint csak fő kő hoznom az átkos cucializmust, mer akkor még dízelmozdonyokat is gyártottunk, most meg a nagy semmit.
 

Igazi sikertörténet ez az ÉKM és a minisztere.
A Keleti Pu-nál néztem hogy már nem nagyon tudják hova ragasztani a vonatpótlásokat, lezárást, menetrendi változásokat.
Van még a remek hír a Volánbusz teljesítmény csökkentésről.
És a hétvégén vonatoztam Nógrád felé, azt a pályát üzemelni nem engedték volna mondjuk 25 éve. (tudom hogy Vác felől volt rajta egy kis felújítás 10 éve)
A lerothadás egészen elképesztő, a vidéki kis falvaknak ez lesz a végső selyemzsinór.
Afrikában jár ilyenen a vonat:
 
Egy 1960-as Renault 4x4 teherautó restaurálása SZÓ SZERINT AZ UTOLSÓ CSAVARIG. 28 perces timelapse videó, de megéri megnézni, egészen elképesztő, le a kalappal, nagyon jó látni hogy vannak ilyen emberek + stresszoldásnak sem utolsó, én a végére teljesen elégedett lettem az élettel úgy általában. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A youtubon zseniális videók vannak gépkocsik restaurálásról. Élvezet nézni...
 
Igazi sikertörténet ez az ÉKM és a minisztere.
A Keleti Pu-nál néztem hogy már nem nagyon tudják hova ragasztani a vonatpótlásokat, lezárást, menetrendi változásokat.
Van még a remek hír a Volánbusz teljesítmény csökkentésről.
És a hétvégén vonatoztam Nógrád felé, azt a pályát üzemelni nem engedték volna mondjuk 25 éve. (tudom hogy Vác felől volt rajta egy kis felújítás 10 éve)
A lerothadás egészen elképesztő, a vidéki kis falvaknak ez lesz a végső selyemzsinór.
Afrikában jár ilyenen a vonat:
Nem bánnám, ha Lázár visszamenne végre Mezőhegyesre....
 
Megint csak fő kő hoznom az átkos cucializmust, mer akkor még dízelmozdonyokat is gyártottunk, most meg a nagy semmit.

Érdekes, hogy még a szocializmus összeomlása előtt megszűnt. Persze akkoriban már gáz volta gazdaságban évek óta, csak a pórnépet nem értesítették :)

Egyébként az egyik magyar mozdonynál találtam meg egy érdekes feltöltő technikát:


Nem csoda, hisz akik a MÁV mozdonyait gyártották, már mind nyugdíjasok vagy nagyon közel vannak hozzá új beszerzés meg azóta se volt dízel téren...

Mintha kaptunk volna az Uniótól sok milliárdot mindenféle vasúti fejlesztésre. Vagy legalábbis rendelkezésre állt.
 
Igazi sikertörténet ez az ÉKM és a minisztere.
A Keleti Pu-nál néztem hogy már nem nagyon tudják hova ragasztani a vonatpótlásokat, lezárást, menetrendi változásokat.
Van még a remek hír a Volánbusz teljesítmény csökkentésről.
És a hétvégén vonatoztam Nógrád felé, azt a pályát üzemelni nem engedték volna mondjuk 25 éve. (tudom hogy Vác felől volt rajta egy kis felújítás 10 éve)
A lerothadás egészen elképesztő, a vidéki kis falvaknak ez lesz a végső selyemzsinór.
Afrikában jár ilyenen a vonat:

Be kell zárni az ilyen Bz-s, Csörgős stb. mellékvonalakat, nincs már pénz a vasúti romantika fenntartására, ez van. 2010-ben is sok mellékvonalon csak jelképes volt az újraindítás, néhol napi 2 pár vonattal stb. Dízel busz sem környezetszennyezőbb, mint a Bz (igazából kevésbé kellene az legyen, mert a BZ motorja nem Euro akárhányas... igaz a közúton nagyobb a gördülési ellenállás, viszont nincs is dögnehéz vasúti kerék, forgóváz, nem értek hozzá végül is melyik zöldebb akkor), amennyi utas van ezeken a járatokon, azt elviszi. Csak buszt kellene biztosítani eleget. De olcsóbb a busz, mint a motorvonat, a buszmegállókba sem kell tárcsával integető ember (jó, vasúti megállóba sem feltétlen kell). Ettől még a Lázár egy nárci pszichopata alak, ahogy a Kóka is az volt.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Be kell zárni az ilyen Bz-s, Csörgős stb. mellékvonalakat, nincs már pénz a vasúti romantika fenntartására, ez van.
Nyilván nincs utas ha elmegy reggel 5-kor egy vonat meg este 8 kor.... ha adnának egy rendes ütemes menetrendet akkor megjelnnének az utasok is csak nincs hozzá elég jármű nyilván mindenki rohadt hülye az EU-ban, hogy nyitja újra a bezárt mellékvonalakat, csak mi vagyunk olyan nagy helikopterek, hogy bezárjuk....
 
Be kell zárni az ilyen Bz-s, Csörgős stb. mellékvonalakat, nincs már pénz a vasúti romantika fenntartására, ez van. 2010-ben is sok mellékvonalon csak jelképes volt az újraindítás, néhol napi 2 pár vonattal stb. Dízel busz sem környezetszennyezőbb, mint a Bz (igazából kevésbé kellene az legyen, mert a BZ motorja nem Euro akárhányas... igaz a közúton nagyobb a gördülési ellenállás, viszont nincs is dögnehéz vasúti kerék, forgóváz, nem értek hozzá végül is melyik zöldebb akkor), amennyi utas van ezeken a járatokon, azt elviszi. Csak buszt kellene biztosítani eleget. De olcsóbb a busz, mint a motorvonat, a buszmegállókba sem kell tárcsával integető ember (jó, vasúti megállóba sem feltétlen kell). Ettől még a Lázár egy nárci pszichopata alak, ahogy a Kóka is az volt.
Talán ha nem ósdi síndöcögények lennének amik 20-al zörögnek, szigorúan úgy hogy se iskolába, se dolgozni ne lehessen velük menni akkor lenne utas bőven.
Persze, hogy olcsóbb a busz, mert nincsen rávarrva a pálya fenntartása. De a mellékvonalainkon egy 60km/h is nagy ugrás lenne, ütemes órás menetrenddel és modern, légkondis járművel lenne rajta utas bőven, sok irányban gyorsabb is lenne mint a busz. És lehet szállítani rajta mást is, nem csak utast. 60-ra meg nem a világ legnagyobb ugrása pályát építeni.